Oletteko naimanaamoja kumppanisi kanssa?
Naimanaamat = samanlaiset piirteet, "kuin mies- ja naisversion samasta tyypistä"
Nää parit ainaki muistuttaa kovasti toisiaan:
prinsessa Victoria & Daniel
Ben Affleck & Jennifer Garner
Heidi Klum & Seal
Katy Perry & Russel Brand
Kommentit (20)
Ollaan joo. Minä suomalainen nainen ja mies aasialainen mies mutta silti kovasti samantyyppiset kasvot. Go figure.
Jep. Mutta ei mun pusuhuulilla mitään pikkuviirua imuttaisikaan, mukavasti nyt matchataan
Ollaan. Moni asiasta sanonutkin :)
Ollaan. Meitä luultiin monesti nuorempana sisaruksiksi.
Kolme viimeistä paria tuosta listasta ovatkin eronneet, joten ei oo naimanaamoissa pidempää taikaa. Mutta vähän itserakasta ehkä ihastua itsensä näköiseen, hmm?
Mä ainakin olen naimanaama siis silloin kun mies tulee mun kasvoille.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:32"]Naimanaamat = samanlaiset piirteet, "kuin mies- ja naisversion samasta tyypistä"
Ben Affleck & Jennifer Garner
Heidi Klum & Seal
Katy Perry & Russel Brand
[/quote]
No ei todellakaan muistuta kukaan noista toisiaan.
Ei olla.
Mieheni on hirvittävän ruma.
Ollaan. Yhtä ärsyttävän näköisiä maitonaamoja. En tykkää omasta enkä miehen ulkonäöstä, mutta luonteet onneksi hyvät molemmilla. Ei olla pitkävihaisia eikä ilkeitä.
Listasta ainoastaan Victoria ja Daniel. Lisäksi Vesa-Matti Loiri ja nuorimpien poikiensa äiti Stina Toljander ovat samannäköisyydeltään kuin sukulaisia.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:04"]
Listasta ainoastaan Victoria ja Daniel. Lisäksi Vesa-Matti Loiri ja nuorimpien poikiensa äiti Stina Toljander ovat samannäköisyydeltään kuin sukulaisia.
[/quote]
Näin. Jälkimmäiset töpselineniä.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:04"]Ollaan. Yhtä ärsyttävän näköisiä maitonaamoja. En tykkää omasta enkä miehen ulkonäöstä, mutta luonteet onneksi hyvät molemmilla. Ei olla pitkävihaisia eikä ilkeitä.
[/quote]
Miksi joku alapeukuttaa? Sisäinen kauneus on ikuista
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:04"]Ollaan. Yhtä ärsyttävän näköisiä maitonaamoja. En tykkää omasta enkä miehen ulkonäöstä, mutta luonteet onneksi hyvät molemmilla. Ei olla pitkävihaisia eikä ilkeitä.
[/quote]
Miksi joku alapeukuttaa? Sisäinen kauneus on ikuista
Ei olla. Molemmilla melko isot silmät, mutta eri muotoiset. Siihen loppuu yhteneväisyydet.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:54"]Kolme viimeistä paria tuosta listasta ovatkin eronneet, joten ei oo naimanaamoissa pidempää taikaa. Mutta vähän itserakasta ehkä ihastua itsensä näköiseen, hmm?
[/quote]
Aika kateellinen kommentti.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:32"]
Naimanaamat = samanlaiset piirteet, "kuin mies- ja naisversion samasta tyypistä"
[/quote]
Eiks madde ja chris myös ole samanlaisia pahiksia