Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tytöllesi max summa mitä voit maksaa mekosta?

Vierailija
24.08.2015 |

Mietin tässä onko ihan tyhmää tilata mekko joka maksaa 40€, mekolla olisi käyttöä synttäreinä ja ensi kesänä. En yleensä noin kallista osta. Yleensä vaatteet on Lindex, H&M tasoa eli noin  20€ mekoista/max.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko virheelinen, siis mikä on max summa mitä voisit maksaa tyttäresi mekosta

Vierailija
2/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tyttärelleni 500 euroa maksavan vanhojen mekon. Tästä aikaa nyt 4 vuotta. Sittemmin mekko on myyty parilla sadalla eurolla sukulaisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:57"]

Ostin tyttärelleni 500 euroa maksavan vanhojen mekon. Tästä aikaa nyt 4 vuotta. Sittemmin mekko on myyty parilla sadalla eurolla sukulaisille.

[/quote]

=D hui mikä summa. Meillä ei vielä vanhojen tanssit ole ajankohtaiset. Eli näköjään ihan kohtuu hinta mekosta jolle tulisi käyttöä kuitenkin. tyttö on 10v

ap

Vierailija
4/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlamekoista n 70 euroa on max nuorelle, kun ei ole rippimekko tmv.

Vierailija
5/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tytön iästä, mekon käyttöpaikasta (arkimekko vai juhlaan) ja siitä, tuleeko mekolle jatkossa käyttöä.

Vierailija
6/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippimekosta maksoin 240€.

Vierailija
7/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle lapselle ostin 550 euron vanhojentanssimekon ja kummitytölle 420 euroa maksavan. Tavalliset juhlamekot on olleet 100 - 200 euron hintahaitarissa. Tai vaihtoehtoisesti olen ommellut itse, hinta 0 euroa, kangas joku entinen oma tai äitini leninki. (50-luvun leveähelmaisesta leningistä sai leveähelmaisen leningin 2010-luvullakin)

Vierailija
8/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 5 vuotias tyttö ja kalleimmat mekot on varmaan ollut tuota 40 € luokkaa.
En ole ajatellut niinkään hintaa mutta kyllä 60 eurossa menee minun kipuraja tuon ikäisen sisävaatteessa, varsinkin juhlamekossa. Ja tuon 60 € pistäisin johonkin morsiusneidon mekkoon tmv. En tavalliseen juhlamekkoon :)

Vierailija
9/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut hintarajaa, mutta tuttö fiksu ja osaa ajatella itse, mikä summa mekkoon on järkevää laittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme