Miehet: Isosta pepusta ajatuksia
Minulla on tämän mallinen vartalo: ja olen koko nuoren naisen elämäni hävennyt takapuoleni kokoa ja reisien leveyttä. Reidet ovat aina koskettaneet toisiaan, painoin sitten 54kg tai 80kg.. Mieheni ei ollut ennen tapaamistamme erityisen peppumies mutta on kertomansa mukaan nykyään erittäin tykästynyt suureen takapuoleeni.. Silti minulla on aina epävarmuus ja häpeä enkä uskalla käyttää vaatealaosia jotka korostavat peppua. Mieluiten piilotan sen mekkoon..
Tiedän, että evoluutiolla on syynsä kyseisen mallisen pepun kehittämiseen mutta nykyaikana se tuntuu olevan valtava turn-off ja ällöttävää..
Kommentit (31)
Paras pantava perse on norsun persettä muistuttava :D
Nimenomaan perseen pitää olla vähän ylisuuri muuhun kroppaan nähden, ehdottomasti olen peppu miehiä ja pahinta on laiha nainen jolta vielä perse puuttuu. tuohon linkin suuntaan, mutta saa olla kyl isompiki. Mies 30v
minkä perseelleen voi jos on lautaperse. täytyy varmaan hakea implantit perseposkiin ja lonkkiin että saa leveyttä. syömällä ei isone. sellainen minulla. tyytyväinen olen itseeni ilman ihrapersettäkin.
Ei se koko vaan se muoto, näin ajattelee mies 34v. Iso saa olla, mutta kyllä siinä silloin pitää olla myös muutakin kuin iso kasa läskiä.
En voisi kuvitella paaluttavani kahden luun väliin..muotoja kiitos.
Jörö
Naisella pitää olla vyötärö ja kunnon hyvämuotoinen perse. Tisseistä viis.
Ihan sama kunhan ei mitään tappaja-DollyPartoneita ole. Mieluummin vaikka täysi lauta ja hyvä perse ja vyötärö.
Toiset tykkäävät tisseistä, itse katson naisesta aina ensin perseen, sitten hiukset.
Kunnon perseistä naista on nautinnollista naida niin edestä polvet koukussa kuin takaakin. On jotain mitä päin nussia ja kunnolla :)
Ai niin ja reisien välissä EI KUULU OLLA JÄNIKSEN JUOSTAVAA RAKOA. HYI!!!!
Reidet saavat kernaasti ottaa toisiinsa, kunhan koko paketti ei ole pelkkää rasvaa.
Luisevia, anorektis-teinipoikamaisia vartaloita ei normaali mies arvosta. Nainen on nainen, muotoineen kaikkineen.
Se muoti, jossa pillun alapuolella reisien välissä on kakkosnelosen mentävä tuulitunneli, on oksettava.
Iso läskipylly on just hyvä. Omalla muijalla on sellainen ja tykkään puristella ja silitellä sitä. Paras vartalomalli on juuri tuollainen, missä pyllyssä on läskiä mutta muualla vartalossa ei ole kovin paljon. Peppuseksistä en erityisemmin tykkää, mutta tehdään me sitäkin välillä, koska nainen haluaa.
Hah, ehkä sitä itsekin pitäisi lakata murehtimasta omaa persettä ja reisiä. Ahkeran treenauksen tuloksena kroppa on muuten timmi, kapea vyötärö ja litteä vatsa mm, mutta reisistä ja perseestä läski ei lähde millään. Selkeät lihakset tuntuvat reisissä ja perse on pysty ja pyöreä, mutta se läski siinä kaiken kuorrutuksena… Olen kuitenkin huomannut, että miehet kyllä tykkää ja kommentteja tulee. Ehkä me naiset sitten ajatellaan siitä osastosta niin eri tavalla.
No todellakin lakkaat murehtimasta! Kuvauksesi perusteella sinun pyllysi ja muutenkin vartalosi on aika lailla täydellinen. On se kapitalistisessakin tieteessä todistettu, että useimpien miesten naismaku ei vastaa valtamedian ja huippumuodin naismakua, vaan useimmat tykkää muhkummasta.
Iso peppu on ihana hyllymisineen ja äänineen. Katsokaapa oheinen klippi (äänet isolle)