Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi ja pariutuminen 30+ iässä

Vierailija
16.03.2022 |

Olen 32-vuotias ja muutaman vuoden kestänyt liittoni päättyi vuosi sitten avioeroon. Nyt alan olla käsitellyt eron riittävästi ja katse on tulevaisuuteen. Mutta miten on pariutuminen ja perheen perustaminen yli kolmekymppisenä, löytyykö täältä muita jotka olleet samassa tilanteessa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi raskaaksi ja sitten vasta naimisiiin on varminta.

28 v

Vierailija
2/28 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella tyyliä ja designia sitten löytyy mies jolla iso saksalainen auto ja pituutta ja partaa- It's gonna be allright.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä onnistuu! Mulla pari kaveria (naisia) löysivät puolisonsa vasta 34-36-vuotiaina. Toinen on raskaana noin 1 v seurustelun jälkeen ja toinenkin suunnittelee lapsen hankintaa. Kumpikaan ei ole ainakaan vielä naimisissa vrt. yli 10 vuotta aiemmin pariutuneet, jotka seurusteli ensin vuosia, menivät naimisiin ja vasta sen jälkeen alkoivat harkita lapsia. Tahti on ymmärrettävästi nyt ripeämpi, ihan biologisista syistä.

Vierailija
4/28 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin mieheni 34-vuotiaana ja tulin raskaaksi alle vuoden kuluttua tapaamisesta. Tiedän monia muitakin joilla ollut näin.

Vierailija
5/28 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ei ole tarkoitus lisääntyä.

Vierailija
6/28 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien ei ole tarkoitus lisääntyä.

Tietoisen elämän tekeminen on syntiä.

Vierailija
7/28 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän älykkäät lisääntyvät tehokkaasti ja usein myös nuorempina, joten heidän määrä kasvaa monin verroin nopeammin kuin älykkäiden.

Suomalaisten älykkyys on ollut laskussa jo 90-luvulta asti.

https://www.ts.fi/uutiset/3786346

Vierailija
8/28 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 33-v ja tulin vahingossa raskaaksi alle vuoden päästä ensitapaamisesta mieheni kanssa.

Vierailija
9/28 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäin leskeksi 36 -vuotiaana. Hyvin ehdin löytää miehen ja saada lapsen silti minäkin.

Vierailija
10/28 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia täällä alapeukutetaan?

Vierailija
11/28 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on valmis kopioimaan samanlaisen kuolemantuomion uudelle viattomalle vain että saisi itse leikkiä kotia elävällä eikä leikkinukella 🤷

Vierailija
12/28 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 33-v ja tulin vahingossa raskaaksi alle vuoden päästä ensitapaamisesta mieheni kanssa.

miten voi tulla "vahingossa raskaaksi"?

Vierailija
13/28 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ne raskaudet aina suunniteltuja ja harkittuja ole. Saa elää melko harhaisessa kuplassa jos ei ymmärrä käsitettä vahinkolapsi/raskaus.

Vierailija
14/28 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaus: ehkäisy petti? Mikään ehkäisymenetelmä ei ole 100% varma (paitsi selibaatti).

Vierailija
15/28 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ne raskaudet aina suunniteltuja ja harkittuja ole. Saa elää melko harhaisessa kuplassa jos ei ymmärrä käsitettä vahinkolapsi/raskaus.

tai sitten ei tiedä miten lapsia tehdään ja sitten yllättyy että tuli raskaaksi.

Vierailija
16/28 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaus: ehkäisy petti? Mikään ehkäisymenetelmä ei ole 100% varma (paitsi selibaatti).

mutta eihän se ole vahinko. jos tiedetään että ehkäisy voi pettää niin miksi harrastaa seksiä jos ei halua ottaa vastuuta seurauksista?

Vierailija
17/28 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa ei mitenkään. 

Vierailija
18/28 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutta eihän se ole vahinko. jos tiedetään että ehkäisy voi pettää niin miksi harrastaa seksiä jos ei halua ottaa vastuuta seurauksista?

No kyllä sitä yleensä vahingoksi sanotaan jos tulee raskaaksi ehkäisystä huolimatta. Ja vastuun ottaminen on ihan tilanteesta riippuen joko lapsen pitäminen vaikka olikin vahinkoraskaus tai sitten raskauden keskeyttäminen, jompi kumpi päätös on tehtävä ja elettävä sen kanssa.

Vierailija
19/28 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä sitä yleensä vahingoksi sanotaan jos tulee raskaaksi ehkäisystä huolimatta. Ja vastuun ottaminen on ihan tilanteesta riippuen joko lapsen pitäminen vaikka olikin vahinkoraskaus tai sitten raskauden keskeyttäminen, jompi kumpi päätös on tehtävä ja elettävä sen kanssa.

nyrkkisääntö on että kun mato koloon puikahtaa niin lapsia siitä syntyy. on täysin naivia väittää jälkeenpäin että oli vahinko. huostaanotto virkailija pitäisi ottaa kätilön sijaan kopin näissä tapauksissa.

Vierailija
20/28 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi ajaa vahingossa jonkun päältä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan