Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä nepalilaisessa vois syödä

Vierailija
24.08.2015 |

Eikä sitä punaista mössökastiketta ei kiitos

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kukaan käy??

Vierailija
2/10 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvisruokien puolella on ainakin sellainen tulisehko ruoka, jossa on yleensä ainakin kukkakaalia ja perunaa. Siinä ei ole sitä tomaattipohjaista kastiketta. Tuota mun mies aina syö. Ja eikös nepalilaisestakin saa paneeria pinaatissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:35"]Kasvisruokien puolella on ainakin sellainen tulisehko ruoka, jossa on yleensä ainakin kukkakaalia ja perunaa. Siinä ei ole sitä tomaattipohjaista kastiketta. Tuota mun mies aina syö. Ja eikös nepalilaisestakin saa paneeria pinaatissa?
[/quote]

Mitä on paneeria pinaatissa

Vierailija
4/10 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:35"]Kasvisruokien puolella on ainakin sellainen tulisehko ruoka, jossa on yleensä ainakin kukkakaalia ja perunaa. Siinä ei ole sitä tomaattipohjaista kastiketta. Tuota mun mies aina syö. Ja eikös nepalilaisestakin saa paneeria pinaatissa? [/quote] Mitä on paneeria pinaatissa

[/quote]

Juustoa (yleensä kotijuuston tapaista) pinaatissa.

Vierailija
5/10 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:35"]Kasvisruokien puolella on ainakin sellainen tulisehko ruoka, jossa on yleensä ainakin kukkakaalia ja perunaa. Siinä ei ole sitä tomaattipohjaista kastiketta. Tuota mun mies aina syö. Ja eikös nepalilaisestakin saa paneeria pinaatissa? [/quote] Mitä on paneeria pinaatissa

[/quote]

Mä en muista sen annoksen nimeä, mutta paneer on semmoinen juusto ja sitä saa ainakin intialaisista ravintoloista semmoisessa pinaattikastikkeessa. Jos sen nimi on palak paneer, niin tuon nimistä annosta kyllä saa nepalilaisista.

Vierailija
6/10 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä nepalilaisessa voi minun mielestäni syödä koko menun. Suunnilleen niin olen tehnytkin kotikaupungin Katmandusssa.

Vierailija
7/10 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on pässinkivekset! Nam, maista vaikka.

Vierailija
8/10 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:38"]

[/quote]

Juustoa (yleensä kotijuuston tapaista) pinaatissa.

[/quote]

Paneer on intialainen juusto, jonka suomalaiset intia- ja nepalravintolat yleensä korvaavat leipäjuustolla. Toimii hyvin.

Vierailija
9/10 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tandoorissa laitetut kanat ja lampaat on hyviä, kokeile myös kalaa. pinaattipyörykät tuorejuustokastikkeessa tai tuorejuustot pinaattikastikkeessa on hyviä.

Vierailija
10/10 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten intialaisissakin, lisukkeita kannattaa tilata erikseen. Siis jotakin chutneya ja minttukurkkuraitaa, elleivät kuulu jo annoksen hintaan.