Olen naimisissa entisen narkomaanin ja rikollisen kanssa. Mitä haluaisit kysyä?
Mies ollut kuivilla nyt 12 vuotta
ja perheeseemme kuuluu myös 2 lasta
Kommentit (67)
Jotenkin ap:sta saa sellaisen tietynlaisen kuvan. Sori.
Milloin Suomi pääsee Naton jäseneksi, päivämäärä?
En mitään. Tsemppiä teille ja toivottavasti ei palaa vanhoihin kuvioihin!
Vierailija kirjoitti:
Oliko mies käyttäjä silloin kun tapasitte?
Tutustuimme facebookissa vuonna 2010 kun olin 15-vuotias ja mieheni 27-vuotias. Hänellä pysyi tuolloin käyttö "kurissa" mutta kun lähti ystäviensä kanssa matkalle Aasiaan niin siellä käyttö taas lisääntyi ja sitten joutui tosi pahaan läheltä piti tilanteeseen ja kun hänet vihdoin saatiin siltä reissulta takaisin, niin otti opiksi, hakeutui hoitoon ja autoin häntä tosi paljon vierottautumaan huumeista
Tälläisen Suomen takia sukulaiseni piti kuolla Talvisodassa.
Poliisinpamppu kirjoitti:
Oletko nyt ylpeä itsestäsi?
Olen ihan ylpeä itsestäni. Elän tavallista hyvää elämää ja onneksi itselläni ei ole taustaa huumeiden ja rikollisuuden suhteen. Pitäisikö sinun mielestäsi näiden ihmisten olla ikuisesti yksin ja kärsiä aina virheistään? Mitä se kertoo sinusta ihmisenä?
🤔 miks pitäis haluta kysyä jotain
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen kuvan? Minkälainen itse olet ihmisenä jos sinulla on varaa arvostella muita?
Vierailija kirjoitti:
Milloin Suomi pääsee Naton jäseneksi, päivämäärä?
En tiedä, mutta toivottavasti pian!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustuimme facebookissa vuonna 2010 kun olin 15-vuotias ja mieheni 27-vuotias. Hänellä pysyi tuolloin käyttö "kurissa" mutta kun lähti ystäviensä kanssa matkalle Aasiaan niin siellä käyttö taas lisääntyi ja sitten joutui tosi pahaan läheltä piti tilanteeseen ja kun hänet vihdoin saatiin siltä reissulta takaisin, niin otti opiksi, hakeutui hoitoon ja autoin häntä tosi paljon vierottautumaan huumeista
27 -vuotias joka sekaantuu 15 -vuotiaaseen ei kyllä ole pelkästään narkomaani.. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen kuvan? Minkälainen itse olet ihmisenä jos sinulla on varaa arvostella muita?
No... vähän sellaisen elämänkoululaisen. Hieman yksinkertaisen. Itse en olisi kelpuuttanut rikollista narkkaria lasteni isäksi.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Tsemppiä teille ja toivottavasti ei palaa vanhoihin kuvioihin!
Kiitos!