Neuvoja kaivataan,tosi paha olo!
Olen naimisissa ja meillä on lapsia. Olin ulkona kavereiden kanssa ja otettua tuli jonkin verran. En ikinä olisi uskonut,et teen mitä tein. Mukava mies tuli juttelemaan. Vaikutti todella mukavalta. Tanssittiin ja juteltiin ja pidettiin hauskaa. Tein kyllä selväksi että olen naimisissa ym. Sitten kävi niin että loppuillasta suudeltiin pikaisesti. Mies olisi halunnut enemmänkin.. Lähdin kuitenkin kotiin yksin. Sain mieheltä numeron ja olemme olleet yhteydessä. En saa häntä mielestäni eikä hän minua. Kuitenkaan en ole valmis enää tapaamaan,koska en halua rikkoa perhettäni. Minulla on syystäkin paha olo ja siitä kun tein niin. Rakastan miestäni mutta miksi kuitenkin tein niin,en ymmärrä??!!
Mitä pitäisi tehdä,en halua erota!
Kommentit (5)
Laitoin viestin miehelle. Hän ei ole vastannut mitään. Nyt pelkään että hän selvittää jotenkin mieheni nimen tms. ja kertoo hänelle kaiken!!! Tai ehkä vain pelkään itse niin vaikka mies nyt ei vaikuttanut niin typerältä et tekisi niin.
Mutta suuri kiitos sinulle tuesta!!
jos oli ihan tavallinen ihminen eikä luonnehäiriöinen kahjo (mikä ei kyllä heti päällepäin näy). vaan eiköhän ne kahjot oo aika harvassa, näin luulen.
älä ole huolissasi, äläkä mene mihinkään paniikkiin miehen mahdollisen yhteydenoton tms pelossa, sellaista tuskin tulee. ehkä hän tuumasi että jaaha, ei sitten pidetä yhteyttä ja poisti samantien sun numeron?
se paljastumisen pelko, häpeä ja muu tekee sinulle varmaankin jossain vaiheessa ihan pakottavan halun kertoa miehellesi tapahtuneesta ja siten " puhdistua" . siinä kohtaa mieti tarkkaan miten oikeasti haluat toimia.
varmaan arvaatkin että olen itse ollut kokolailla vastaavassa tilanteessa ja olen päättänyt etten ikinä puhu miehelleni tapahtuneesta mitään. se häpeä ja syyllisyys on se hinta jota minä hetken huvittelustani maksan ja sillä hyvä. toki tällainen asia pitää jokaisen omassa tilanteessaan ja liitossaan punnita itse, meitä ihmisiä ja tilanteita on niin paljon erilaisia.
Mun mielestäni sä et ole tehnyt mitään erityisen pahaa. ON täysin luonnollista, että pitkän liiton aikana tulee tilanteita, jossa vieras houkuttaa, ja joskus jopa ihastuu, mutta eri asia on ylittääkö tietyt rajat. Mun mielestäni sinä et ole pettänyt puolisoasi, ja on erittäin hienoa, että tulit järkiisi noinkin nopeasti.
Sitten siitä, kertoako miehellesi vai ei. Itse olen yleisesti ottaen ehdottoman rehellisyyden kannalla, mutta on mullakin yksi vastaavanlainen salaisuus mieheltäni. JOskus hän oli kaukana poissa, sitten sain häneltä puhelun, olin vähän humalassa, ja tosi onnellinen siitä, että olin puhunut juuri hänen kanssaan, ja exä sattui samaan baariin...Ei siinä ollut kuin pientä koskettelua, ja heti kun tajusin, mitä olin tekemässä poistuin paikalta. En missään nimessä halunnut loukata miestäni, enkä himoinnut sitä exää, se vaan oli täysin typerä lipsahdus, enkä halua sillä pahoittaa mieheni mieltä. Tai en ole vielä pystynyt keksimään, miksi sen kertoisin, muuta kuin itseäni helpottaakseni. Eri asia olisi, jos olisin todella pettänyt miestäni, siis himoinnut toista ja mennyt sänkyyn tms. Tuolloin olin vain niin euforioissa mieheni puhelusta ja purin sen mitä typerimmällä tavalla. Joten sinunkin tapauksessasi, mielestäni olet toiminut ihan tarpeeksi ajoissa, eikä sinun tarvitse tuolla asialla miehesi mieltä pahoittaa.
Mieti vaikka niin ,että jos miehesi toimisi vastaavasti, haluaisitko sinä tietää?
cameleon:
Olen naimisissa ja meillä on lapsia. Olin ulkona kavereiden kanssa ja otettua tuli jonkin verran. En ikinä olisi uskonut,et teen mitä tein. Mukava mies tuli juttelemaan. Vaikutti todella mukavalta. Tanssittiin ja juteltiin ja pidettiin hauskaa. Tein kyllä selväksi että olen naimisissa ym. Sitten kävi niin että loppuillasta suudeltiin pikaisesti. Mies olisi halunnut enemmänkin.. Lähdin kuitenkin kotiin yksin. Sain mieheltä numeron ja olemme olleet yhteydessä. En saa häntä mielestäni eikä hän minua. Kuitenkaan en ole valmis enää tapaamaan,koska en halua rikkoa perhettäni. Minulla on syystäkin paha olo ja siitä kun tein niin. Rakastan miestäni mutta miksi kuitenkin tein niin,en ymmärrä??!!
Mitä pitäisi tehdä,en halua erota!
En olisi ikinä uskonut,että edes suutelisin jotain toista,en ikinä. Mutta tosiaan tajusin sen heti mitä olin tekemässä ja poistuin paikalta. Tuntuu kyllä tosi pahalta ajatellakaan et jos mieheni tekisi niin. Mutta en haluaisi sitä tietääkään jos se olisi myös vain lipsahdus ja jäisi viimeiseksi. Mutta itse olen todellakin pettämistä vastaan ja haluaisin tietää jos mieheni tekisi " pahempaa" . Rakastan miestäni kuitenkin niin paljon ja meillä menee hyvin,et tällä hetkellä en voi kertoa lipsahdustani. Menettäisin kaiken,mikä on minulle tärkeintä. ja sen sanon et tuo kerta jäi kyllä totisesti VIIMEISEKSI KERRAKSI!
Kiitos Kortiakka viestistäsi :)
lakkaa ruoskimasta itseäsi ja LAKKAA PITÄMÄSTÄ YHTEYTTÄ SIIHEN MIEHEEN. laita vaikka viesti ettet aio enää olla yhteydessä, ja sitten ÄLÄ ENÄÄ OLE YHTEYDESSÄ. sillä ei oo väliä, loukkaantuuko tai hämmentyykö tyyppi, sun perheellä ja avioliitolla on väliä.
miehellesi sinun ei ole pakko kertoa mitään, harkitse itse miten teet. tämä on sinun pääsi sisäinen asia, ja sinun täytyy itse setviä pääsi. ihastumisen tunne on mahdollista (ja itseasiassa aika helppoa) karkottaa kun sitä ei ruoki ja kieriskele siinä. vaatii tietysti ehdotonta pitäytymistä kaikesta yhteydenpidosta ihastuksen kohteen kanssa.