Miehet: Isosta pepusta ajatuksia
Minulla on tämän mallinen vartalo: ja olen koko nuoren naisen elämäni hävennyt takapuoleni kokoa ja reisien leveyttä. Reidet ovat aina koskettaneet toisiaan, painoin sitten 54kg tai 80kg.. Mieheni ei ollut ennen tapaamistamme erityisen peppumies mutta on kertomansa mukaan nykyään erittäin tykästynyt suureen takapuoleeni.. Silti minulla on aina epävarmuus ja häpeä enkä uskalla käyttää vaatealaosia jotka korostavat peppua. Mieluiten piilotan sen mekkoon..
Tiedän, että evoluutiolla on syynsä kyseisen mallisen pepun kehittämiseen mutta nykyaikana se tuntuu olevan valtava turn-off ja ällöttävää..
Kommentit (31)
Viisari värähti.
Komissaari Peppoonen
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:36"]Linkki jäi jostain syystä pois?
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lsvss6oq2x1r31wtyo1_400.jpg
-ap
[/quote]
Joo ei oo sun oma perse koska oon nähny ton varmaan 2 vuotta sitten netissää.. että huohh
Jos toi olis sun perse, niin antaisin täyden kympin. Jos sulla on samanlainen, mutta et kehtaa laittaa kuvaasi, niin annan myös täyden kympin :)
-m28
Siis tuon muotoinen on, en uskalla omaa laittaa..
-ap
Voi perse taas tätäkin perseilyä! Twerkkaamista ja anaaliyhdyntää varten Hän hänet loi.
Ai että kun pääsisi tuommoisen perseen omaavan naisen taakse puuhastelemaan.. Nuolisin ja panisin pyllyä perusteellisesti :) M33
Vaimolla saman tyylinen. Puhuttiin perseistä muuten saunaillassa äijäporukalla. 3 miestä tykkäs tuollaisista 3 vähän poikamaisemmista pienistä pepuista ja yksi oli ehdottomasti tissimiehiä.
Juu. ja ite tykkään tuollaisista. on mahdoton pitää silmiä irti.
Leveät lanteet ja kookas peppu, nam. :)
Ylihyvä! Vaimollani aikalailla tuollainen ja tosiaan muodokkaat reidet ja sehän on tappavan ihana yhdistelmä!
Vaude huu huu aivan hurjan IHANA peppu!!!
Sulla ei ole ap mitään hätää. Jos persees muistuttaa tuota, niin se on täydellinen :)
Uuh..! Aivan mielettömän fantastinen peba! Voi miten kernaasti tarjoaisinkaan kasvoni tuollaiselle ihanuudelle istuimeksi. Tulee taas Märkien Unien Yö :-)
Turhaan häpeilet tuollaista herkku peppua, jos olisit naiseni hemmottelisin peppuasi päivittäin :)
M25
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:04"]Siis tuon muotoinen on, en uskalla omaa laittaa..
-ap
[/quote]koska omasi on mallia säkkituoli? Muodokas isokin kakkapatteri on komia mutta perinteinen läskiperse kuten ilmeisesti myös tässä tapauksessa on. .on kuvottava halujen tuhooja
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:58"]
Ai että kun pääsisi tuommoisen perseen omaavan naisen taakse puuhastelemaan.. Nuolisin ja panisin pyllyä perusteellisesti :) M33
[/quote]
Mikä teitä paskareijänrassaajia oikein vaivaa?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:36"]Linkki jäi jostain syystä pois?
-ap
[/quote]
Joo ei oo sun oma perse koska oon nähny ton varmaan 2 vuotta sitten netissää.. että huohh
[/quote]
AIVAN TÄYDELLINEN!!! HUIPPU!!! TOSTA EI VOI ENÄÄ PARANTAA!!!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:47"]Viisari värähti.
Komissaari Peppoonen
[/quote]
Todellakin värähti! Slaikkari jysähti hirveellä voimalla pöydän alapintaan ja pöytä hyppäsi varmaan metrin ylöspäin!!!
Iso perse on aivan mahtava ja älyttömän kiihottava. Tapailin joskus naista, jolla oli siis aivan suunnaton perse ja se kyllä sai kullin kovaksi. Loistavaa panna takaapäin sellaista.
t. m-50
Linkki jäi jostain syystä pois?
-ap