Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko mies ihastunut??

Vierailija
22.08.2015 |

Töissä eräs mies jonka kanssa vaihdettiin paljon katseita ja punasteltiin. Olimme vaivautuneita muiden seurassa jne. Nyt miehen käytös on loman jälkeen muuttunut kylmäksi. Tervehtii asiallisesti eikä hymyile. En aiemmin uskonut että varattu mies ihastuisi mutta nyt tuntuu että välillämme oli jotain. Olen itsekin varattu.
Onko muille tapahtunut vastaavaa??

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 08:32"]Ei tuollainen mikään tavoiteltava mies ole, pelkuri hän on kun ei pysty ap:lle kertomaan suoraan, että leikit on leikitty ja todellisuus astui peliin vaimon ja erouhkan myötä. Niinpä mies ei keksinyt muuta kuin olla tyly ja tympeä ajatellen pelastavansa nahkansa. Reilu mies olisi tehnyt tämänkin asian viisaammin ja tullut juttelemaan kertoen tilanteen ja sopinut, että kavereina pysytään, mutta muut leikit sikseen.
[/quote]
Miksi pitää tulla selittämään mitään jos katseita enemmän ei ole tapahtunut?

Vierailija
22/28 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 00:22"]

Itse olen ihastunut yhteen mieheen työpaikalta ja otin etäisyyttä koska tajusin että nyt on lopetettava hölmöily ja keskityttävä omaan avioliittoon. Hetken aikaa meni hyvin mutten pystykään unohtamaan tätä toista miestä. En aio mitään aloitetta tehdä. Ärsyttävä tilanne :/

[/quote]

Islamissa naiset eivät käy töissä juuri tuon takia. Rikkoo liittoja ja on todella riskaabelia laittaa naisia ja miehiä samaan työpaikkaan. Sitten avioliitto joutuu uhan alle.

Ei ihmisiin voi oikein luottaa. Naiset ovat täysin tunteidensa vietävinä. On kaikille hyvä asia että pysytellään erossa muuten lapset kärsivät kun perhe hajoaa pettämisten takia. Kenelläkään ei ole kivaa lopussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa oli (on) ihastunut, mutta koska on varattu, niin yrittää vältellä ja pitää tunteensa kurissa?

Vierailija
24/28 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 08:42"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 08:32"]Ei tuollainen mikään tavoiteltava mies ole, pelkuri hän on kun ei pysty ap:lle kertomaan suoraan, että leikit on leikitty ja todellisuus astui peliin vaimon ja erouhkan myötä. Niinpä mies ei keksinyt muuta kuin olla tyly ja tympeä ajatellen pelastavansa nahkansa. Reilu mies olisi tehnyt tämänkin asian viisaammin ja tullut juttelemaan kertoen tilanteen ja sopinut, että kavereina pysytään, mutta muut leikit sikseen. [/quote] Miksi pitää tulla selittämään mitään jos katseita enemmän ei ole tapahtunut?

[/quote]Miksi hymytön kylmyys jos on aikaisemmin ollut hymyilevä ja mukava? Eikö mies osaa olla enää edes kohtelias? Vai jättikö ap kertomatta jotakin, esim. jonkun kännipuhelun/viestin, jonka hän oli loman aikana lähettänyt tms.?

Vierailija
25/28 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan hymytön kylmyys tarkoitakin sitä, että yrittää pitää tunteensa kurissa? Mulla se ainakin tarkoittaa :((  Tosin mä olen joutunut pitämään tunteeni miehiä kohtaan kurissa siksi, etten usko kellekään kelpaavani, kun en halua heti sänkyyn enkä heti seuraavaksikaan :'(

Vierailija
26/28 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:31"]

Oli miten oli, mutta en pistäisi kaikkia rahojani tuohon mieheen. Huvittele niin paljon kuin kehtaat, tosin joku toinen mies saattaisi olla parempi kohde ihastumiselle kuin tämä arkajalka.

[/quote]

Mies on jo tuossa tilanteessa päätöksensä tehnyt. Jos olisi halunnut lähteä vieraille teille, niin käytös ei olisi käynyt kylmäksi. Game Over.

T: Mies

[/quote]Enpä sanoisi noin. Nyt ainakin minulla nousisi mielenkiinto ja ottaisin miehestä haasteen itselleni. Lähes takuuvarmasti mies on aika helposti vikiteltävissä hymyilemään ja enemmänkin. Hitsi kun saisin tuollaisen tilanteen eteeni niin nauttisin miehen murtamisesta! Tietäisin jo tarkasti miten sen tekisin ja miespolo olisi helppo nakki. :D

[/quote]

Vierailija
27/28 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä väliä jos olette varattuja molemmat?

Vierailija
28/28 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne kuin numero 16:sta. Haluaisin vain käpertyä tän miehen syliin ja suudella.. suudella...suudella..

Rakastan omaa miestäni paljon, en vain halua suudella hänen kanssaan.

Tämän toisen miehen kanssa en ikinä aio tehdä mitään. Jos hän ottais kiinni ja suutelis, en voisi laittaa vastaan.

N.