Sain postia joltain Yvesiltä??
Mitä joku ranskalainen haluaa musta? Onko nähnyt mut jossain ja ihastui minuun? Töissä kenties, mutta ei sielä kyllä ketään Yvesiä ole tietääkseni palvellut. Oli myös laittanut mainoksia kosmetiikasta mukaan, tarkoittaako se, että olen hänen mielestään rupsahtanut :(. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (68)
Onko Thoman miehen vain naisen nimi? Poikani saa silloin tällöin paksuja kirjeitä häneltä. En ole udellut, muusikkopoikani kun voi olla suuntatumiseltaan mitä vaan ja toki sen hyväksyn. Vai onko tuo Thoman sukunimi? Lähettäjänä näkyy vain Thoman, ei muuta.
Stora Enso on lähestynyt miestäni kirjeitse. Mainostaa itseään törkeästi kaksimielisellä nimellään vihjailevasti. Pitäiskö ottaa yhteyttä kuluttajaviranomaisiin?
Sit se ainoo, jolta oikeen toivon postia, ei koskaan lähetä mitään. Mä oon sentään uskollisesti käynyt siellä zumbaamassa, siellä kaupalla.
Suomalaisista äijistä epäillyttävin on ehdottomasti kyllä se joku Anttila, välillä yrittää pimeästi kaupata naistenvaatteita ja elektroniikkaa, mistä lie minun sähköpostinkin saanut.
Olisi niin kiva tietää, mitä tuon alapeukuttajan päässä liikkuu. Mulle on tullut tästä jo pakkomielle. Haluan tietää. Tule esiin. Vai olisko vaan joku vajakki?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:18"]Olisi niin kiva tietää, mitä tuon alapeukuttajan päässä liikkuu. Mulle on tullut tästä jo pakkomielle. Haluan tietää. Tule esiin. Vai olisko vaan joku vajakki?
[/quote] Pakko myöntää, itse olen ollut ketjussa alapeukuttaja! Olin niin mustasukkainen Yvesistäni, luulin sen olevan tosirakkautta! (Tai sitten kännykällä osuin väärään peukkuun selatessa. :D)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:18"]Olisi niin kiva tietää, mitä tuon alapeukuttajan päässä liikkuu. Mulle on tullut tästä jo pakkomielle. Haluan tietää. Tule esiin. Vai olisko vaan joku vajakki? [/quote] Pakko myöntää, itse olen ollut ketjussa alapeukuttaja! Olin niin mustasukkainen Yvesistäni, luulin sen olevan tosirakkautta! (Tai sitten kännykällä osuin väärään peukkuun selatessa. :D)
Kiitos. Jo helpotti.
[/quote]
Toi Yves on ihan ällö! Mullekin lapsena lähetteli vaikka mitä. Nyt on joku Reima alkanut spämmätä :(
Tunnen kyllä yhden Askon....mutta en voi mitenkäön uskoa että se, perheellinen mies lähettelis mulle kuvia sängystä vihjailevasti...vähän kuin minkä näistä hhmmmmm....hyi hitto!!!
Mulle tulee sähköpostia joltain Frankilta. Se tosin ilmeisesti vikittelee vaan opiskelijoita, eli kiinnostus toivottavasti lopahtaa, kunhan saan graduni valmiiksi.
Minun pitää välillä maksaa jonkun Glorian ruuat ja viinit! Tuntuu olevan aika kallista seuraa. :(
Martina aika ajoin lähettelee illallispyyntöjä miehelleni. Siis tosiaan, luulin et se Hengenpelastaja sarja pitäs kiireisenä, mut niin vaan tuli taas viestiä.
Itse saan välillä postia Clasilta, eikä millään usko, että olen varattu. Vihjailevasti millon mitäkin taskulamppua tarjoilee.. Kyllä mää noi miehet tiin, että minne taskulamppuki telttaretkellä eksyis..
Vähän vastaava oli joskus keväällä. Silloin jo paljastin, että pomoni oli ollut jonkun Siljan luona. Nyt taas kuulin, että se puhui jonkun kanssa puhelimessa, että ollaan menossa Siljalle. Mulle se yrittää väittää, että vaimon kanssa on menossa, ei takuulla mene läpi. Yrittää vaan, etten kertoisi vaimolleen. Jonkun äijäporukan kanssa se siellä Siljalla viimeksikin oli, eli melkoinen daami taitaa Silja olla.
Byggmax tietää miten yritetään naista. "ota kunnon kätevä mies, pysyy vasara kädessä", voishan sitä harkita :-)
Toi Silja on ihan täys lumppu! Munkin mies kävi kavereineen sen luona. Tuli ihan surkeassa kunnossa takas ja oltiin eron partaalla. Väitti ettei tapahtunut mitään..
Yves lähetti minulle kirjeitä 90-luvulla, mutta se oli aika yksipuolista, kun en niin paljon vastaillut vaikka niitä pikku kääröjäkin lähetti missä oli numeroita, meidän oma leikki. Niin se yhteydenpito vähitellen hiipui ja nyt se sitten lähettelee Ap:lle kirjeitä. Oli se silloinkin jo aikamoinen häntäheikki, kun kuulin että olisi muillekin naisille kirjeitä lähetellyt ja sama meno näyttää edelleen olevan aiempien viestien perusteella. Voi Yves, *huokaus*.
Joku Alexandria on kanssa sellainen, että varokaa. on yrittänyt sekä aikuitsa poikaani että miestä. Pojalle on jopa soittanut, mistä lie numeron saanut. Oli ihan suoraan ehdottanut treffejä!
Asko on pelimiehiä, lähetti esitteen sängyistä, että voi ihan valita?! Mitä se oikein kuvittelee, " myötäilee vartaloasi"....niin varmaan. :(
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:00"]Joku Alexandria on kanssa sellainen, että varokaa. on yrittänyt sekä aikuitsa poikaani että miestä. Pojalle on jopa soittanut, mistä lie numeron saanut. Oli ihan suoraan ehdottanut treffejä!
[/quote] Alexandria tuntuu olevan kaikkiruokainen; minuakin vasta lähenteli! N22
Mulle tuli kerran tekstiviesti joltain Ginalta. Mainosti jostain alennuksista.. Luuleeko tosiaan, että haksahdan maksullisiin?