Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys Hangouts-käyttäjille

Vierailija
23.08.2015 |

Miten tila "last seen" määräytyy?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö henkilön olla nimenomaan sovelluksessa Hangouts, vai määräytyykö se esim. sen perusteella milloin oli viimeksi Gmailissa tai jossain muussa Googlen sovelluksessa?

Miestä mietin vaan...Näkyy että on yhtäkkiä ollut useammin Hangoutsissa, viimeksi mun kanssa mun lomalla ollessani jutellut ja nyt yhtäkkiä näkyy, että ollut useammin aktiivisena. Enkä mä tajua ketä sellasia kavereita sillä olis kenen kans Hangoutsissa juttelisi...Jotenkin outoa ja epäilykset hieman heränneet suoraan sanottuna.

Mies väittää, että last seen tarkoittaa sitä, että milloin on viimeksi käyttänyt Gmailia. Ei voi pitää paikkansa, sillä on käyttänyt Gmailia sinä aikana, kun Hangouts ei ole näyttänyt miestä aktiivisena.

Kusetetaanko mua?

Ap

Vierailija
2/3 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ota gmailista sitä,vaan siitä milloin on viimeksi ollut aktiivinen hangoutsissa. Näin ainakin itse päättelen,kun sitä käytän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä lähdössä Tallinnaan parin viikon päästä. Josko jonkun misun kanssa jo fiilistelee...:/ Mulla on niin epäileväinen olo ollut jo jonkin aikaa...Taitaa tosiaan olla ukolla jotakin salattavaa.

Sillä ei pitäisi ketään kavereita olla, joiden kanssa Hangoutsissa olisi,.

Lisäksi pari pv sitten kävi sellainen tapaus, että mies meinasi ruveta lukemaan sähköpostiaan ja olin vieressä, ja yhtäkkiä sulki sen HYVIN ÄKKIÄ. Koskaan aiemmin ei vastaavaa ole käynyt.

Ap