Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rannalla kuultua mamman suusta

Vierailija
22.08.2015 |

Mamma kävelee rannalla lastensa kanssa ja katsoo minua. Mamma sanoo kovaan ääneen lapsillensa: "HIRRRveän laiha!" - ikään kuin en olisi kuuleva tai ymmärtäisi suomea?! Painoindeksini satuu olemaan normaali (19,9), mutta tämän mamman oma paino oli silmämääräisesti arvioituna merkittävän tai vaikean lihavuuden piirissä. Hänen lapsensakkin sattuivat olemaan lihavia, mikä on sekin tämän mamman syy. Kuulin myös kun tämä mamma puhui myös muista rannalla olijoista pahaa lapsillensa. En viitsi noista kertoa enempää, koska nämä sivulliset voidaan tunnistaa.

Näin pilataan lapsien kyky erottaa normaali (terve) paino ylipainosta. Lisäksi oppivat koulukiusaaja-asenteen äidiltään.

Mistä näinä mammoja oikein tulee?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain luuta ja nahkaa syö nyt hyvä ihminen ja keksi sitten juku parempi prövö

Vierailija
2/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tietoa, mistä näitä tulee, vissiin sieltä elämäm_koulusta..lapsilleni olen opettanut, että ääneen ei arvostella toisen ihmisen ulkonäköä. Tämä täti ei olekaan kuullut sellaisesta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tulee just näiden äitien ja isien perheistä. Tiedän kokemuksesta. Mun äiti haukkuu aina ja kaikkia. Siis ihan kaikkia. Jokaisessa ihmisessä on jotain haukkumisen aihetta. Ei tietysti ihan noin törkeesti tai päin naamaa, aina selän takana, se on ilmeisesti "sivistyneempää". Mulla meni todella pitkään tajuta, että se ei ole normaalia, hyväksyttävää eikä oikein. Ja myös, että muut ihmiset ei ajattele minusta niin pahasti kuin minut oli opetettu ajattelemaan muista. Se oli todella tärkeä läksy. Omille lapsilleni en hauku ketään ja onneksi opin pois siitä mentaliteetista, vaikka vaikeaa se oli!

Vierailija
4/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoindeksi 19,9 ei ole pelkkää luuta ja nahkaa, vaan täysin normaalipainoinen, hoikka. huoh.

Vierailija
5/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla huudat takaisin, että "hirrrveän lihava!". Jos lapset jäävät tuijottamaan, jatkat "Ja te myös!".

Vierailija
6/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on ihan järkyttävää, miten rannalla/kaupassa tms koko perhe vaappuu jonossa ja kaikki on ylipainoisia. se on tosi pelottavaa, kun kaikki huohottaa jo kävelemisestä. suomalaisten (osan ainakin) terveys on ihan retuperällä.

Vierailija
7/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:36"]musta on ihan järkyttävää, miten rannalla/kaupassa tms koko perhe vaappuu jonossa ja kaikki on ylipainoisia. se on tosi pelottavaa, kun kaikki huohottaa jo kävelemisestä. suomalaisten (osan ainakin) terveys on ihan retuperällä.
[/quote]
Mitä sitten? Suomessa saa olla missä kunnossa huvittaa. Kyllä kaikille kustannetaan verovaroin sairaalapäivät.

Vierailija
8/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kommentoi rannalla teinityttö: "Hyi vittu miten valkonen". Ja sitten nauroi kaverinsa kanssa. Olikohan jotakin sukua mamman kanssa?

Vierailija
9/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kuulla samaa, urheilullisen hoikka olen. Sanojat sellaisia jalat vääntyneenä lylllertäviä ihravuoria. Jokseenkin huvittavaa. Oma täti kuuluu tuohon samaan kastiin, yrittää lihottaa luonansa käyviä ihmisiä lappamalla ruokaa kielloista huolimatta ja haukkumalla ihmisiä anorektikoiksi ym. Läski ilmeisesti syrjäyttänyt aivotoiminnankin.

Vierailija
10/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:36"]

Ensi kerralla huudat takaisin, että "hirrrveän lihava!". Jos lapset jäävät tuijottamaan, jatkat "Ja te myös!".

[/quote]

Siis ihanko oikeasti olet sitä mieltä, että lapsille, jotka ovat syyttömiä siihen, että heidän vanhempansa ovat tolvanoita, on järkevää huutaa kommentteja heidän ulkonäöstään.. Sillähän se maailma paranee..

Vierailija
11/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä näitä ihmisiä jotka voivat kommentoida toisten olemusta noin vaan. Lapset oppii moisesta pahoille tavoille, toisia ihmisiä ei ole pakko kohdella hyvin. Kerran rannalla vieraat pojat kommentoivat ääneen tytärtäni rumaksi, teki mieli ojentaa moiset kun vanhemmat eivät reagoineet moiseen käytökseen. Mutta, jotkut meistä kasvattavat ihmisiä, toiset apinoita.

Vierailija
12/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinoiden lapsiksi minäkin noita tietynlaisesti kommentoivia kutsun...
Tiedä sit kumpi oli se alkuperäinen apina, lapsi vai vanhempansa.

Sanonta millainen äiti, sellainen tytär on ainakin osuva.

Vierailija
13/13 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lihava mamma ajatteli, että hyökkäys on paras puolustus. Haukkuu muut ennen kuin he haukkuvat hänet.