Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkuva valehtelu deittimaailmassa

Vierailija
16.03.2022 |

Kuvio menee usein kutakuinkin näin. Etsin selkeästi seuraa sitä silmällä pitäen että etsin parisuhdetta. Ei sillä että suhteeseen tulisi maanisesti pyrkiä, mutta en minä siellä deittisivulla nyt huvikseenkaan pyöri. Kun jonkun kanssa alan viestittelemään niin aika pian tuon tämän asian esille ja kysyn toiselta mitä hän etsii. No tässä kohtaa miehet selittää miten kaikki on heillä elämässä tyyliin hyvin ja ihan tosimielellä ollaan liikenteessä juu…

Sit treffaillaan. Ekat treffit, toiset ja kolmannetkin jos kaikki menee kivasti. Voidaan puhuakin jossain kohtaa jo jotain tulevaisuudenhaaveita jotka tuntuu menevän yksiin…

No sitten. Pari kuukautta eteenpäin, itse alkaa jo vähän ihastua ja olla fiilistä et ehkä nyt osu kohdilleen <3 Niin sit mies hyvin tyypillisesti yhtäkkiä pudottaa tekstarilla jonkun pommin. Esim. “Oon tosi masentunut enkä tiedä oonko nyt valmis mihinkään vakavaan” (herra jonka deittiprofiilissa lukee että tosimielellä liikkeessä ja diipadaapa). Tai sit jostain takavasurista ilmestyy eksän haamu ja taas ei ollakkaan valmiita suhteeseen (pahimmassa tapauksessa sen eksän kanssa vielä asutaankin)

En vaan ymmärrä miksi pitää esittää ja valehdella hakevansa samaa kuin minä, jos todellisuudessa näin ei ole? Onko ihmiset oikeasti näin hiton itsekeskeisiä ja itsekkäitä nykyään, ei yhtään väliä vaikka valehtelis silmät ja suut täyteen toiselle?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole välttämättä valehtelua. Hän vaan huomaa jossain vaiheessa, että se mitä hän etsii et ole sinä. Voi hän silti haluta vakavaa jonkun toisen kanssa.

Vierailija
2/37 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ajatus kuitenkin on että hakevat sitä vakavaa. Se ei vaan oo niin yksinkertaista. Minäkin etsin vakavaa suhdetta ja toivoisin että sen vielä löytäisin mutta aika monta tyyppiä oon "jättäny" muutaman viikon/kk jälkeen kun ei oo tullut semmosta kunnon tunnetta että se ihminen mua kiinnostaisi

Toki näitä valehtelijoitakin on jotka ihan tarkoituksella säätää monen kans. Se on perseestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nappaa, ei nappaa. Herranjestas, ei halua ja rakkautta voi pakottaa. Sinähän kuulostat ihan tyypilliseltä palstaMIEHELTÄ :D

Mutta ehkä kannattaa tavata tiuhaan niin huomaa yhteensopimattomuuden nopeasti.

Ei tarvitse viikkokausia leipoa ja jahkata.

Vierailija
4/37 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että olet kokenut tällaista. On moni muukin. Onneksi kaikki eivät ole sellaisia kuitenkaan. Onhan se hieman tuurista kiinni, tuntemattomiin kun tutustuu. 

Itsellä on ollut myös joku lurittelija joka oli niin kiinnostunut ja romanttisia juttuja puhuttiin jo. Sitten yhtäkkiä tulee takapakki. Syynä sitten juuri tällaista vaikeutta että ei taida olla oikein oma elämä sittenkään järjestyksessä vakavalle suhteelle ym. Mutta syynä oli oikeasti että joku asia minussa sai toisen kiinnostuksen lopahtamaan. Sitä on vaan vaikea sanoa suoraan. Ehkä jotkut käyttävät tällaista lurittelu taktiikkaa tietoisestikin että saisivat naisen kiinnostumaan enemmän, mutta saattavat sanoa samoja juttuja muillekin yhtäaikaa. Tai aina vuorollaan. Saa sellaisen kuvan että olen jotain erityistä tälle toiselle ja tässä mennään jotain kohti. Mutta oikeasti ollaan vaan ihan esiasteella.

Vierailija
5/37 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ymmärrä? No minä voin valaista asiaa: seksi.

Vierailija
6/37 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole välttämättä valehtelua. Hän vaan huomaa jossain vaiheessa, että se mitä hän etsii et ole sinä. Voi hän silti haluta vakavaa jonkun toisen kanssa.

Kyllä se näissä tapauksissa on ollut selkeää valehtelua. Tai sit ovat ihan todella sekaisin itsensä kanssa.

Esim. aamulla vielä hellitään ja halitaan ja toinen ei ole sanallakaan sanonut missään kohtaa että en nyt oikein tiedä tuleeko tästä mitään sen vakavampaa- vaan päinvastoin! ja sit illalla tulee puskista joku tollanen viesti niin ei se ihan normaalia ole.

Vierailija
7/37 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää että olet kokenut tällaista. On moni muukin. Onneksi kaikki eivät ole sellaisia kuitenkaan. Onhan se hieman tuurista kiinni, tuntemattomiin kun tutustuu. 

Itsellä on ollut myös joku lurittelija joka oli niin kiinnostunut ja romanttisia juttuja puhuttiin jo. Sitten yhtäkkiä tulee takapakki. Syynä sitten juuri tällaista vaikeutta että ei taida olla oikein oma elämä sittenkään järjestyksessä vakavalle suhteelle ym. Mutta syynä oli oikeasti että joku asia minussa sai toisen kiinnostuksen lopahtamaan. Sitä on vaan vaikea sanoa suoraan. Ehkä jotkut käyttävät tällaista lurittelu taktiikkaa tietoisestikin että saisivat naisen kiinnostumaan enemmän, mutta saattavat sanoa samoja juttuja muillekin yhtäaikaa. Tai aina vuorollaan. Saa sellaisen kuvan että olen jotain erityistä tälle toiselle ja tässä mennään jotain kohti. Mutta oikeasti ollaan vaan ihan esiasteella.

Niin, valehtelua se silti on. En minä siitä rikki mene jos hitaasti tutustuu ja fiilistelee ja sit toteaa ettei nyt vaan tunnu siltä. Se on ihan ok ja siitä ei ole kyse.

Se taas et esittää loppuun asti tosi kiinnostunutta ja ihastunutta ja ihanaa ja sit vetää tekstarilla maton alta. Se on julmaa.

Vierailija
8/37 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon masiskortti, minäkin olen monesti käyttänyt kun ei nyt vaan neito sytyttänytkään odottelusta huolimatta niinkuin olisi toivonut. Joskus saatan olla jopa exästä vielä vähän traumaantunut.

Vierailija
9/37 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla että AP itse valikoi miesten joukosta vain itseään tasokkaammat miehet joilla on sitten luonnollisesti vaikeuksia sitoutua loppuelämän ajaksi itseään matalatasoisempaan naiseen?

Voisitte naiset joskus kokeilla laskea rimaa miesten suhteen niin sitten mies voisi ihastua ja parisuhde kestäisi pitempään.

Vierailija
10/37 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha kunnon masiskortti, minäkin olen monesti käyttänyt kun ei nyt vaan neito sytyttänytkään odottelusta huolimatta niinkuin olisi toivonut. Joskus saatan olla jopa exästä vielä vähän traumaantunut.

Tai sit voisit vaan kasvattaa munat ja kertoa totuuden. Vai luuletko että joku neito menee täysin säpäleiksi siitä että sä et haluakaan leikkiä just hänen kanssa? Tuskin.

Vierailija
11/37 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se näissä tapauksissa on ollut selkeää valehtelua. Tai sit ovat ihan todella sekaisin itsensä kanssa.

Esim. aamulla vielä hellitään ja halitaan ja toinen ei ole sanallakaan sanonut missään kohtaa että en nyt oikein tiedä tuleeko tästä mitään sen vakavampaa- vaan päinvastoin! ja sit illalla tulee puskista joku tollanen viesti niin ei se ihan normaalia ole.

Ihan normaalia. Sitä yrittää ja toivoo että tunnepuoli tulis mukaan. Sitten tajuaa sen vaan yrittämiseksi. Olen nainen ja paljon on miesten puolelta tullut hylkyjä ja paljon omalta. Sitten vaan jatketaan etsimistä. Joka kerran jälkeen on hieman viisaampi mikä itselle sopii ja mikä ei.

Vierailija
12/37 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla että AP itse valikoi miesten joukosta vain itseään tasokkaammat miehet joilla on sitten luonnollisesti vaikeuksia sitoutua loppuelämän ajaksi itseään matalatasoisempaan naiseen?

Voisitte naiset joskus kokeilla laskea rimaa miesten suhteen niin sitten mies voisi ihastua ja parisuhde kestäisi pitempään.

Ja sekö oikeuttaa valehtelun?

Vierailija
13/37 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia. Sitä yrittää ja toivoo että tunnepuoli tulis mukaan. Sitten tajuaa sen vaan yrittämiseksi. Olen nainen ja paljon on miesten puolelta tullut hylkyjä ja paljon omalta. Sitten vaan jatketaan etsimistä. Joka kerran jälkeen on hieman viisaampi mikä itselle sopii ja mikä ei.

No ei ole normaalia. Sun suhde-elämä ja tunne-elämä kuulostaa kyllä tosi epätasapainoiselta, ehkä kannattaa miettiä syitä tohon joskus. Sen sijaan että jaat tota eteenpäin koko ajan.

Vierailija
14/37 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei nappaa, ei nappaa. Herranjestas, ei halua ja rakkautta voi pakottaa. Sinähän kuulostat ihan tyypilliseltä palstaMIEHELTÄ :D

Mutta ehkä kannattaa tavata tiuhaan niin huomaa yhteensopimattomuuden nopeasti.

Ei tarvitse viikkokausia leipoa ja jahkata.

Siksi miesten pitäisi punapilleröityä naisista ja keskittyä itseensä, niin asiat kyllä järjestyvät.

Jos sitä rakkautta/naista laittaa jalustalle, niin miehen elämähän siinä kärsii ja maskuliinisuus.

Chase excellence, not women!

Vierailija
15/37 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli neljä vuotta edellisen suhteen jälkeen tuota. Miehiä tuli ja meni, lyhyitä tapailuja tao lopulta vain seksisuhteita. Kyllä tuntui jo siltä että tekee mieli luovuttaa.

Sitten tuli vastaan nykyinen mieheni ja yhtäkkiä hän oli se joka piti yhteyttä alusta asti tiiviisti. Parin kuukauden kohdalla soitteli jo päivittäin. Nyt alle vuosi tapaamisesta on puhunut yhteenmuutosta ja naimisiinmenosta. Kertonut myös rakastavansa ja että olen hänelle täydellinen.

Eli ei se ap auta kun deittailla ja odottaa sitä tyyppiä joka hullaantuu yhtä paljon sinusta kuin sinä hänestä. Kyllä sen yleensä jo jotenkin näkee ja aistii alussa.

Vierailija
16/37 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi kerran suunnilleen noin. Jälkeenpäin tuli juteltua sen miehen kanssa muutamaan otteeseen vielä pitkään puhelimessa ja hän lopulta selitti minulle miksi valehteli. Hän sanoi, että ns. hyvät naiset (eli fiksut ja kivat) etsii käytännössä aina vain parisuhdetta ja vakiintumista. Hän ei kuitenkaan halua vakiintua kenenkään kanssa, koska haluaa asua yksin, lapset ei kiinnosta eikä halua joutua tilivelvolluseksi menoistaan. Jos mies haluaa hyvän naisen seuraa ja tapailua, niin on pakko valehdella haluavansa parisuhteen ja ehkä lapsiakin. Jos sanoisi totuuden niin ei koskaan saisi hyvältä naiselta useita treffejä ja seurustelua / seurustelun kaltaista tapailua. Moniongelmaiset tai muuten huonot naiset taas ei kiinnosta.

Vierailija
17/37 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli neljä vuotta edellisen suhteen jälkeen tuota. Miehiä tuli ja meni, lyhyitä tapailuja tao lopulta vain seksisuhteita. Kyllä tuntui jo siltä että tekee mieli luovuttaa.

Sitten tuli vastaan nykyinen mieheni ja yhtäkkiä hän oli se joka piti yhteyttä alusta asti tiiviisti. Parin kuukauden kohdalla soitteli jo päivittäin. Nyt alle vuosi tapaamisesta on puhunut yhteenmuutosta ja naimisiinmenosta. Kertonut myös rakastavansa ja että olen hänelle täydellinen.

Eli ei se ap auta kun deittailla ja odottaa sitä tyyppiä joka hullaantuu yhtä paljon sinusta kuin sinä hänestä. Kyllä sen yleensä jo jotenkin näkee ja aistii alussa.

Ihanaa että olet löytänyt tuon ❤️ Tullut itelle jo sellainen fiilis etten halua/ jaksa enää yrittää. Ja juuri se on kaikkein kipeintä kun toinen valehtelee ja esittää niin että menee itselle läpi täydestä - ei sitä aina todellakaan huomaa tai erota.

Vierailija
18/37 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisihan sitä niinkin varmasti tehdä, mutta sitten ongelma olisi päinvastainen: mies kyllä olisi ihastunut ja haluaisi suhteen, mutta naisella ei ole yhtään sellainen olo eikä pysty oikeasti kiinnostumaan saati ihastumaan.

Katsos, jos on täysin ymmärrettävää, että mies ei pysty ihastumaan matalatasoiseen naiseen, niin kyllähän se sitten vastaavasti pitää olla ymmärrettävää, ettei nainenkaan pysty ihastumaan matalatasoiseen mieheen.

Vierailija
19/37 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailu on saalistuspaikka narsisteille. 

Vierailija
20/37 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismin hedelmiä. Siinä kävi nyt niin, että teitte normaaleista valintamekanismeista toimimattomia ja nyt se näkyy aloituksen kaltaisena käytöksena.