Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin utelu avioehdosta

Vierailija
16.03.2022 |

Olemme menossa mieheni kanssa kesällä naimisiin ja äitinsä oli kysynyt avioehdosta. Itse koen sen loukkaavana, koska asia kuuluu ainoastaan minulle ja miehelleni. Loukkaantuisitko itse asiasta?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat Ikävältä ja etäiseltä ihmiseltä.

=Vierailija]Ikävää, että anoppi noin utelee. Itse en kysele lasten perheiltä tuollaisia ja pidän yhteydenpidon muutenkin mahdollisimman vähäisenä ja neutraalina, kylään menen vain erikseen kutsuttuna. Pyrin myös siihen, että välit pysyvät niin etäisinä, että emme puhu yksityisasioista kuten kesämökin antamisesta lomakäyttöön tai auton lainaamisesta. Jos muuttavat, osaavat varmasti tilata muuttofirman.[/quote]

Vierailija
22/23 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat Ikävältä ja etäiseltä ihmiseltä.

=Vierailija]Ikävää, että anoppi noin utelee. Itse en kysele lasten perheiltä tuollaisia ja pidän yhteydenpidon muutenkin mahdollisimman vähäisenä ja neutraalina, kylään menen vain erikseen kutsuttuna. Pyrin myös siihen, että välit pysyvät niin etäisinä, että emme puhu yksityisasioista kuten kesämökin antamisesta lomakäyttöön tai auton lainaamisesta. Jos muuttavat, osaavat varmasti tilata muuttofirman.

Eikö se etäisyys nimenomaan ole hyvä asia, ei tunge lastensa perheisiin, ei utele eikä neuvo. Tuollainen anoppi on nimenomaan paras anoppi, hajuton ja mauton ja väritön, ei siitä voi sanoa mitään pahaa eikä se sano mitään pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurille kävi niin, että naimisiin mennessään hänen äitinsä halusi että tekisivät avioehdon. Tuleva rouva loukkaantui, sulhanen riitaantui äitinsä kanssa, että ei tässä mitään avioehtoa tarvita, koska rakkaus.

No, nyt on jaettu miehen suvun iso perintötila, mies joutui luovuttamaan exälleen hulppean kesämökin ja velkarahalla selvisi siitä että tyyriisti remontoitu päärakennus sentään pysyy suvussa.

Ymmärrän täysin jos omaisuutta on jommalla kummalla reilusti enemmän. Meillä ei oo tehty, koska molemmat yhtä köyhistä lähtökohdista ja kaikki omaisuus mitä löytyy on yhdessä hankittu, tulotkin on samalla tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan