hiukseni ovat aivan pilalla! itkettää.
Eilen parturiystäväni kanssa otettiin hieman viintä, ja tuli puhetta että tahtoisin leikkauttaa siistin sivusiilin ulkonäköäni räväyttämään, siis sellaisen tyylikkään, tyyliä pink/rihanna.
-
Noh, parturiystäväpä sitten otti ja tarttui tuumasta toimeen.
-
Miehen partakoneella ja saksilla tämä keissi suoritettiin, fiskarsseilla toimenpide aloitettiin, tähän asti kaik ok.
-
KUNNES.. Miehen partakone olikin sillä kaikista lyhimmällä, eli kaljuksi vetävällä asennolla, vaikka ystäväni luuli osaavansa sen asentaa oikeaan asentoon. Ja teräähän testattiin, kuinkas muuten kuin ronskisti vetämällä keskeltä nyrhittyä pehkoa, piiiitkällä vedolla. Tulos: Täysin karvaton alue pääni sivulla. Tästä jo hyperventiloin mutta pakkohan se loppupuolikin oli samalla terällä vetää.
-
Ystävälläni on myös jonkin sortin hahmottamishäiriö vissiin (kiitos kuuluu kahdelle juodulle viinipullolle) ja hän leikkasi neuvoistani piittaamatta sivuKALJUN alkavaksi melkeinpä päälaelta, vaikka nimenomaan pyysin että leikkaa sen sivulta alkavaksi.
-
Tää on ihan karmea! Valkoisena hohtava ja kiiltelevä koko toisen puolen oleva kalju, joka jatkuu pitkälle takaraivolle (ei todellakaan mikään siili) maantienharmaassa tukassani, enkä omista niin pitkiä hiuksia että sen saisin piilotettua millään opilla. Aivan kauhea reuhka.
-
Mitä helvettiä minä nyt teen. Eilen asia vielä nauratti vaan eipä enää tänään, mieskin nauroi helvetisti kun näki tämän kananpersekaljukekkonen tukan. Voi jeesus.
-
Mitähän mä nyt teen. Nauraisin, jos ei itkettäisi. Miten lyhyisiin hiuksiin saa otettua pidennykset? Miten helvetissä kehtaan huomenna mennä töihinkään edes. Virastotyö, jakkupuku päällä ja tämmöinen kauheus kruununa, aaargh.
-
Tarinan opetuksen lienee jokainen osaa päätellä itsekin. V***u!
Kommentit (128)
Voi ap...ymmärrän tuskasi.Voisitko kuvitella ottavasi hennatatuoinnin tuohon koko kaljun osalle?Sellaista itämaista koukeroa?Olisi aika makee ja tekisi kaljusta kauniin.Sitten kun hiukset kasvaa,se häviäisi sopivasti.Huomenna laitat huivin ja etsit netistä jonkun joka osaa hennata.
Voithan sä ottaa jonkun kivan tatuoinnin tuohon kaljuun puoleen :)
Hei, mulle on käynyt joskus lapsena aika samalla tavalla. Mulla oli joku pakottava tarve nyppiä hiuksia juurineen, vaan siks koska se hiuksen juuri näytti hassulta. Ja siinä kokeisiin lukiessa ehdin "muutaman" hiuksen nypätä tosta päälaelta aika läheltä otsaa. Olin kyllä koominen näky melkein 10cm halkaisija kaljuläntti tossa keskellä päätä :D yllättävän nopeasti ne lähti kasvamaan, mutta kyllä itketti kun sitä ei saanut mitenkään piiloon! Huivi päässä mentiin kouluun.
Toivottavasti lohdutti edes vähän, tsemppiä! :D
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:51"]AP. älä huoli, ensimmäinen asia, mitä teet, laitat siihen ITSERUSKETTAAA! se ei enää ole valkoinen kohta päässäsi, joka hohtaa. Laita kuivasumutetta (l'orealin ja garnierin hyvät). rasvaa iho ennen. Hiukset kasvaa kahdessa kuukaudessa niin, ettei tuo ole enää paha. Onneksi. MUTTA käy laittamassa pidennys tuohon hiusten toiseen puoleen! Saat tämän kyllä käännettyä voitoksesi. Cassiella oli kaunis sivukalju, joka oli yhtä iso kuin sinulla, mutta tosiaan vaatii sen pidennyksen. tässä pari kuvaa http://static.becomegorgeous.com/img/arts/2009/Oct/14/1378/cassie2.jpg http://un-ruly.com/wp-content/uploads/2013/08/cassie_shaved_sides_beachwaves.jpg [/quote] Ei tule nättiä pidennystä noin lyhyisiin hiuksiin. Valitettavasti.
[/quote]
Kyllä siihen pidempään osaa sen saa oikein hyvin. Se vaatii vain kerrostamista, hyvää laittajaa ja tietysti laittamista. Olen kampaaja.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:51"]
AP. älä huoli, ensimmäinen asia, mitä teet, laitat siihen ITSERUSKETTAAA! se ei enää ole valkoinen kohta päässäsi, joka hohtaa. Laita kuivasumutetta (l'orealin ja garnierin hyvät). rasvaa iho ennen.
Hiukset kasvaa kahdessa kuukaudessa niin, ettei tuo ole enää paha. Onneksi. MUTTA käy laittamassa pidennys tuohon hiusten toiseen puoleen! Saat tämän kyllä käännettyä voitoksesi. Cassiella oli kaunis sivukalju, joka oli yhtä iso kuin sinulla, mutta tosiaan vaatii sen pidennyksen. tässä pari kuvaa
http://static.becomegorgeous.com/img/arts/2009/Oct/14/1378/cassie2.jpg
http://un-ruly.com/wp-content/uploads/2013/08/cassie_shaved_sides_beachwaves.jpg
[/quote]
Eiiii.....lopettakaa mä kuolen nauruun!!! :D Itseruskettavalla oranssi laikukas kalju :D
[/quote]
Vaan huono itseruskettavien käyttäjä saa sen oranssiksi ja laikukkaaksi.
Tosi hyviä ideoita tullut, niistä kiitoksia!
Itsetuskettavaa en uskalla laittaa kaljuun, sillä olen itse ihan valkea lakana, joten miltä se oranssinruskea päänahka tämän karmeuden keskellä vielä näyttäisikään! :D
-
Nuo pidennykset sai minut kiinnostumaan, kuinka lyhyisiin hiuksiin ne voidaan laittaa ja millä menetelmällä?
-
Huomenna klo 09 duuniin, oipppperse! :( ap
no ei mitään pidennystä enää tohon jos hiukset on muutenkin ohuet.
ihan karsee!!!! hitsi että naurattaa kun miettii, että joku virastotäti tulisi jakkupuku päällä tärkeilemään tapaamiseen tollasessa rekkal.tukassa itselle.... voi kamala. ja joku vielä ehdotti itseruskettavaa tohon päälle! sellainen haiseva oranssinruseka laikkurusketus just kruunais koko kamaluuden.
laita ap siihen joku huivi huomenna ja jos et kehtaa sanoa totuutta, niin sano töissä, että jouduit käydä tikkauttamassa pään viikonloppuna kun löit sen rossipohjan kulmaan puita mökin alta hakiessasi... sit päivittelet, että hitsi kun joutuivat samalla leikkaamaan tukkaa pois tieltä.... ja kahden viikon päästä tossa on jo millin siili niin kukaan ei näe alta, oliko siellä arpi vai ei.... koeta saada unta. ruma se on vielä aamullakin, nukuit tai et :(
Älä vaan mitään "muka Henna" -tatuointia mene kalloosi laittamaan! Olipa älytön neuvo! Neuvojalle tiedoksi, että ne ns. Hennatatuoinnit (mustat) ei ole hennas nähneetkään, vaan ne tehdään vahvalla PPD -myrkyllä, joka on aiheuttanut ihmisille äärimmäisen vakavia allergisia reaktioita. Ja vaiko sairaalasta hengissä sellaisen jälkeen pääsisi pois, ei voisi enää ikinä käyttää mitään kauppojen hiusvärejä, koska päänahka alkaa kiehua.
kaunis huivi päähän (sellainen hippilook on ihan ok), olkapäät taakse ja leuka pystyyn. kyllä sä huomenna töissä selviät.
ja site soita jollein (ammattitaitoiselle) kampaajalle päivällä, että mitä tolle voisi tehdä ja miten pian. siihen asti huivikaupoille.
jos et ole trolli niin eiköhän se sun frendisikin osaisi alan osaajana jonkun vinkin kertoa selvinpäin?
Laita iso laastari päälle ja sano että löit pääsi ja jouduttiin tikkaamaan
Vedä reilusti koko pää kaljuksi, sulla on niin kauniin mallinen pää että ei oo mitään hätää. Kohta sulla on jo Sinead O'Connor -tyyppinen sänki siinä.
Näin muuten just muutama päivä sitten nuoren naisen kaupassa jolla ihan kalju pää, ehkä hienoinen millin sänki oli. Mutta ei edes ollut paha koska hänellä myös kauniin mallinen pää.
Laitat huivin päähän, ja jos siitä kysyvät, niin mumiset vaan epämääräisesti jotain jostain sairaudesta, joka vei hiukset.
Sen jälkeen vaihdat puheenaiheen vaikka säähän.
Koita muslimityylistä turbania.
Googlaa "turban hijab"... Yllättävän tyylikäs ja huivin materiaalista, kosista ja väristä riippuen voisi sopia jakkupukuun oikein hyvin :)
Mun mielestä tuo sivusiili on uusi kananperse.
No sehän on siili jo parissa viikossa.. Pipo päähän ja move on.
Minnes kaikki hysteerisenä trollia rääkyvät mammat katosivat kun ap toimittikin kuvan ;)?
Ja ap:lle; kokeile ihmeessä muiden ehdottamia huivivirityksiä ! Huivilla tai jakauksen paikkaa vaihtamalla tuosta voi saada vielä ihan siedettävän. Ja pää pystyyn, hiukset onneksi kasvavat takaisin!
Luuletko ettei kukaan työkaverisi lue tätä palstaa?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:51"]
AP. älä huoli, ensimmäinen asia, mitä teet, laitat siihen ITSERUSKETTAAA! se ei enää ole valkoinen kohta päässäsi, joka hohtaa. Laita kuivasumutetta (l'orealin ja garnierin hyvät). rasvaa iho ennen.
Hiukset kasvaa kahdessa kuukaudessa niin, ettei tuo ole enää paha. Onneksi. MUTTA käy laittamassa pidennys tuohon hiusten toiseen puoleen! Saat tämän kyllä käännettyä voitoksesi. Cassiella oli kaunis sivukalju, joka oli yhtä iso kuin sinulla, mutta tosiaan vaatii sen pidennyksen. tässä pari kuvaa
http://static.becomegorgeous.com/img/arts/2009/Oct/14/1378/cassie2.jpg
http://un-ruly.com/wp-content/uploads/2013/08/cassie_shaved_sides_beachwaves.jpg
[/quote]
Eiiii.....lopettakaa mä kuolen nauruun!!! :D Itseruskettavalla oranssi laikukas kalju :D