Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ miehet ällöttää

Vierailija
24.08.2015 |

Juuri aamubussissa oli sellanen setämies setämäisesti pukeutuneena ja meni ihan sekaisin kaikista kesämekkoisista parikymppisistä jotka tulivat bussiin. Silmät vaan pyöri päässä ja tuijotti ihan törkeästi, hyvä kun ei kuola valunut. Tuli epämiellyttävä olo ja myötähäpeä koko bussiin (saati niille tytöille jotka olivat ihan vaivautuneita) kun setä on noin selvästi hormoniensa vietävissä. yrittäkää nyt käyttäytyä, vanhat ukot. 

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, -no tästäkin ongelmasta päästään kunhan muslimit pääsee täälläkin valtaan ja naisille tulee burka pakko ulkona liikuttaessa.

Vierailija
102/136 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kohta sitäsaa itsekin alkaa kattelemaan, eikä tarvii hävetä yhtään, kun se on ihan normaalia :)

M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa ne papparaiset saa haaveilla...

Mutta jos oman seuralaisen moljotusta joutuu häpeämään, niin vaihtopenkki odottaa!

Vierailija
104/136 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ajattelin samaa kuin tuo aiempi kirjoittaja, että en edes huomaa itseäni huomattavasti vanhempia miehiä, ihan kuin heitä ei olisi olemassakaan. Pitää oikein miettiä, ketä vanhempia miehiä tunnen. Opettajiani, pomoni ja sukulaisia, he tavallaan kuuluvat elämääni, mutta eivät kuitenkaan kuulu. Ovat osa elämääni, mutta kuuluvat lokeroon "sukupuolettomat", eli en ole koskaan ajatellut heitä mitenkään seksimielessä, ovat jotenkin sellaisia täysin seksittömiä, ei ole itseasiassa tullut mieleenkään ajatella heitä "sillä tavalla". Iältään ovat mua todella paljon vanhempia kylläkin, eli kaikki yli 45 v. En ole pistänyt merkille myöskään vanhempien miesten tuijottelua, onko sitä, en tiedä. Nuoria miehiä taas tuijottelen itse ja kyllähän siinä joskus katseet kohtaavat. Mun mielestä komeita miehiä on kyllä jopa 35-vuotiassa, ei tietnkään enää kovin paljon, mutta joku valioyksilö aina joskus. Mieluiten katselen kuitenkin alle 30-vuotiaita.

Vierailija
105/136 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40+ mies. Nuoret naiset eivät kyllä mitenkään erityisesti sykähdytä, kauniit ikäiseni kyllä. Mutta voisinkohan varmuuden vuoksi saada eutanasian tai edes sokeuttamisen, ettei kukaan tyttö/nuori nainen pahoita mieltänsä, kun joudun silmät auki kulkemaan?

Vierailija
106/136 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sykähdyttää fiksut naiset. Ei sillä iällä ole väliä. Ulkonäkö on plussaa, mutta pelkkänä kuorena ulkonäkökään ei kiinnosta. Ja jos katselen jotain ei se tarkoita, että olisin hirmu kiinnostunut. Enemmänkin se on mittailua.

Vierailija
107/136 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:56"]Olen 40+ mies. Nuoret naiset eivät kyllä mitenkään erityisesti sykähdytä, kauniit ikäiseni kyllä. Mutta voisinkohan varmuuden vuoksi saada eutanasian tai edes sokeuttamisen, ettei kukaan tyttö/nuori nainen pahoita mieltänsä, kun joudun silmät auki kulkemaan?
[/quote]

Vaikutat fiksulta mieheltä! Tykkään! N39

Vierailija
108/136 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 08:27"] Juuri aamubussissa oli sellanen setämies setämäisesti pukeutuneena ja meni ihan sekaisin kaikista kesämekkoisista parikymppisistä jotka tulivat bussiin. Silmät vaan pyöri päässä ja tuijotti ihan törkeästi, hyvä kun ei kuola valunut. Tuli epämiellyttävä olo ja myötähäpeä koko bussiin (saati niille tytöille jotka olivat ihan vaivautuneita) kun setä on noin selvästi hormoniensa vietävissä. yrittäkää nyt käyttäytyä, vanhat ukot.  [/quote] Mites sitten kun oma miehesi on 40+? Onko sekin sitten ällöttävä setä-mies? [/quote] No hyi. On ex-mies siinä vaiheessa.

