Paska työpaikka ja paska pomo
Pomo puhuu paskaa toisista työntekijöistä minulle ja se on erittäin kiusallista. puhuu toisten alaisten lääkärikäynnit yms salassapidettävät asiat,haukkuu työntekijät pataluhaksi. En voi sietää ihmisten eriarvoista kohtelua ja tälläistä tulee katsella. Pomo on myös epäpätevä eikä osaa tehtäviään ja teettää töitänsä meillä alaisilla. Muuten pomo on kaverillinen eikä ymmärrä että en minä ainakaan koe esimiestä kaveriksi vaan joudun vaan nuolemaan hänen persettään päivät pitkät täällä kun yrittää kaveerata mun kanssa. Pomo päättää mun työsuhteen jatkosta niin ei sille pysty kyllä vastaan sanomaan ja liekkö se mun tehtäväkään kun oon ns.pahnan pohjimmaisena hierarkiassa. Asiakkaita tulee kohdeltua työpaikalla todella eriarvoisella tavalla, välillä epäilen ettei kaikki mene ihan lainmukaisesti, pomo haluaisi ettei "tuhlattaisi aikaa" tiedon antamiseen asiakkaille ja tieto pyyntöihin vastailuun vaikka se on osa tätä työtä ja tiedot julkisia jotka täytyy antaa. Pomo myös tekee selkeitä virheitä ja kun niistä yrittää sanoa sille että nyt meni vähän pieleen niin pomo puhuu sitten monikossa että "mites me tehtiinkään" ja siirtää vastuutaan alaisille vaikka itse on tehnyt virheellisiä päätöksiä. Odotan vain sitä että sattuu ensimmäinen oikeustieteisiin orientoitunut asiakas kohdalle joka tekee virallisen hallintovalituksen tms tai haastaa tämän koko puljun oikeuteen.Tulin lähinnä vain siksi kirjoittaa tän jutun tänne kun luin selfhelp-oppaasta että paskan työpaikan ongelmia kannattaa mielummin purkaaa anonyyminä nettiin mistä voi saada vertaistukea, kuin läheisille.
Suomessa pomot ja johtajat ei tee virheitä.Heitä pitää kunnioittaa ja palkita.Alamaisia voi potkia päähän ja syytellä.Näin meillä on aina tehty tässä maassa.