Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle ei oo mitään paikkaa maailmassa

Vierailija
23.08.2015 |

Oon yrittänyt opiskella mutta joka paikassa mua vihataan siksi että en oo ulonspäinsuuntautunut ja tarpeeksi puhelias. Ja mä en jaksa sitä. Niin että eipä tässä oo oikeasti yhtään mitään vaihtoehtoja.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että sinua vihataan...luulen, että kuvittelet vain...

Vierailija
2/24 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuleehan sen kun ihmiset haukkuu ja menettää hermonsa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole paikkaa koska et ole rakentanut itsellesi sellaista. Ota hakku käteen ja louhi itsellesi pysyvä paikka hiellä ja raivolla sillä muut eivät sitä sinulle anna.

Vierailija
4/24 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vain ole löytänyt sitä vielä <3

Vierailija
5/24 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle on paikka maailmassa.

Vierailija
6/24 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole todellakaan yksin! Mä en mitään muuta vihaakaan kuin tätä pakkososiaalista yhteiskuntaa muotteineen, joihin en kerta kaikkiaan onnistu itseäni ahtamaan. Joka paikassa olen sitten se mitätön outolintu, jonka todellisilla taidoilla ei ole loppupelissä mitään merkitystä. Mutta pakko kai tässä on eteenpäin vain rämpiä. :/

Vierailija
7/24 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry rekkakuskiksi. Saat olla rauhassa.

Vierailija
8/24 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole marttyyri ja vajoa keksittyyn "masennukseen", ihan omaksi parhaaksesi.
Jos kouluihin ym. kuitenkin pääset sisään opiskelemaan, älä hommaa lopeta joidenkin ihmisten takia!

Ihan oikeasti, nyt aivot päähän.

Vierailija
9/24 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, oot koittanu opiskella väärissä ympäristöissä. Se on kyllä totta, että introvertteja ei kovasti huomioida koulumaailmassa. Onneksi oma poika on ekstrovertti.

Vierailija
10/24 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpikujassa olisit enemmänkin silloin, jos sinua ei vain otettaisi mihinkään opiskelemaankaan.

Jos nälviminen rassaa, sano se niille nilkeille päin naamaa ja jatka elämääsi.
Nälvijöillä ei selvästi ole elämää, älä itse menetä omaasi heidän takiaan.

Vierailija
11/24 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:35"]

Jep, oot koittanu opiskella väärissä ympäristöissä. Se on kyllä totta, että introvertteja ei kovasti huomioida koulumaailmassa. Onneksi oma poika on ekstrovertti.

[/quote]

Kuvitteletko ihan tosissas että tämmöselle olis edes olemassa mitään "oikeaa ympäristöä"? Ei oo. Mä haluaisin vain olla rauhassa mutta ihmisilleon niin hirveä ongelma se etten ole tarpeeksi puhelias etten vaan jaksa enää tätä loputonta paskaa kun aina vain haukutaan ja arvostellaan.

Monta paikkaa on jo nähty ja ihan kaikissa sama homma. Eikä oo ees kyse siitä että noissa hommien hoitumisen edellytys olis se sosiaalisuus esim. ryhmätöiden takia vaan muuten vaan pitäis olla muuta kuin on. Ei tämmösten oo tarkoitus elää tässä maailmassa.

Vierailija
12/24 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo on varmaan ihan vittu saatanan perkeleen helvetin keinotekoista itsekeskeistä marttyri-masentelua tämä mutta kyllä mä ihan oikeasti katson oikeudekseni tappaa itseni kun on jo melkein kymmenen vuotta yritetty ja nähty että en mä koskaan missään ole mitään muuta kuin se helvetin tyhmä ja kelvoton idiootti joka ei osaa mitään ja on liian tyhmä oppimaankin ja on ihan vitun outo ja kummallinen kun ei rupattele riittävästi.

Kukaan näistä pätijöistä ei itse kestäisi edes kymmenpäisellä kaverilössillä varustettuna sitä vuodesta toiseen ja paikasta toiseen jatkuvaa kiusaamisen ja vittuilun ja vihaamisen määrää joka mun pitäisi muka kestää ihan yksin.

Vierailija
13/24 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:52] mun pitäisi muka kestää ihan yksin.
[/quote]

Kuka niin sanoo? Itse vaadit itseäsi kestämään.

