Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi ja pariutuminen 30+ iässä

Vierailija
16.03.2022 |

Olen 32-vuotias ja muutaman vuoden kestänyt liittoni päättyi vuosi sitten avioeroon. Nyt alan olla käsitellyt eron riittävästi ja katse on tulevaisuuteen. Mutta miten on pariutuminen ja perheen perustaminen yli kolmekymppisenä, löytyykö täältä muita jotka olleet samassa tilanteessa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 33-v ja tulin vahingossa raskaaksi alle vuoden päästä ensitapaamisesta mieheni kanssa.

miten voi tulla "vahingossa raskaaksi"?

Villi veikkaus: ehkäisy petti? Mikään ehkäisymenetelmä ei ole 100% varma (paitsi selibaatti).

mutta eihän se ole vahinko. jos tiedetään että ehkäisy voi pettää niin miksi harrastaa seksiä jos ei halua ottaa vastuuta seurauksista?

No kyllä sitä yleensä vahingoksi sanotaan jos tulee raskaaksi ehkäisystä huolimatta. Ja vastuun ottaminen on ihan tilanteesta riippuen joko lapsen pitäminen vaikka olikin vahinkoraskaus tai sitten raskauden keskeyttäminen, jompi kumpi päätös on tehtävä ja elettävä sen kanssa.

nyrkkisääntö on että kun mato koloon puikahtaa niin lapsia siitä syntyy. on täysin naivia väittää jälkeenpäin että oli vahinko. huostaanotto virkailija pitäisi ottaa kätilön sijaan kopin näissä tapauksissa.

Miksi ihmeessä otettaisiin huostaan jos vanhemmat ovat päättäneet pitää lapsen? Taidat olla itse aika naiivi jos et ymmärrä että raskauden mahdollisuus on olemassa vaikka käytössä olisi pillerit tai kierukka.

Vierailija
22/28 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nykyaikaa on pariutua ja perheellistyä vanhempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia täällä alapeukutetaan?

Sen takia koska joidenkin AV-mammojen mielestä jokaisen kuuluu lisääntyä viimeistään 25-vuotiaana tai muuten on mummoäiti.

Vierailija
24/28 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/28 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä on lapsen saamisessa ja pariutumisessa 30+ iässä?

Ihan normaalia nykyään.

Vierailija
26/28 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 33-v ja tulin vahingossa raskaaksi alle vuoden päästä ensitapaamisesta mieheni kanssa.

miten voi tulla "vahingossa raskaaksi"?

Villi veikkaus: ehkäisy petti? Mikään ehkäisymenetelmä ei ole 100% varma (paitsi selibaatti).

mutta eihän se ole vahinko. jos tiedetään että ehkäisy voi pettää niin miksi harrastaa seksiä jos ei halua ottaa vastuuta seurauksista?

No kyllä sitä yleensä vahingoksi sanotaan jos tulee raskaaksi ehkäisystä huolimatta. Ja vastuun ottaminen on ihan tilanteesta riippuen joko lapsen pitäminen vaikka olikin vahinkoraskaus tai sitten raskauden keskeyttäminen, jompi kumpi päätös on tehtävä ja elettävä sen kanssa.

nyrkkisääntö on että kun mato koloon puikahtaa niin lapsia siitä syntyy. on täysin naivia väittää jälkeenpäin että oli vahinko. huostaanotto virkailija pitäisi ottaa kätilön sijaan kopin näissä tapauksissa.

Ei ole olemassa mitään huostaanottovirkailijoita, anteeksi, huostaanotto virkailijoita.

Vierailija
27/28 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa 2020-luvulle

Vierailija
28/28 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haen nuoren thaivaimon muutaman vuoden päästä. Suominaiset hieman kulahtaneita minun ikäluokassani. t. 36v mies tre

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi