Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytön nimeksi Penni?

16.08.2008 |

Mietimme esikoistyttärellemme nimeä, ja Penni on toinen nimivaihtoehdoista. Toinen on hiukan yleisempi. Mitä mieltä olette nimestä? Kyselen tässä galluppia siksi, että itse olen hiukan tullut sokeaksi nimille, ja olisi mukava kuulla mielipiteitä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nimi!

Ensimmäisenä tulee mieleen kirjoitusasu Penny ja sitä kautta eräs lapsuuden klassikkokirjoja, Penny haluaa ponin. Tuossa kirjassa muuten sisarusten nimet olivat Penelope (Penny) ja Felicity (Fizzy)... Ovat jääneet lähtemättä mieleen!

Vierailija
2/8 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusasultaan PENNY olisi jotenkin parempi... Itse tiedän muutaman Penni-nimisen koiran, niin ehkä se siinä häiritsee. Ja onhan tuo Penni aika "halpa", tarkoitan että mahdollisesti altis koulukiusaamiselle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Penni on pirteä nimi, vähän kuin Peppi. Nyt kun markat ja pennit ovat jo historiaa, niin ei tule siitäkään ongelmia. Ja itse nimestä tuli heti mieleen kuvataiteilija (tai taittaja/graafikko, en nyt muista) Penni Osipow.

4/8 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin ehkä vähän jäävi kehumaan, tunnen nimittäin itse erään oikein mukavan Pennin... ;o) Nimi ei tosin ole tytön oma oikea nimi, mutta näköjään Penni -nimen on saanut oikeastikin vrk:n mukaan 13 tyttöä.

Nimi on must oikein kiva ja pirteän tyttömäinen. En todellakaan ajattele sitä halpana, vaikkei penni niin kovin paljon rahaa ollutkaan. Mutta eihän euroaikaan syntyneet nykylapset varmastikaan ajattelekaan sitä rahan arvona. (Vrk:sta muuten löytyy yksi Cent-nimen saanut mies) ;o) Penni on mukavan pehmeän ja rakastettavan kuuloinen, ja silti niin särmikäs, että sen voisi kuvitella esim taiteilijan nimeksi.

Vierailija
5/8 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penni kuulostaa kivalta. :) tosin itsekin kirjoittaisin sen varmaankin Penny.

Yhden Pennin tiedän, tosin hänellä kyse on lempinimestä (oikea nimi Enni-Pauliina).

Parilla koiralla olen lisäksi nimeen törmännyt, mutta se ei haittaa, onhan omakin nimeni suht yleinen koirilla vaikka onkin enemmän ihmisen nimi.

Vierailija
6/8 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä täytyy kertoa, että mulla on nyt pyörinyt PENNI päässä siitä asti, kun tämän viestin aloituksen luin. Koko ajan upeammalta alkaa kuulostaa, samaan aikaan napakalta, taiteelliselta ja asialliselta, sopii kaiken ikäiselle ja on helppo lausua ja kirjoittaa niin Suomessa kuin maailmalla. (Hitsi, jokohan tästä *seuraavalle* lapselle nimi löytyi?!)

Vierailija
7/8 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa.

Kyllä minulle tuli ainakin ensimmäisenä markka-aika mieleen tuosta "nimestä".

Eli jos ootte ollu vielä lapsia, kun siirryttiin euroihin, niin tuosta nimestä ei varmaan saakaan niin vahvaa mielle yhtymää. ;-)

Penny on ehottomasti inhimillisempi. (Lapset elää omaa aikaansa. 5-v kysy vasta että mikä markka on. Täytyy vaan toivoa ettei Pennin luokkalaiset keksi että siitä saa väännettyä sentin. )

Vierailija
8/8 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi mielitaiteilijoistani! Mielestäni Penny on ihan eri tyyppinen nimi kuin Penni. Olen itsekin makustellut tuota Penniä ja kaunis nimi se on!

Mistä tahansa nimestä saa väännettyä mitä vain, ei kannata ajatella sellaista.