Jos Suomessakin sais itse päättää kenelle lapsensa antaa adoptioon
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:35"]Pidätkö oman tulevan lapsesi henkeä siis panttivankina?
Tämmöiseen terrorismiin emme suostu!
[/quote]
No ei nyt aivan niinkään :D Ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:36"]Mitäs sitte tekisit?
[/quote]
Etsisin itse ihan törkeen mahtavan perheen jolle antaisin lapseni. En missään nimessä halua että lapsi joutuisi kasvamaan esim tiukassa himouskonnollisessa perheessä. Ap
Voisin antaa valituille sukulaiselle, jos en aborttia pystyisi teettämään. Muuten ei kiitos.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:37"]Voisin antaa valituille sukulaiselle, jos en aborttia pystyisi teettämään. Muuten ei kiitos.
[/quote]
Tähän en kykenis, en haluais itse olla missään tekemisissä lapsen kanssa. Mikä ois aika mahotonta jos lapsi olis omilla sukulaisilla. Ap
Abortit tulee vaan lisääntymään jos homot saa adoptoida. Parempi on lapselle kuolla kuin joutua homojen "kasvatettavaksi"
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:37"]Ja nyt teet abortin?
[/quote]
Koen sen ainoaksi vaihtoehoksi. Suomen adoptiosysteemi ei oo sellainen johon lastani haluaisin laittaa. Ja en missään nimessä halua ikinä joutua tekemisiin kyseisen lapsen kanssa. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:39"]Abortit tulee vaan lisääntymään jos homot saa adoptoida. Parempi on lapselle kuolla kuin joutua homojen "kasvatettavaksi"
[/quote]
Homoperheelle antaisin oman lapseni mielihyvin. Ap
Kai siihen jotain toiveita saa esittää minkälaiseen perheeseen lapsi menee.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:39"]
Abortit tulee vaan lisääntymään jos homot saa adoptoida. Parempi on lapselle kuolla kuin joutua homojen "kasvatettavaksi"
[/quote]
Yritätkö sanoa että kaikkien homojen lapsien pitäisi tappaa itsensä? Ei kyllä tee mieli tappaa itseäni vaikka isä on homo.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:42"]Kai siihen jotain toiveita saa esittää minkälaiseen perheeseen lapsi menee.
[/quote]
Ei Suomessa erityisemmin saa.
Pidätkö oman tulevan lapsesi henkeä siis panttivankina?
Tämmöiseen terrorismiin emme suostu!