[/quote]

Miksei voi vanhentua miehen kanssa yhdessä? Kyllä suhunkin tulee ryppyjä vanhemmiten ja oot ällöttävä sinäkin!!!

Vierailija
109/136 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää kaikenikäiset tuijottajat. Ja ärsyttää. Luuleeko ne että nainen ei huomaa?

Vierailija
110/136 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 10:56"]Olen 40+ mies. Nuoret naiset eivät kyllä mitenkään erityisesti sykähdytä, kauniit ikäiseni kyllä. Mutta voisinkohan varmuuden vuoksi saada eutanasian tai edes sokeuttamisen, ettei kukaan tyttö/nuori nainen pahoita mieltänsä, kun joudun silmät auki kulkemaan? [/quote] Vaikutat fiksulta mieheltä! Tykkään! N39

[/quote]

Kiitos! Tuo rohkaisi minua perumaan lentolippuni Hollantiin, jossa netin mukaan eutanasia olisi saatavilla ;)

Vierailija
111/136 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiota halutaan mutta valikoidusti vaan nuorilta ja komeilta...Kyllä minunkin itsetuntoni sai nuorena nostetta miesten katseista, mutta ei tullut kyllä mieleenkään loukkaantua tai paheksua jos joku vanhempi tai vähemmän hyvännäköinen katsoi.

Vierailija
112/136 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se tuntuu pervolta jos oman isän ikäiset katsoi.Ällöttäviä namusetiä vislailuineen.Jos omaa ikäluokkaa oleva kattelee hymyilen aina

Vierailija
113/136 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:05"]

Minusta se tuntuu pervolta jos oman isän ikäiset katsoi.Ällöttäviä namusetiä vislailuineen.Jos omaa ikäluokkaa oleva kattelee hymyilen aina

[/quote]

Minusta kans tuntuu pervolta, kun tyttäreni ikäiset tyrkyt keikistelevät julkisissa puolialastomana huomiota hakien. Ällöttäviä lapsia, jotka yrittävät olla aikuisempia kuin aikuiset, hyi hitto kun sylettää! Oman ikäluokkani naiset onneksi pääsääntöisesti omaavat tyyliä, eivätkä tyrkyttämällä hae huomiota.

Vierailija
114/136 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun kattovat, ei se haittaa. Mutta siinä vaiheessa ku tulevat flirttailemaan ja/tai ehdottelemaan törkyjä nii alkaa kuvottamaan. Parasta on että väenvängällä saattavat jossain kuppilassa tarjota sinulle juoman, vaikka kieltäytyisit kuinka ja sitten roikkuvat perässäsi koko loppuillan. Kerran eräs fabu päätti tarrata perseestä kiinni, siinä vaiheessa minulla meni hermot ja läimäsin sitä nyrkillä leukaan. Toivottavasti oppi ettei 30v nuorempia naisia aleta ahdistelemaan..

Vierailija
115/136 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 09:05"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 08:59"]40+ miehessäni on mielestäni ihanaa se, että on pervo ja avoin seksuaalisuuden suhteen. Ei kulje bussilla, joten siellä ei ole ketään kuolaamassa, onneksi olen minä tarjoamassa kuolattavaa ihan kotonamme.  Olen itse reilusti alle kolmekymppinen, joten varmasti minunlaisteni naisten vika, jos muut mieheni ikäiset katsovat, että kun miehenikin on "saanut" nuoren ja hyvännäköisen naisen, voivat hekin saada :) [/quote] Tiedät kai ettet aina ole nuori ja tuollaisille miehille se on yleensä myös synonyymi hyvännäköisen kanssa? Harmi että sussa "se juttu" on nuo ominaisuudet :( N26

[/quote]

Itse asiassa mieheni aikaisemmat pitkät suhteet ovat olleet joko häntä vanhempien tai omanikäistensä naisten kanssa. Ne, keistä olen nähnyt kuvia ym. ovat kyllä ihan "perusnättejä", mutta eivät mitään huippumalleja. Juuri pari päivää sitten mies kiinnitti huomiota silmieni alla väsyneenä näkyviin pikku ryppyihin, ja sanoi, että ei minun pitäisi yrittää niitä peitellä, sillä siinä ei todellakaan ole mitään vikaa, jos ikääntymisen merkkejä alkaa tulla, päinvastoin antaa ulkonäölle enemmän viehättävyyttä.

En edes tiedä, miksi perustelen tällaista täällä, huvittaa vaan ennakkoluulot, että mies olisi kanssani ulkonäköni vuoksi ja minä vastaavasti mieheni kanssa rahan takia :) Kiinnostuimme toisistamme, sillä meillä oli paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita, hauskaa yhdessä ja samanlaisia arvoja. Ihan tavallinen, hyvä parisuhde meillä on ja paljon rakkautta, niillä ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa.

[/quote]

Tämä on hyvä! Kuitenkin aiemmassa viestissä mainitsit, että miehesi "on saanut nuoremman ja nätin...", joten jäi mielikuva, että juurikin nuoruutesi ja kauneutesi takia hän sinut on ottanut. Johdit meitä itse sikäli harhaan.

Vierailija
116/136 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

News Flash: kaikki heteromiehet iältään 2-116v tuijottelevat naisia.

Saattaa ehkä tulla joillekin yllätyksenä.

Vierailija
117/136 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutiossa hidas ja ei-röyhkeä mies jää ilman naista. Siksi on evoluution mukaista että mies tarkkailee naisia ja tekee johtopäätökset nopeasti lisääntymiskelpoisuudesta ja halukkuudesta.

Mies joka ei huomaa naista jää jalkoihin sellaiselle joka huomaa naisen.

Evoluution tulosta.

Vierailija
118/136 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:05"]

[/quote]

Minusta kans tuntuu pervolta, kun tyttäreni ikäiset tyrkyt keikistelevät julkisissa puolialastomana huomiota hakien. Ällöttäviä lapsia, jotka yrittävät olla aikuisempia kuin aikuiset, hyi hitto kun sylettää! Oman ikäluokkani naiset onneksi pääsääntöisesti omaavat tyyliä, eivätkä tyrkyttämällä hae huomiota.
[/quote][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 13:05"]

[/quote]

[/quote
ei ne nuore,t gimmat sua yritä miellyttää vaan omanikäisiään poikia..sorry

Vierailija
119/136 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tota mä en ymmärrä miks miehet kuvittelee, että niillä on joku ihme oikeus toljottaa nuoria naisia kuin joku vajakki? Ei niitä silmiä tarvii kiinni laittaa, mut katseen voi kohteliaasti kääntää poispäin. Bussissa voi tuijotella ikkunasta ulos, ei tarvii kanssamatkustajia toljottaa. Aivan vitun ällöttävää kun vanhat gubbet tiputtaa silmänsä. Voi se tietty johtua siitäki, että näkö on jo niin huono, että toljottaa kaikkea liikkuvaa varmuuden vuoksi. Jos ykskään äijä mua tulis kouriin, niin sais kyllä semmosen tällin, ettei ikinä koskis enää yhteenkään nuoreen naiseen.

Tottakait nuoret miehet on ihan eri juttu, eiks se ole ihan selvää?? Ensinnäkin he ovat itsekin sellaisia, että viittii katella ja toiseksi kun heittää hymyn, niin mies voi tulla jopa juttusille. Ja siitä sit eteenpäin, se on ihan eri juttu, sitä jopa toivoo. Ehkä olis hyvä idea tännekin sellainen kaupunki vanhuksille kuin jossain usassa on, asuvat siellä keskenään, bingoavat ja muuta kivaa. Vois olla sellanen keski-ikäisten kaupunki!

Vierailija
120/136 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko jossain törmänneet nuorten miesten kirjoituksiin, joissa ällöttelevät vanhempia naisia? Minä en. Eikö nuoria miehiä ällötä vanhempien naisten katseet vai eikö niitä katseita ole? t. mies, joka on iloinen, jos joskus jokukaan nainen katsoisi, iällä ei väliä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä