Sain postia joltain Yvesiltä??
Mitä joku ranskalainen haluaa musta? Onko nähnyt mut jossain ja ihastui minuun? Töissä kenties, mutta ei sielä kyllä ketään Yvesiä ole tietääkseni palvellut. Oli myös laittanut mainoksia kosmetiikasta mukaan, tarkoittaako se, että olen hänen mielestään rupsahtanut :(. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (68)
Minä olen tuolta Yvesiltä saanut vaikka mitä. Fleecepuseron, yöpaidan, huivin, hajuvesiä ja laukkuja. Mutta - olen usein nähnyt monella samanlaisia laukkuja, joten mitä lie alennuslaukkuja lähettänyt. Vai lähettääkö se niitä kaikille?
Mun äidin käännytti ihan livenä joku OriFlame, joku ihan ihana ori kuulema. Koukussa ollut siitä asti, ihan addikti. Mitähän voisi tehdä? Leski ihan koukussa.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:08"]
Onko Thoman miehen vain naisen nimi? Poikani saa silloin tällöin paksuja kirjeitä häneltä. En ole udellut, muusikkopoikani kun voi olla suuntatumiseltaan mitä vaan ja toki sen hyväksyn. Vai onko tuo Thoman sukunimi? Lähettäjänä näkyy vain Thoman, ei muuta.
[/quote]
Siis ei oo todellista! Tälle Thomannille kelpaa näköjään kaiken ikäiset. Mun mies saa siltä kanssa välillä kirjeitä. Viimeksi kun kirje löytyi postilaatikosta, heitin sen suoraan roskiin, enkä kertonut miehelle mitään. Olisi varmaan pitänyt vilkaista, että mitä leperryksiä siellä oli, kun oli niin paksukin. Tulin vain niin vihaiseksi, että en ajatellut tarkemmin, vaan halusin vain siitä nopeasti eroon.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:08"]
Onko Thoman miehen vain naisen nimi? Poikani saa silloin tällöin paksuja kirjeitä häneltä. En ole udellut, muusikkopoikani kun voi olla suuntatumiseltaan mitä vaan ja toki sen hyväksyn. Vai onko tuo Thoman sukunimi? Lähettäjänä näkyy vain Thoman, ei muuta.
[/quote]
Siis ei oo todellista! Tälle Thomannille kelpaa näköjään kaiken ikäiset. Mun mies saa siltä kanssa välillä kirjeitä. Viimeksi kun kirje löytyi postilaatikosta, heitin sen suoraan roskiin, enkä kertonut miehelle mitään. Olisi varmaan pitänyt vilkaista, että mitä leperryksiä siellä oli, kun oli niin paksukin. Tulin vain niin vihaiseksi, että en ajatellut tarkemmin, vaan halusin vain siitä nopeasti eroon.
[/quote]
Minulla on sellainen käsitys, että tämä Thomann erityisesti musikaalisten ihmisten perään. Mutta poikani on vain harrastelija, joten mistä lie löytänyt hänet? Ehkä jostain netistä?
Vanha juttu. Olikohan aikanaan nyt-liitteessä jo jonkun miehen kolumni siitä, kuinka ranskalainen aatelisirstailija Yves lähettää härskisti lahjoja ja kehuvia viestejä hänen vaimolleen
Relaa vähän! Kaikki ei lue nyt-liitteitä! Hauskahan tämä ketju on :-D
Se Yves on varmaan mun ex. Meillä oli usean vuoden suhde, mutta jätin sen jo parikymmentä vuotta sitten, kun paljastui, että se lähetteli niitä minihuulipunia myös mun parhaalle kaverille! Eli aika liero tyyppi. Joskua kyllä muistelen haikeudella niitä aikoja.
Tiesittekö, että eräs Pipsa saa joltain Louisilta jotain laukkuja?