20v tytöillä ei ole vielä edes naisen persettä.
Kommentit (25)
Perseitä äidin oomme kaikki, oomme kaikki, oomme kaikki.
Perseitä äidin oomme kaikki, oomme kaikki, oomme kaikki. Kaikki.
Sinä ja minä.
Sinä ja minä.
Älä viitsi. Omasta ahteristani riittäisi vaikka kahden naisen perseeseen.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:17"]
Perseitä äidin oomme kaikki, oomme kaikki, oomme kaikki. Perseitä äidin oomme kaikki, oomme kaikki, oomme kaikki. Kaikki. Sinä ja minä. Sinä ja minä.
[/quote]
Mors rumpar är vi allihopa...
20v tyttö on vielä siinä sikiökehityksen vaiheessa, jossa sitä ei erota koirasta tai gerbiilistä.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:35"]Onko 56v pirkolla iläkriisi
[/quote] siis ikäkriisi
Kyllä mulla on. Ollut jo useamman vuoden.
T. 20v
Mikä on naisen perse? Onko mulla nyt sellanen?
N21
Ikis ota lääkkeesi ja mene nukkumaan.
No kyllä mulla vaan oli, oli jo 13-vuotiaana. Sellainen pyöreä, täyteläinen, tosi hyvän mallinen. Ryhdikäs ja kiinteä. Sellainen se on nytkin, vuosia myöhemmin. Vai tarkoittaako Ap naisen perseellä sellaista kurvi-Kimin vanhan mummon vaippapersettä? Sellaista en toivottavasti koskaan saakaan.
Naisen perse on sellainen seitsemän leivän uunin levyinen.
Täh? Se on GENEENEISSÄ. Tuleeko perse vai ei. Isot vai pienet tissit. Mulla oli 12-vuotiaana jo D-kupit, mutta perse melko lauta.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:32"]Täh? Se on GENEENEISSÄ. Tuleeko perse vai ei. Isot vai pienet tissit. Mulla oli 12-vuotiaana jo D-kupit, mutta perse melko lauta.
[/quote]
Oonkohan mä sitten vaihdokas kuitenkin :D Näytän kyllä kovasti siskoiltani, mutta tissejä mulla ei ole ollut koskaan. A-kupilla mennään, vaikka viidellä siskollani ja äidilläni on kaikilla joku D-kuppi. Kaikki ollaan aika saman painoisia.
Ei siis aina kulje geeneissäkään..
Miksi tytöllä pitäisi olla naisen perse? Eihän pojallakaan ole miehen perse.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 21:32"]Täh? Se on GENEENEISSÄ. Tuleeko perse vai ei. Isot vai pienet tissit. Mulla oli 12-vuotiaana jo D-kupit, mutta perse melko lauta. [/quote] Oonkohan mä sitten vaihdokas kuitenkin :D Näytän kyllä kovasti siskoiltani, mutta tissejä mulla ei ole ollut koskaan. A-kupilla mennään, vaikka viidellä siskollani ja äidilläni on kaikilla joku D-kuppi. Kaikki ollaan aika saman painoisia. Ei siis aina kulje geeneissäkään..
[/quote]
Mutta se vika onkin GENEENEISSÄ!!
Muahaahhhhaahhaaha arvatkaa repesinkö :D
Mä oon yli kolmekymmentä ja mulla on vieläkin luinen ja lättänä peppu, eikä haittaa ollenkaan jos ei jotkut kyyläävät ukot saa siitä mitään iloa.