Mitä sitten kun bilettäminen ei enää huvita?t.ammattivalittaja
Nyt kohta 42v olen vihdoin huomannut ettei bilettäminen enää kiinnosta. Mihinkään Jeesus hömppäänkään en enää ala. Mitä bilettämisen tilalle?
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:13"]
Miten sait miehesi baariin kanssasi vaikka viime viikolla teillä oli ero sovittu?
[/quote]Emme eroa.ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:13"]
Miten sait miehesi baariin kanssasi vaikka viime viikolla teillä oli ero sovittu?
[/quote]Emme eroa.ap
[/quote]
Jospa sit taas ens viikolla eroaisitte
[/quote]
Sä ap niin suu vaahdossa paasasit siitä miten ositukset on tehty ja pojallekin on erosta kerrottu. Eipä sillä että olsin sinua uskonut, mutta pakko kysyä onko tämä eroaminen joku fantasiasi jota pidät yllä täällä mammojen iloksi? Tasaisin väliajoin olet muuttamassa pois ja ryhtymässä yhteiskunnan elätiksi joten täytyyhän sen sinua jotenkin kiehtoa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:05"]
Tissuttelua himas ja hommaat johnku panon käymää välil...
[/quote]tää
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:05"]
Tissuttelua himas ja hommaat johnku panon käymää välil...
[/quote]tää
[/quote]Mulle riittää mun oma mieheni ja tissuttelua en lapsen aikana harrasta.ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt kohta 42v olen vihdoin huomannut ettei bilettäminen enää kiinnosta. Mihinkään Jeesus hömppäänkään en enää ala. Mitä bilettämisen tilalle?