Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävä naapurin ukko

Vierailija
22.08.2015 |

Asun rauhallisessa kerrostalossa, jossa asuu sekä nuoria että vanhuksia sekä lapsiperheitä. Ikinä ei ole kuulunut meteliä mistään. Nyt kuitenkin suoraa alla olevaan kämppään on muuttanut nuori noin 20-25v pariskunta. Ongelmaksi on muodostunut miehen todella kova puheääni. Kuulen siis aivan kaiken mitä nimenomaan tämä mies puhuu, naisen ääntä ei koskaan. Usein puhe jatkuu aamu neljään jolloin en saa unta, ja muutenkin todella häiritsevää kuulla toisten keskustelut ja muut äänet. Olen pari kertaa yöllä huutanut että turpa kiinni, hiljenee hetkeksi. Rapussa törmätessä ystävällisesti huomannut että jos puhuisitte vähän hiljempaa, eivät oikein sanoneet mitään ja tuntuivat väheksyvän minua ehkä kun olen nuorempi kuin he. Mitä voin tehdä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita vuokranantajalle. voit ihan hyvin tehdä sen, kerran olet heille jo asiasta sanonut.

Vierailija
2/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:07"]Valita vuokranantajalle. voit ihan hyvin tehdä sen, kerran olet heille jo asiasta sanonut.
[/quote]
Entä jos he eivät ole vuokralla? Isännöitsijälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:05"]Asun rauhallisessa kerrostalossa, jossa asuu sekä nuoria että vanhuksia sekä lapsiperheitä. Ikinä ei ole kuulunut meteliä mistään. Nyt kuitenkin suoraa alla olevaan kämppään on muuttanut nuori noin 20-25v pariskunta. Ongelmaksi on muodostunut miehen todella kova puheääni. Kuulen siis aivan kaiken mitä nimenomaan tämä mies puhuu, naisen ääntä ei koskaan. Usein puhe jatkuu aamu neljään jolloin en saa unta, ja muutenkin todella häiritsevää kuulla toisten keskustelut ja muut äänet. Olen pari kertaa yöllä huutanut että turpa kiinni, hiljenee hetkeksi. Rapussa törmätessä ystävällisesti huomannut että jos puhuisitte vähän hiljempaa, eivät oikein sanoneet mitään ja tuntuivat väheksyvän minua ehkä kun olen nuorempi kuin he. Mitä voin tehdä?
[/quote]

Muuten täsmäisi aika lailla minun mieheeni. Siis hänen puheäänensä on ihan jotain älytöntä, varsinkin silloin kun puhuu puhelimeen. Erona se että ollaan asuttu tässä jo vuosikaudet, mutta mies tekee reissuhommia paljon, saattaa olla kuukaudenkin poissa ja viikonloppuja välillä. Edes kaikki pitkäaikaiset naapurit eivät tiedä että minulla on mies, vaan luulevat minua yh,:ksi :D
Eikä asuta kerrostalossa vaan rivarissa. Mutta siis, nyt kun olen lapsen kanssa reissussa enkä kotona ohjaamassa miestä äänenvoimmakkuudesta, niin voin vaan kuvitella millanen mekkala siellä on. Paina ovikelloa ja sano että nyt vittu se pää kiinni, ehkä uskoo, minua ei usko. Jos siis olet naapurini ja muuntelit totuuksia. :D

Vierailija
4/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu että olisit ehkä pikkusen ihastunut tohon mieheen? Korvathan herkistyy seuraamaan silloin kohteen ääntä.

Vierailija
5/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:05"]Asun rauhallisessa kerrostalossa, jossa asuu sekä nuoria että vanhuksia sekä lapsiperheitä. Ikinä ei ole kuulunut meteliä mistään. Nyt kuitenkin suoraa alla olevaan kämppään on muuttanut nuori noin 20-25v pariskunta. Ongelmaksi on muodostunut miehen todella kova puheääni. Kuulen siis aivan kaiken mitä nimenomaan tämä mies puhuu, naisen ääntä ei koskaan. Usein puhe jatkuu aamu neljään jolloin en saa unta, ja muutenkin todella häiritsevää kuulla toisten keskustelut ja muut äänet. Olen pari kertaa yöllä huutanut että turpa kiinni, hiljenee hetkeksi. Rapussa törmätessä ystävällisesti huomannut että jos puhuisitte vähän hiljempaa, eivät oikein sanoneet mitään ja tuntuivat väheksyvän minua ehkä kun olen nuorempi kuin he. Mitä voin tehdä?
[/quote]

