Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmesti rokotetut koronaan sairastuneet, kuinka paha tauti oli?

Vierailija
17.03.2022 |

Itsellä aluksi tosi lieviä oireita mutta nyt viikon kuluttua ekoista oireista tauti iski paljon isommalla voimalla…Oireet on todella sahaavia ja outoja.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kurkku alkuun karhea, ei varsinaisesti kipeä ja nenää joutui niistämään. Lämpöä nosti jonkin verran, mutta ei kunnon kuumelukemiin. Yskitti jonkin verran. Pikkuflunssasta tämän taudin erotti se, että olin todella väsynyt (jaksamaton, ei niin että olisi nukuttanut) ja syke oli reilusti korkeammalla kuin yleensä. Pääsin aika helpolla, ja oireet helpottivat nopeasti. Käytännössä oireita oli 3 päivää.

No kappas. Sitten olen sairastanut

0 rokotetta

Vierailija
22/30 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla sairastuin enkä ole terve vieläkään. Nyt on kyllä jo negatiivinen testi, eikä enää kuumetta, mutta oireita on edelleen. Nuhaa, yskää, voimattomuutta, maku- ja hajuaistissa häikkää. Tänään eka päivä kun voin tehdä jotenkuten kotitöitä. Huomenna pitäisi mennä töihin, huh.

Miksi pitäisi muka mennä töihin? Sinulla on oireita, joten joudut olemaan eristyksessä kunnes olet ollut 2 päivää oireeton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleenkin sitä mieltä että täysin sattumankauppaa millaiset oireet saa rokotusmääristä huolimatta. Kuitenkin 98% sairastaa sen joka tapauksessa lievänä.

Eli rokotusstatuksella ei ole vaikutusta millaisen koronan saa. Itsellä 1x ja lievä flunssa. Kaverilla 0 piikkiä ja pari päivää kuumetta.

Näin se on.

Rokottamattomilla makuaistin menetystä (ei ollut edes saatavilla rokotuksia silloin) ja 

nyt kolmasti rokotettu, ja koronan saatuaan  kuollut viikon päästä.

Vierailija
24/30 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin koronan viime viikolla, 3. rokotuksen olin saanut tammikuun alussa.

Eka päivä: lievähköä flunssaa, kurkun arkuutta, lämpö n 37.5, jäseniä särki hieman

Toka päivä: luulin jo, että korona oli sitten tässä

3.-4. päivä: ääni muuttui käheäksi ja repivä yskä vaivasi, tuntui että kurkku oli jotenkin oudon turvonnut, todella kipeä ja kuumeinen olo, vaikkei lämpö yli 37.5 noussutkaan

Kolmantena päivänä positiivinen koronan kotitesti, sitä ennen oli näyttänyt negaa

5. päivä: edelleen kipeä olo mutta yskä alkoi hellittää

Nuhaa tai vatsaoireita ei koko aikana. Nyt muuten toipunut, mutta jotenkin heikko ja väsynyt olo edelleen.

N52

Vierailija
25/30 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhetuttava, sairasti noin 3 päivää tosi lievänä. Miehensä oli ottanut kaksi rokotetta , mutta edellisestä rokotteesta oli jo puoli vuotta aikaa, sairasti yli kaksi viikkoa ja vieläkin on kauhea yskä.

Vierailija
26/30 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme rokotusta ja sairastan kuudetta päivää. Pää- ja lihaskipua, vilunväreitä, voimattomuutta, ripulia, nuhaa ollut 6 päivää. Olen keski-ikäinen, normaalipainoinen nainen.

Vierailija
27/30 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissäni on paljon rokottamattomia, eri ikäisiä, ja vielä enemmän rokotettuja, eri ikäisiä. Tosi moni on nyt omikronin aikana taudin sairastanut ja oireet on vaihdelleet oireettomasta kohtalaiseen. Kaikilla on mennyt ohi kotihoidolla, eikä long covid oireita ole ilmennyt vielä kenelläkään. Rokotusten ja oireiden välillä ei ole ollut selkeää yhteyttä. Enemmänkin näyttää, että perhekunnan jäsenet sairastaa melko samanlaisilla oireilla. Joissain perheissä kaikilla on hirveä pääkipu, joissain perheissä vaivaa kurkkukipu. Toisilla on kunnon kuumetta, toisilla sahaavaa alilämpöä tai pelkkää nuhaa. Toisilla ei ole flunssaa ollenkaan, toisilla kunnon räkätauti. Rokotusten määrällä ei näytä olevan tähän vaikutusta.

Vierailija
28/30 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja joissain perheissä voimakkain oire on ollut kova yskä, kun taas esim. meillä ei yskitty lainkaan.

Vierailija
29/30 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuha

Vierailija
30/30 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellanlettas kun pikku nuha pelottaa. Menkää sängyn alle piiloon ja ottakaa sata rokotetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan