Miten otatte ulostenäytteitä?
Minun pitäisi sellainen jättää mutta en pysty kun inhottaa koko homma...Mihin purkkiin olette paskoneet tai ihan käytännössä hoitaneet sen asian, en käsitä ja laboratorion ohjeista ei ole mitään hyötyä! Apua. Ja tämä ei ole provo.
Kommentit (34)
Ja vesiripuliin voi pyytää labrasta viilipurkin
T. 30
Voit käydä kakkimassa näytteenottohuoneen lattialle. Siivooja ottaa näytteen läjästä puolestasi ja toimittaa laboratorioon.
Mä pukkasin kerran koputtamassa olleen pökäleen 2 cm ulos perseestä ja kaavin sen sillä näytetikulla purkkiin. Helppoa kuin rollaattorilla nitkuttavan vanhuksen ryöstäminen.
Pieraset ruikkupaskan kovalla voimalla pytyn reunuksille niin että yhtään paskaa ei mene veteen asti. Otat näytteen pytyn reunalta. Saat samalla tehtyä pyttyyn reviirin merkkisi.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:15"]
Laita pönttöön paljon paperia, niin ei osu veteen. Sitten saat pikku näytteen sopivasti poimittua.
[/quote]
Kiitos! Tää vois toimia. Mutta mulla on joku ulostefobia, joudun varmaan pyytään kaveria tai miestä tekemään sen...
[/quote]Tulos ei ole oikea, jos viet sinne labraan miehesi tai kaverisi paskaa.
Labrasta saat tarvittavat kipot ja näytetikut
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:11"]
Labrasta saat tarvittavat kipot ja näytetikut
[/quote]
Niin sainkin mutta ne kipot on pieniä, ei niitä voi laittaa pepun alle vaan jotenkin se tavara pitäisi saada sinne pikkunäyteputkeen. Se tässä on ongelma.
Eli kaavit sillä tikulla paskaa siitä kiposta, se nyt vain perän alle rohkeasti ja tortulle
Suoraan pöntöstä et voi paskaa ottaa t.
paskaaminen on.kivaa ajanvietettä
Laita pönttöön paljon paperia, niin ei osu veteen. Sitten saat pikku näytteen sopivasti poimittua.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:15"]
[/quote]
Kiitos! Tää vois toimia. Mutta mulla on joku ulostefobia, joudun varmaan pyytään kaveria tai miestä tekemään sen...
Kokeile litran pakastepurkkia. Sinne sopii hyvin puolen kilon jööti ja ei pursua reunoista yli.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:15"]
[/quote]
[/quote]
Tämä tosiaan toimii. En itsekään mihinkään kuppiin alkaisi kakkimaan.
Minä en jumalauta ole ikinä ottanut keneltäkään ulostenäytteitä. Älä yhtään yritä!
Wooow i'm a elliot i'm a legal elliot i'm a elliot in logoland
Fucking hullu olet eikä mitään muuta, elliot!
Laita elmukelmua löysästi pyttyyn ja kakkaa siihen (pissaa eka). Sitten vaikka huivi naamaan, ettei haise. Sen jälkeen lusikalla kakkapala purkkiin.
Mä vain heti paskosin käteen ja sit laitoin purkkiin. Minusta se on helpoin tapa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:23"]
Laita elmukelmua löysästi pyttyyn ja kakkaa siihen (pissaa eka). Sitten vaikka huivi naamaan, ettei haise. Sen jälkeen lusikalla kakkapala purkkiin.
[/quote]
Ei sitä elmukelmua voi sitten vetää pöntöstä alas, tukkii varmaan koko viemärin! Ja iten sen lusikan saa puhtaaksi? On vaan kalliita hopealusikoita kotona.
Labrahoitaja tässä hei! Ota käteen paperia ja kakkaa paperiin. Siitä sitten näytteet!