Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, tekstaaminen ja kaverit

Vierailija
23.08.2015 |

Jos miesystävänne viettää aikaa kavereidensa kanssa, niin tekstaako hän teille? Tai jos itse laitatte viestiä miehelle kun hän viettää iltaa kaveriporukassa niin vastaako mies yleensä? Oma mies on tosi vähäsananen ja vastaa pitkän ajan kuluttua yhdellä sanalla tai hymiöllä.. eikä vastaa kunnolla kysymykseen jos kysyn jotain. Tuntuu vaan tyhmältä. Luulis et se puoli minuuttia olis aikaa vastaa, kuitenkaan en pommita miestä ja usein en edes halua häiritä joten laitan viestin laittamatta. Mutta joskus harvoin kun laitan jotai niin ei tuu vastausta

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä häiriköit sitä, kun se haluaa olla kavereiden kanssa?

Vierailija
2/22 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:04"]Miksi sä häiriköit sitä, kun se haluaa olla kavereiden kanssa?
[/quote]

Lue loppuun viesti. Sanoin että "häiriköin" todella harvoin ja silloinkin kysyn jotakin tärkeää, en mitään turhanpäiväistä . Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen.

Vierailija
4/22 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:07"]Toinen nainen.
[/quote]

Tätä minä pelkään pahiten... ap

Vierailija
5/22 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:07"]Toinen nainen.
[/quote]

[/quote] Kauanko olette olleet yhdessä ja onko ollut tuollainen alusta asti?

Vierailija
6/22 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei rauhotu, tuskinpa on toista naista. Ei jaksa tekstailla kun on kavereiden kans. Jotenki noloo kaveripirukas rupee tekstailemaan. Eiköhän se tärkeä juttus voi odottaa paria tuntia ku miehes on vapaa..
Miehet ei jaksa tollasta kyttäämistä ja panikointia.

Vierailija
7/22 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:07"]

Toinen nainen.

[/quote]Se selittäisi hymiöt. Miehellä on kerrankin onnellisia hetkiä elämässään.

Vierailija
8/22 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:07"]Toinen nainen.
[/quote]

[/quote]

Vasta ihan reilu pari kuukautta. Ja tämä on käynyt joka kerta.. ap

Vierailija
9/22 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:07"]Toinen nainen. [/quote] Tätä minä pelkään pahiten... ap [/quote] Kauanko olette olleet yhdessä ja onko ollut tuollainen alusta asti? [/quote] Vasta ihan reilu pari kuukautta. Ja tämä on käynyt joka kerta.. ap

[/quote]Mitä tärkeitä ja kiireellisiä asioita sulla on tekstattavaksi hänelle? Tuskin ainakaan lastenhoitoon liittyvää kun yhteisiä lapsia ei varmaan vielä ole.

Vierailija
10/22 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:07"]Toinen nainen.
[/quote]

[/quote]

Vasta ihan reilu pari kuukautta. Ja tämä on käynyt joka kerta.. ap
[/quote]

Se kohta jättää sut ku ei jaksa tollasta vainoharhaista sekopäätä.

Vierailija
11/22 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset kädestäpitelijää 24/7? Miehenä juoksisin pakoon ja lujaa.

Vierailija
12/22 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mun mies saattaa illanistujaisten aikana laittaa mulle viestiä tyyliin "rakastan sua, ikävä" tms. Joskus soittelee myös lyhyitä puheluita.
Ite saatan laitella myös välistä "mikä meno, mikä meininki" tyylistä viestiä.
Emme viestittele kokoajan, enkä mä todellakaan pommita kokoajan viestein. Vaan annan miehen nauttia kavereidensa seurasta jos iltaa menee istumaan. Sitä kun tapahtuu niin harvoin.

Vierailija
13/22 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin millaisia kysymyksiä tekstailet hänelle?

Vierailija
14/22 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia tärkeitä asioita sinulla on - varsinkin, jos niihin voi edes vastata hymiöllä?

Vierailija
15/22 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:07"]Toinen nainen. [/quote] Tätä minä pelkään pahiten... ap [/quote] Kauanko olette olleet yhdessä ja onko ollut tuollainen alusta asti? [/quote] Vasta ihan reilu pari kuukautta. Ja tämä on käynyt joka kerta.. ap

[/quote]Mitä tärkeitä ja kiireellisiä asioita sulla on tekstattavaksi hänelle? Tuskin ainakaan lastenhoitoon liittyvää kun yhteisiä lapsia ei varmaan vielä ole.
[/quote] En ole ap, mutta väitätkö tosissasi ettei tärkeitä asioita voi olla jos ei ole lapsia? Otetaanpa nyt esimerkki: joku kaveri tekstaa yllättäen ap:lle ja kysyy voisivatko he huomenna mennä kahville kaupungille. Ap on sopinut miehen kanssa jostain yhteisestä menosta mutta ei muista milloin mies pääsee töistä ja kysyy sitä mieheltä jotta tietää vastata kaverillensa kerkeääkö nähdä häntä siinä välissä. Kaveri saa heti tiedon eikä joudu odottelemaan vastausta ja voi tarvittaessa pyytää jotain toista kahville jos ap ei pääse.

Vierailija
16/22 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä todella tärkeää asiaa sulla voi tulla miehelle just silloin, kun mies on kavereidensa kanssa muutaman tunnin? Kerro nyt jotain esimerkkejä. Todella tärkeä asia voisi olla vaikka sun yhtäkkinen sairastuminen ja hoitoon joutuminen, vesivahinko, tulipalo tms.

Mun mielestä on outoa ja jonkilaista kontrolloimista, jos pitää aina saada häiriköityä miehen vapaa-aikaa ja sitten vielä suututaan, jos ei tule pitkää ja kaikin puolin mieluista vastausta saman tien. Omistushalusta ja vainoharhaisuudesta tuo ap:n käytös kertoo.

Vierailija
17/22 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt taas pienestä tuomitaan ap. Voi kamala jos joskus laittaa viestin samaan aikaan kun mies on kavereiden kanssa. Yhteen vastaukseen ei montaa sekuntia mene. Kiinnostaisi tietää tekstaileeko/ näprääkö mies muuten puhelintaan kun on ap:n kanssa.

Vierailija
18/22 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:31"]Kyllä nyt taas pienestä tuomitaan ap. Voi kamala jos joskus laittaa viestin samaan aikaan kun mies on kavereiden kanssa. Yhteen vastaukseen ei montaa sekuntia mene. Kiinnostaisi tietää tekstaileeko/ näprääkö mies muuten puhelintaan kun on ap:n kanssa.
[/quote]

Miks toista pitäs häiritä kun se viettää aikaansa kavereidensa kanssa?
Säkö tekstailet ukolles jatkuvasti ku oot kavereides kanssa vaikkapa kahvilla? Aika tökeröä käytöstä kavereita kohtaan olla kokoajan nenä kiinni puhelimessa.

Vierailija
19/22 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekstailee aina kun on kavereiden kanssa ulkona. Parin tunnin välein tulee soitto tai viesti. Itse en soita tai viestittele miehelle, mutta varmasti vastaisi jos niin tekisin. En ymmärrä miksi kavereiden näkeminen tarkoittaisi, että kaikki muu unohdetaan kokonaan. Ja miksi mies muka häiriintyisi jos oma kumppani ottaa yhteyttä? Terveessä parisuhteessa sitä vain ilahtuu jos saa rakkaaltaan jonkun kivan viestin.

Vierailija
20/22 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt ap esimerkkejä mitä nämä tärkeät asiat ovat. Lisäksi ihmettelen, että miten parin kuun aikana olet ehtinyt vain silloin tällöin viestittämään jotain todella tärkeää miehen kaveri-illan aikana? Eli kuinka usein oikeastaan? Joka viikko tullut joku akuutti hätä? On helpompi analysoida tilanne, kun tietää tarkemmin millaisia ne asiat on ja kuinka usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän