Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkeminen

Vierailija
24.08.2015 |

Tyttöystävä itkee seksin jälkeen? Siis ei sitä että olisi pettynyt tai jotain hän itkee orgasmin jälkeen..Ensin kiemurtelua pitkän aikaa ja kun homma alkaa tasoittua niin vähän aikaa pitää itkeä?

En ole saanut vastausta mistä moinen tunteenpurkaus johtuu naisia ollut joskusmuinoin hyvä joukko ei kukaan itkenyt ole? No eipä tuo sinällään haittaakaan mitänyt vähän ihmetyttää johtuneeko että hänet on vaikea saada "Tulemaan"?

Tai ihan alussa oli nyt löytynyt tekniikka joka toimii aika hyvin.Mistä märinä johtuu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös itkenyt :) Oon vaan tuntenut niin voimakkaasti koko tilanteen ja nauttinut suunnattomasti, niin vedet valuu silmistä. Ei se oo mitään negatiivista, ihan vaan onnen tunnetta joka silleen purkautuu. Yhtä hyvin saatan hihittää ihan hervottomana eikä sekään tarkoita, että seksi ois ollu jotenki naurettavaa.

Vierailija
2/6 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitan, mutta en kivusta vaan nautinnosta. Ei meistä naisista saa yhdestä puusta veistettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nainen on niin ihmeellinen . Mitä enemmän tunnet sitä vähemmän ymmärrät

Vierailija
4/6 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus itkenyt, koska on ollut niiiiiiin ihanaa seksiä ja pään räjäyttävä orgasmi ja ollut vain uskomattoman onnellinen.

Vierailija
5/6 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkuorgasmi :) ite saan sellasen melkein joka kerta. Tuntuu vaan niin hyvälle ja sitten siiheen sekoituu tuhat muuta tunnetta. Ei sitä osaa oikein selittää. Mutta älä lopeta heti kun itku tulee vie homma loppuun asti :) tai sitten jos itkee orgasmin jäleen niin anna itkeä ja silittele ja hymyile... se on sellanen ihmeellinen sekoitus kaikkea ja purkautuu itkuna.

Vierailija
6/6 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten tuntee itsensä tyhjäksi kun käytetään vaan panemiseen ja vain sinä tulet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän