NIIN täynnä treenarimuijia ei jaksaisi
Nyt riitti mulle. Kurkkua myöten täynnä näitä treenarimuijia vipunostoineen ja fitnestouhotuksineen, välillä pörhistetään persvakoa belfietä varten ja sitten taas rrrreenataan vatsalihaksia.
Aamukin alkaa jollain superfoodsmuuthiella ravintolisät kyytipoikana ,ne hörpitään suurinpiirtein juoksumatolla hölkytellen.
JAKSAA! JAKSAA! VIELÄ 23 hausikääntöä! KYLLÄ JAKSAA! Kuka hel-tti pölli mun proteiinipatukan,s-tana!
Muijat karjuu kun raavaat äijät suoraan jostain Kylmä Rinki (OZ) -sarjan jaksosta ja hauislihakset väreilee pingottuneina hikipisaroita lennätellen treenisalin kokovartalopeiliin kun sen edessä irvistellen rrreenataan --sillä se motivoi että näkee itsensä peilistä samalla että kuinka sitä tässä tosissaan duunataan eikä perskule pelleillä.
Siis ihan kunnioitettavaa mutta liika on liika, kai sitä muutakin kiinnostavaa naiset harrastaa -- mitä ne ennen fitnesbuumia teki? Anteeksi mutta mä en kuulu tänne, täydellisten kroppien tai sitä kohti pyrkivien sekaan -- oon varmaankin ainoa joka vaihtaa kanavaa stressaantuneena terveellisyyden ja kuntoiluin ylitarjonnasta. . Muut on salil ekoja salil vipoja -- varmaan tälläkin hetkellä.
Mitä muuta muijat harrastaa kun rrrreennausta ja vvvvitnessiä?
Mua ei sitten niinkuin kiinnosta kuntoilu pätkääkään, nyt riisun lenkkarit ,paljain jaloin lönkyttelen ahterini kanssa vaikka kerään jotain kukkasia niityllä päivänvarjon alla etten vahingossakaan hikoa ,nautin kesästä ehkä litra jätskiä vois tehdä terää tai joku kunnon KALORIpommi jihaa aaahhh -- riitti tuo reenaus --anteeksi etukäteen jos loukkasi tämä purkaus ja heippa.
Kommentit (7)
Asia kuin asia, harrastus kuin harrastus, niin jatkuva hirveä vouhottaminen kylästyttää. Totta, fitness on tällä hetkellä yksi, josta pukataan yliannostusta, toinen on ollut sisustaminen (oikeesti kymmeniä ohjelmia telkkarissa, joka kanavalla! Remontoidaan mökki, remontoidaan talo, laitetaan piha, korjataan huussi, blaablaa). No joo, itse asiassa puuduttavaa on seksinkin tuputtaminen aina ja kaikkialla; iltapäivälehden otsikko julkkiksen "seksi on ihanaa!" -lausunnosta lähinnä haukotutti.
Oma harrastukseni ei pyöri medioissa eikä somessa kuin lähinnä samaa harrastavien omilla saiteilla, toivottavasti kädentaidoilla ei jatkossakaan väkisin puuduteta suurta yleisöä.
Juu - fitness, remonttiohjelmat mökki-huussi-pihakuntoon , kokkiohjelmat. kuppilat/raflat karjumalla kuntoon, kiinteistökunkkurunkkukuningatarherttuatarperintlöprinssi -formaatit siinäpä kattaus ihan liian kanssa joka lajia.
Minä oottelen sitä kun rupee tulemaan se sairastumisaalto liiallisesta proteiinin käytöstä. Munuaiset ei tykkää moisesta ja on myös epäillyksiä, että proteiini suurina annoksina saattaisi aiheuttaa syöpää. Kohtahan se nähdään :)
Olen samaa mieltä, että nämä itsensäkorostamisformaatit tulee jo kurkusta ulos.
Seuraisin mielelläni jotain huippu-urheilijoiden treenikaudesta ja kisoihin valmistaumisesta kertovaa sarjaa. Missä myös käsiteltäisiin ammattiurheilijan elämää yleisesti. Nämä "fittnessmuijat" eivät ole ammattiurheilijoita; joku "ms. Tampereen persebikini" ei ole ammatti- tai huippu-urheilua. Ms. Olympia olisi treenisaralla.
Huvila ja paskahuussi -formaattien sijasta seuraisin mielelläni sarjaa, missä rakennetaan vaikkapa omakotitalo nollasta valmiiksi. Miten budjetoidaan, miten kilpailutetaan, miten tehdään eri vaiheet jne. Tekemässä ammattimiehet ja naiset eikä tehdä vain jotain "piilotetaan kaikki homeet tällä ihanalla sisustusmaalilla" ja kutsutaan sitä remontiksi.
Mutta näitä formaatteja tehdään, koska niiden tuotantokustannukset on luokkaa pussillinen käpyjä.
Älä katso niitä ohjelmia/lue uutisia/blogeja jos noin ärsyttää.
Treenaaminen on ihan terve harrastus, eikä se mene läheskään kaikilla noin överiksi mitä ap selitti. Ei muakaan kiinnosta jääkiekko, mutten silti valita jos muita kiinnostaa.
"Huvila ja paskahuussi -formaattien sijasta seuraisin mielelläni sarjaa, missä rakennetaan vaikkapa omakotitalo nollasta valmiiksi. Miten budjetoidaan, miten kilpailutetaan, miten tehdään eri vaiheet jne. Tekemässä ammattimiehet ja naiset eikä tehdä vain jotain "piilotetaan kaikki homeet tällä ihanalla sisustusmaalilla" ja kutsutaan sitä remontiksi."
Olisikin tarjolla kuvailemasi kaltaista asia-ja laatuohjelmaa. Olisi varma menestys.
Ketä kiinnostaa katsoa jotain jaksoa jossa piperretään pientä pintaremonttia? samoin kun miljoonakiinteistöjen esittelyä? Välillä kevennyksenä ainiinhauskaa jonku rasittavan hölöttäjän ihmejetron persvakoa kun hän kyykistyy ja eh heh heh .. mikäs siel pilkottaa eiksookki hauskaa katsojat. (Huokaus.)
Miksi katsojille ei anneta laatua, mietittyä ja fiksua ohjelmaa.
Minulle kyllä kelpaisi tuollainen treenarimuija, kunhan sillä ei ole paljon paremmat vatsalihakset kuin minulla.
-Mies 29v + 1v-