Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kolmas vauva -yhtäkkinen vauvakuume!

Vierailija
23.08.2015 |

Miten kannattaisi suhtautua kun yhtäkkiä vauva tuntuisi ihan järjelliseltä ajatukselta? Juuri hankiutunut eroon vaucakamoista kun kolmatta ei pitänyt tulla. Mieskin tuntuu suhtautuvan ajatukseen myönteisesti. Itse innoissaan työstäni ja mielelläni käyn töissä mutta vauvakin olisi ihana. Kuinka paljon kolmas muuttaa arkea?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme ihan varmoja toisen jälkeen että lisää ei tule. Esikoinen syntynyt 2011, toinen 2013. Viime vuonna alkuvuodesta heräsi pieni vauvakuume, tarttui kun tuntui että "kaikki" olivat raskaana, ja lähipiiriin syntyi vauvoja. Päätimme yrittää kolmatta. Kesäkuussa löysin järkeni, elämä kahden kanssa tuntui helpolta ja onhan kaikki perhematkat yms. kaavalla 2+2. Syyskuussa tein positiivisen raskaustestin, ei vissiin oltu osattu käyttää kortsua oikein... Vauva on nyt onneksi, ainakin toistaiseksi ollut hyvin helppo tapaus, vaatteita ja muuta olen saanut jpnkin verran takaisin, vaunu ja sänky vielä oli. Katsotaan miten menee kun tämä kasvaa =D (nyt on kuitenkin lähete sterilisaatioon hankittu).

Vierailija
2/5 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Hienoa että teillä on mennyt hyvin. Vielä lisää kaipailisin kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää jos kummatkin haluaa vielä lapsen.

Vierailija
4/5 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kolmannen poikani keväällä ja olen todella onnellinen:-) Nyt osaan oikeasti nauttia äityidestä ja isommat lapseni saavat rauhassa kehittyä omatoimisemmiksi koska en kerkeä joka paikkaan. Heidän oma persoonallisuus pääsee esiin arjen touhuista ja toisten ihmisten kohtaamisessa kun saavat tilaa suulaalta, kontrolloivalta äidiltään.

Vierailija
5/5 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin toisen lapsen kohta,Mutta välillä mietin miten helppoa yhden taaperon kanssa ehkä 2v päästä toinen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän