sekaisin cerazeteistä!
Hei! Osaako joku auttaa liittyen cerazette-minipillereihin? Olen syönyt kyseistä merkkiä nyt reilun vuoden verran, eikä menkkoja ole ollut ollenkaan. No, nyt pari viikkoa sitten tuli ihan kunnon menkat. Viikon taukoa ja nyt ne menkat alkoivat uudestaan! Siis mitä ihmettä tämä tarkoittaa? Voiko olla, että alkuun pillerit toimineet hyvin, mutta nyt alkaa ongelmat? Vai onko mun kropassa jotain vikaa? Apua.
Kommentit (7)
No varmasti. Mutta mieltä painaa eikä mulla ole kuumaa linjaa suoraan lääkärille niin ajattelin kysellä josko jollain muulla on ollut vastaavaa ongelmaa... Ap
Kaikenmaailman vuoto-ongelmat on aika yleisiä minipillereillä, en huolestuisi. Itsellänikin on sellaista epäsäännöllistä tiputtelua, voi kestää joskus pari viikkoakin. Syön Cerazeten rinnakkaisvalmistetta.
Kiitos sinulle joka vastasi! Näin ajattelin mutta lähinnä ihmetyttää että ongelmat alkaa vasta nyt kun joka paikassa vaan puhutaan alun ongelmista. Mutta ilmeisesti kohtalotovereita ei löydy...
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:17"]Kiitos sinulle joka vastasi! Näin ajattelin mutta lähinnä ihmetyttää että ongelmat alkaa vasta nyt kun joka paikassa vaan puhutaan alun ongelmista. Mutta ilmeisesti kohtalotovereita ei löydy...
[/quote]
No en mä hirveästi huolestuisi, ellei viikkotolkulla jatku.
No ihan normaalia. Jos vuoden saat ilman menkkoja olla, jossain vaiheessa tulee sitten vähän runsaammin ja pitempään.
Tietenkin sivuvaikutuksia voi ilmetä vasta myöhemminkin.
Kysypä asiaa gynekologiltasi, antaa paremman vastauksen kuin mitä saisit täältä anonyymipalstalta.
Kokeile laittaa hakusanaksi cerazette ongelmat...