Vierailija
14/24 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:52"]Ja joo on varmaan ihan vittu saatanan perkeleen helvetin keinotekoista itsekeskeistä marttyri-masentelua tämä mutta kyllä mä ihan oikeasti katson oikeudekseni tappaa itseni kun on jo melkein kymmenen vuotta yritetty ja nähty että en mä koskaan missään ole mitään muuta kuin se helvetin tyhmä ja kelvoton idiootti joka ei osaa mitään ja on liian tyhmä oppimaankin ja on ihan vitun outo ja kummallinen kun ei rupattele riittävästi.

Kukaan näistä pätijöistä ei itse kestäisi edes kymmenpäisellä kaverilössillä varustettuna sitä vuodesta toiseen ja paikasta toiseen jatkuvaa kiusaamisen ja vittuilun ja vihaamisen määrää joka mun pitäisi muka kestää ihan yksin.
[/quote]Älä tapa itseäsi, vaan näytä mieluummin tälle paskayhteiskunnalle keskaria jättäytymällä sen elätettäväksi.

Vierailija
15/24 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:19"]

kuuleehan sen kun ihmiset haukkuu ja menettää hermonsa

[/quote]

Sekoitat vihastumisen ja vihan. Jos olet outo, aiheutat vihastumista käyttäytyessäsi odottamattomasti. Vihaa aiheutat, jos vihaat itse. Eikö sinulla ole terapeuttia? Introverttius ei selitä tilannettasi, niitä on puolet väestöstä. Sinulla on jotain muuta ongelmaa nyt.

Vierailija
16/24 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pillität? Opettele sosiaalisia taitoja.

Vierailija
17/24 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päinvastainen ongelma, oon liian puhelias. Kärsin tästä valtavasti ja itsetuntoni on ihan nollissa kun en osaa olla hiljaa. Kaiket illat mietin mitä olen päivän aikana puhunut ja tunnen hirvittävää häpeää ja syyllisyyttä vaikka olisin puhunut vain säästä. En pysty hyväksyä itseäni tällaisena enkä muuttumaankaan itseäni saa, lukuisista yrityksistä huolimatta. Olen ollut masentunut ja myös itsemurhan partaalla mutta tällä hetkellä tilanne parempi. Kysehän on loppujen lopuksi itsensä hyväksymisestä. Tsemppiä sulle ap.

Vierailija
18/24 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:14"]Mitä pillität? Opettele sosiaalisia taitoja.
[/quote]*facepalm* Kun ongelmana lienee just se, että pitäisi alkaa opettelemaan erikseen taitoja, jotka suurimmalta osalta ihmisistä tulee ihan luonnostaan, eikä saa vaan olla oma itsensä. Mutta mitäpä te ekstrovertit ymmärtäisittekään...

Vierailija
19/24 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. No nytkähtipä keskustelu eteenpäin, koska nyt tiedetään, miksi raivostutat muita. Jos sinulla on joku puutos, jonka takia joudut näkemään vaivaa, niin sitten teet sen työn. Itkeminen muille on väärin. He eivät ole aiheuttaneet tilannettasi.

Vielä kerran. Maailma ei ole sinä ja te ekstrovertit. Puolet on introvertteja. Heistä hyvin pieni osa yrittää linnoittautua sen taa ja vaatii koko muuta maailmaa sopeutumaan itseensä ilman, että heidän tarvitsisi puolestaan tehdä mitään. Onko sinulla joku diagnoosi vai oletko vain kasvattamaton ja hemmoteltu?

Vierailija
20/24 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 00:57"]Jaahas. No nytkähtipä keskustelu eteenpäin, koska nyt tiedetään, miksi raivostutat muita. Jos sinulla on joku puutos, jonka takia joudut näkemään vaivaa, niin sitten teet sen työn. Itkeminen muille on väärin. He eivät ole aiheuttaneet tilannettasi.

Vielä kerran. Maailma ei ole sinä ja te ekstrovertit. Puolet on introvertteja. Heistä hyvin pieni osa yrittää linnoittautua sen taa ja vaatii koko muuta maailmaa sopeutumaan itseensä ilman, että heidän tarvitsisi puolestaan tehdä mitään. Onko sinulla joku diagnoosi vai oletko vain kasvattamaton ja hemmoteltu?
[/quote]

On myös ambiverttejä.