Laskelmoiva Cava
Olin aidosti iloinen huomatessani Cavan jatkaneen bloggaamista. Blogi ja varsinkin insta päivittyy tiuhaan tahtiin, instassa erityisesti Cava seuraa monia julkkiksia, bloggareita, yrityksiä ja kommentoi tosi usein jotain. Pikkuhiljaa tästä on tullut tosi teennäinen fiilis, dunno why :D Mainospostauksiakin on ollut jo kuinka paljon lyhyen ajan sisään jo uuden blogin alkutaipaleella.
Nyt Cava kertoo saaneensa "hetki sitten" tietää jäävänsä työttömäksi nykyisestä työstään, firman lopettaessa toimintansa. Pohtii jo ennakkoo ansiosidonnaisella elämistä ja kotona hengailua. Miten tästä tulee heti flashback parin vuoden takaiseen? Mulla on semmoinen kutina että Cava on aloittanut bloginsa juuri tämä tuleva työttömyys ja helppo raha mielessään...
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:03"]
Onko se ollut töissä Fashionstorella? Ja nyt kun kyseinen putiikki lopettaa, niin Cava jää työttömäksi..
[/quote]
On töissä siellä, aika helppo laskea yhteen yksi plus yksi ja Google vahvistaakin epäilykset oikeaksi.
[/quote]
Ja tuonkin työn saanut varmasti vanhan bloginsa avustuksella. Tekihän se jo silloin paljon yhteistyötä Fashionstoren kanssa.
Mitenköhän aktiivista yritystoimintaa tarttee olla ettei saa ansiosidonnaista?
Cavahan saisi kokemuksellaan töitä vaikka mistä, varsinkin kun asuu pk-seudulla. Toimistotyötä, asiakaspalvelua, myyntityötä vaatteiden tai asusteiden parissa tai muuta.
Aika paljon mainoksia ja aika paljon kommentoi instassa yritysten ja suosittujen bloggareiden tileihin... Vähän joo paistaa että mistä syistä blogataan. Mutta eipä se kiellettyä ole, olisi vaan mielenkiintoisempaa jos olisi muitakin syitä kuin raha.
Mä tykkään kyllä cavan blogista ja ihan mieletöntä että tuli takaisin. Meinaakohan blogi vaan sitten loppua yhtäkkiä jos saakin töitä? Ja sinänsä minusta on väärin jos samaan aikaan saa ansiosidonnaista sekä blogista tuloa. Kunhan eihän perustyötönkään saa ansaita kuin jotain karkkirahoja työttömyyden ohella niin toivottavasti ei myöskään bloggaajat.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 13:38"]Mä tykkään kyllä cavan blogista ja ihan mieletöntä että tuli takaisin. Meinaakohan blogi vaan sitten loppua yhtäkkiä jos saakin töitä? Ja sinänsä minusta on väärin jos samaan aikaan saa ansiosidonnaista sekä blogista tuloa. Kunhan eihän perustyötönkään saa ansaita kuin jotain karkkirahoja työttömyyden ohella niin toivottavasti ei myöskään bloggaajat.
[/quote]
Joutuu maksaa ne kyl takaisin jos jtn edes onnistuis nostaa.
Nyt taitaa blogi vedellä viimeisiään.
ei taida paljon enää blogin pitäminen kiinnostaa
Minäkin käyn töissä ihan vain laskelmoiden. Laskelmoin, että jos en käy, rahat eivät riitä. (Jos palkkaa ei saisi, en kävisi.) Minusta tällainen laskelmointi on suorastaan suotavaa.
Luin cavan blogia silloin kauan sitten, kunnes yhtäkkiä se vain hiipui. Nykyäänhän hän itkee somessa kaikkea mikä on pielessä hänen elämässään, milloin mikäkkn stressi tai sairaus ja vähän väliä ramppaa lääkärillä pienestäkin ahdistuksesta. Cava aikoihin oli reipas ja blogikin oli kiva, sitten kuvioihin tuli kaikenmaailman huomionhakuiset yhteistyöt.
Joo saman huomasin. Nyt kun seuraa häntä niin ihme valittaja xD valittaa asioista mitkä ei häiritse ketään...
Ja se helvetin lisäravinteet mitä se mainostaa vähä väliä...eiks jengi tajuu et se on rahastusta ja tutkimusten mukaan niil ei oo ku marginaalinen vaikutus...cava on vaa laittanu ittellee tolla jonku fitness statuksen vaik on ite kaukana siitä. Puhuu hyvinvoinnin puolesta, vaik kauppaa tota skeidaa.
Myös minä olin iloinen kun huomasin Cavan taas bloggaavan.
No,kahdessa viikossa meni maku täysin.Mainostusta ja firmojen täggäilyä Instagramin kuviin.Eiköhän tollasella haeta vain niitä ilmaisia sponssivaatteita.
Blogia en ole katsonut viikkoon.Meni jo maku Instagramin perusteella.
Viikon sisällä siellä on msinostettu jo Isadoraa,Mangoa,Bubbleroomia,jotain kenkiä,ollut kaksi alekoodia ja oman blogikirppiksen mainostamista.
Hohhoijaa.