Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lupasin tehdä ystävän häihin kakun- En osannut kieltäytyä..

Vierailija
16.03.2022 |

Ystävä on menossa kesällä naimisiin. Menin lupaamaan, että teen häihin kakun. Oikeasti mulla ei ole mitään hajua leipomisesta. ( Ystävä ei tiedä tätä ) . Oikeasti nuo kakut, mitä ystävä on meillä syönyt eivät ole minun tekemiäni vaan äitini. Ystävä luulee, että olen hyvä leipomaan.
Pyysi minua, koska olen niin taitava. En voinut kieltäytyä, koska hän on paras ystäväni ja olisi ihmetellyt kun olisin kieltäytynyt. Ei mulla olisi ollut kieltäytymiseen edes mitään syytä.
Mitä ihmettä teen? Ystävä haluaisi tietynlaisen kakun. Yritänkö vaan tehdä sen? En kehtaa sanoa ei

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syytä? Eikö syyksi kelpaa se, että en osaa leipoa, äitini on tehnyt kakut, joita meillä olet nähnyt..

Vierailija
2/31 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä äitiäsi tekemään, tai ole rehellinen ystävällesi. Miksi sä yleensä olet valehdellut tuollaisesta pikkuasiasta?

Vierailija
4/31 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita heti viesti, että tuli rimakauhu ja hän tilaa jostain muualta. Nyt vielä ehtii.

Vierailija
5/31 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaa kakku konditoriasta niin ei tarvitse selitellä mitään tai aiheuttaa pettymyksiä

Vierailija
6/31 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin! Kyllä ainakin minun paras ystäväni tietää, missä asioissa olen hyvä ja missä en. Tosin, jos Ap on ottanut kunnian aikaisemmin leivotuista kakuista, niin sitten on tietenkin hanakala enää tässä vaiheessa kertoa totuutta.

Vierailija
7/31 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valehtelit

Vierailija
8/31 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Kyllä ainakin minun paras ystäväni tietää, missä asioissa olen hyvä ja missä en. Tosin, jos Ap on ottanut kunnian aikaisemmin leivotuista kakuista, niin sitten on tietenkin hanakala enää tässä vaiheessa kertoa totuutta.

No siinä se just onkin, kun sanoin, että tein itse. En haluaisi, että ystävä saisi tietää, etten ollut hänelle rehellinen.

Ap

Vierailija
9/31 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pyydä äitiäsi tekemään.

Vierailija
10/31 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit alkaa harjoitella kakun tekoa jo nyt. Aikaa on reilusti. Opit leipomaan ja sinulla on aina kakkua kotona. Tai sitten kieltäydyt hommasta. Selität todellisen tilanteen. Ja muistat, että jatkossa kannattaa olla rehellinen.

Vierailija
11/31 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hääpäivän aamuna tekstari että kaaduit kun veit kakkua autoon ja sitä ei pysty nyt enään tarjoilemaan, sorge!

Vierailija
12/31 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita hääpäivän aamuna tekstari että kaaduit kun veit kakkua autoon ja sitä ei pysty nyt enään tarjoilemaan, sorge!

En halua pilata ystäväni häitä.

Ap

Vierailija
13/31 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla trolli.

Kakun tekeminen on kallista.

Lisäksi täytyy olla pursottimet ja ei mitään markettejen pursottimia.

Hienot kakut onnistuu vain kokeneelta tekijältä.

Vierailija
14/31 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😅

Vierailija
15/31 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pyydä äitiäsi tekemään.

Miksi ihmeessä äidin pitäisi leipoa tyttären ystävälle hääkakku?

Vierailija
16/31 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tilaa kakku konditoriasta niin ei tarvitse selitellä mitään tai aiheuttaa pettymyksiä

On kalliita. Melko pieni kakku maksaa jo 50 euroa niin mitä sitten maksaa hääkakku?

Katsoin juuri hintoja kun poika täyttää 18 vuotta.

Vierailija
17/31 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää, sanot ystävälle että tilaa kakun konditoriasta.

Vierailija
18/31 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kalliita. Melko pieni kakku maksaa jo 50 euroa niin mitä sitten maksaa hääkakku?

Katsoin juuri hintoja kun poika täyttää 18 vuotta.

Iso hääkakku on useita satasia.

Vierailija
19/31 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totuuden kertominen ei ole vaihtoehto, sano ettet ole ennen leiponut isompiin juhliin ja olet epävarma taidoistasi. Ystävä ehtii vielä tilata kakun leipomosta. Jatkossa opettele sanomaan ei.

Vierailija
20/31 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä valehtelet? Olet saanut itsesi pikku asialla nyt turhaan tilanteeseen. Joko kerrot totuuden tai ostat kalliit konditoriokakut ja jatkat valehtelua "ystävällesi". Aika noloa hei, JOS tää edes on totta.