Keiju, Flora vai Poutapäivä - Mitä levitettä leivälle?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesto.
Teetkö itse?
Miksi alapeukkua? Teen aina peston itse ja tunnen useita muita jotka myös tekevät. On valtava ero valmiina ostettuihin.
Oivariini, Ingmariini, Vilmariini
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän maidotonta Keijua, se sininen 70% paketti. Mielestäni paremman makuista kuin Floora. Ruoassa käytän kylmäpuristettua rypsiöljyä ja oliiviöljyä.
Ei tulisi mieleenkään syödä voita, jossa on paljon enemmän tyydyttynyttä rasvaa ja suolaa.
Rypsiöljy on moottoreille sopivaa. Luuletko että kuolen piankin kun kuukaudessa kuluu 250 gr luomuvoita syömiseen? Jos leivon kuluu enemmän tietenkin. Extra vergine oliiviöljyä kuluukin sitten enemmän ruoanlaitossa ja salaateissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän maidotonta Keijua, se sininen 70% paketti. Mielestäni paremman makuista kuin Floora. Ruoassa käytän kylmäpuristettua rypsiöljyä ja oliiviöljyä.
Ei tulisi mieleenkään syödä voita, jossa on paljon enemmän tyydyttynyttä rasvaa ja suolaa.
Rypsiöljy on moottoreille sopivaa. Luuletko että kuolen piankin kun kuukaudessa kuluu 250 gr luomuvoita syömiseen? Jos leivon kuluu enemmän tietenkin. Extra vergine oliiviöljyä kuluukin sitten enemmän ruoanlaitossa ja salaateissa.
Vai moottoreille sopivaa jopas jotain! :D Otapa nyt asioista selvää, kylmäpuristettu rypsiöljy ON paras öljy mitä on terveyden kannalta. Jopa oliiviöljyä terveellisempää.
Kaura Keiju: kunhan makuun tottuu, niin ei tee mieli käyttää muuta rasvaa.