Muuten täsmäisi aika lailla minun mieheeni. Siis hänen puheäänensä on ihan jotain älytöntä, varsinkin silloin kun puhuu puhelimeen. Erona se että ollaan asuttu tässä jo vuosikaudet, mutta mies tekee reissuhommia paljon, saattaa olla kuukaudenkin poissa ja viikonloppuja välillä. Edes kaikki pitkäaikaiset naapurit eivät tiedä että minulla on mies, vaan luulevat minua yh,:ksi :D
Eikä asuta kerrostalossa vaan rivarissa. Mutta siis, nyt kun olen lapsen kanssa reissussa enkä kotona ohjaamassa miestä äänenvoimmakkuudesta, niin voin vaan kuvitella millanen mekkala siellä on. Paina ovikelloa ja sano että nyt vittu se pää kiinni, ehkä uskoo, minua ei usko. Jos siis olet naapurini ja muuntelit totuuksia. :D
[/quote]

Haha ihana! :D Kerrostalo on kyllä kyseessä, ja tosiaan omistusasuntoja. Yöllä oon monesti huutanut voimasanoin mutta hiljenee vain nanosekunniksi :( Kerran jopa ohjeisti kaveriaan olemaan hiljempaa yöllä :D

Vierailija
6/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:20"]Jotenkin tuntuu että olisit ehkä pikkusen ihastunut tohon mieheen? Korvathan herkistyy seuraamaan silloin kohteen ääntä.
[/quote]
Valitettavasti on oma kulta, ja tän miehen oon nähnyt vaan kerran, ei kiitos. Ja mitä tollasen huutajan kanssa elämisestä tulisi?

Vierailija
7/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:05"]

Asun rauhallisessa kerrostalossa, jossa asuu sekä nuoria että vanhuksia sekä lapsiperheitä. Ikinä ei ole kuulunut meteliä mistään. Nyt kuitenkin suoraa alla olevaan kämppään on muuttanut nuori noin 20-25v pariskunta. Ongelmaksi on muodostunut miehen todella kova puheääni. Kuulen siis aivan kaiken mitä nimenomaan tämä mies puhuu, naisen ääntä ei koskaan. Usein puhe jatkuu aamu neljään jolloin en saa unta, ja muutenkin todella häiritsevää kuulla toisten keskustelut ja muut äänet. Olen pari kertaa yöllä huutanut että turpa kiinni, hiljenee hetkeksi. Rapussa törmätessä ystävällisesti huomannut että jos puhuisitte vähän hiljempaa, eivät oikein sanoneet mitään ja tuntuivat väheksyvän minua ehkä kun olen nuorempi kuin he. Mitä voin tehdä?

[/quote]

Olemme 36 ja 42 vuotiaita. Siis näytämme nuoremmilta. Nuori ikäsi aiheuttaa sen että sinun on tavallaan kestettävä ja kunnioitettava meitä. Mielellään siten että tervehdit ensin. Nuorempi tervehtii ensin on sääntö nro yksi.

Vierailija
8/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aivan sama alakerran naapurissa! Onneksi se mies ei vielä asu siellä vaan oleilee silloin tällöin vain. Älyttömän kova puheääni, ihan kuin käyttäisi megafonia.

Vierailija
9/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on vissiin yleisestikkin kovempi puheääni, mutta ei se nyt ihan noon kova sais olla :(

Vierailija
10/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:58"]

Meillä on aivan sama alakerran naapurissa! Onneksi se mies ei vielä asu siellä vaan oleilee silloin tällöin vain. Älyttömän kova puheääni, ihan kuin käyttäisi megafonia.

[/quote]

Asun kyllä. Teen pitkiä työkeikkoja.

Vierailija
11/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yläkerrassani asui aiemmin norsuperhe. Tömistelivät menemään niin tomerasti, että vissiin pelotti milloin tulevat katosta läpi. :D

Vierailija
12/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:18"]

Mun yläkerrassani asui aiemmin norsuperhe. Tömistelivät menemään niin tomerasti, että vissiin pelotti milloin tulevat katosta läpi. :D

[/quote]

Yksi norsuperheen pienokaisista on ilmeisesti tömistellyt pois pesästään ja muuttanut yläkertaani. Onneksi Babar ei tällä hetkellä ole kotona, olen itse menossa nukkumaan.

Vierailija
13/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tainnut karata tännekkin. Tykkää myös oikein iltakävelyistä ja iskelmästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi