Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri on kanssani vain paremman seuran puutteessa?

Vierailija
23.08.2015 |

Tämä asia vaivaa minua todella paljon.
Olemme olleet samalla luokalla erään tytön kanssa jo monta vuotta, ja olemme kavereita. Olemme aina koulussa yhdessä, koska meillä kummallakaan ei oikein ole muita kavereita samalla luokalla. Olemme aika läheisiä, voimme heittää läppää toisistamme ym. Olen auttanut häntä kun hän on avautunut ahdistuksesta/masennuksesta minulle.

Tässä asiassa vaivaa se, että emme näe juuri koskaan vapaa-ajalla. Kesälomalla taisimme nähdä kerran, sekin oli eräässä tilaisuudessa, eli ei kahdestaan. Kun näemme vapaa-ajalla, se tuntuu jotenkin oudolta ja kiusalliselta - kumpikaan ei oikein keksi puhuttavaa.

Näimme eilen, ja yhtäkkiä hän sanoi että vanhemmat laittoivat viestin että pitää tulla kotiin ja lähti. Jotenkin tuo ei vaikuttanut uskottavalta selitykseltä, kun näimme hänen vanhempansa n. 20 minuuttia sitten.

Tänään kysyin, että onko hänellä menoa tälle illalle, ja kuulemma oli. Ei siinä mitään, mutta muut kaverini olisivat ehdottaneet näkemistä toisena päivänä kun heille sopii, hän ei.

Muutenkin tuntuu, että tämä kaveri haluaa olla
kanssani vain koulussa.. Mitä voisin tehdä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti et voi oikein muuta tehdä kuin ottaa vinkistä vaarin, ja pitää häntä vain koulukaverinasi. Muistan itsekin, että minulla oli aikoinani kavereita joita näin vain koulussa, ja koulun loputtua emme sitten toisiamme enää nähneet. Tietysti on ikävää jos toinen osapuoli pitää kaveruutta syvällisempänä kuin se oikeastaan onkaan, mutta jos kaverisi ei kertakaikkiaan lämpene seurallesi koulun ulkopuolella niin kannattaa suosiolla unohtaa sen ehdotteleminen. Muuten pidät vain huolta siitä, että tyyppi ei halua olla seurassasi koulussakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman hävettää myöntää, mutta kyllä mulla on sellaisia kavereita, joiden kanssa olen paremman puutteessa, esim. kun on joku tapahtuma, jonne en kehtaa mennä yksin. Olen varmasti myös joillekin joskus ollut tällainen kaveri, koska ovat "jättäneet" kun löytyi muuta tekemistä.

Voi olla myös, että kaverisi tuntee velvollisuutta olla kanssasi, koska autoit häntä, vaikka tuntuu että et sopisi kovin hyvin hänelle.

Vierailija
4/4 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:06"]Hieman hävettää myöntää, mutta kyllä mulla on sellaisia kavereita, joiden kanssa olen paremman puutteessa, esim. kun on joku tapahtuma, jonne en kehtaa mennä yksin. Olen varmasti myös joillekin joskus ollut tällainen kaveri, koska ovat "jättäneet" kun löytyi muuta tekemistä.

Voi olla myös, että kaverisi tuntee velvollisuutta olla kanssasi, koska autoit häntä, vaikka tuntuu että et sopisi kovin hyvin hänelle.
[/quote]
Totta, mutta tuntuuhan se pahalta olla jollekkin vain "pakollinen" seuralainen. Harmi tässä on se, että todella pidän tuon kaverin seurasta, varsinkin vapaa-ajalla hän on ihan erilainen kuin koulussa.
- Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi