Voimaantunut olo sen jälkeen kun poistin tinderin
En anna miesten enään kohdella minua huonosti. Haluan olla vahva mutta toisaalta kaipaan miestä.
Kommentit (16)
Käyttivät minua vain kertakäyttötavarana. Eivät nähneet minussa arvoa.
Itse en miehenä ole Tinderissä toisaalta viihdyn baareissä ja yökerhoissa huonosti. - Haluaisin löytää kumppanin mutta toivottomalta välillä tuntuu...
Vierailija kirjoitti:
Anna jonkun fiksun miehen opettaa sinulle enää -sanan oikeinkirjoitus.
En ole enää miesten kanssa tekemisissä.
Incelinä en ole ollut naisten kanssa koskaan tekemisissä, tosin en omasta tahdostani.
Ei löydy kunnolliset kummankaan sukupuolenedustajat mistään tinderistä. Kumma kyllä aikoinaan nettideiteistä löyty järkeviäkin mutta se oli vielä ehkä 2010. Eikä ollu kuvia kun vasta myöhemmin. Ekaksi tutustuttiin kirjoittaen.
Ei muutaku äkkiä lihomaan vielä,sitte voimaantuminen valmis.
Vierailija kirjoitti:
Se on jo tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että tulisit käyttämään minua kertakäyttötavarana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että tulisit käyttämään minua kertakäyttötavarana.
Miksi kukaan sellaista toivoo
Vierailija kirjoitti:
Ei teidän miesten kannattaisi enää lihoa. 3/4 suomimiehistä on läskejä. Se kaljamaha ja tisulit eivät auta naisen saamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei teidän miesten kannattaisi enää lihoa. 3/4 suomimiehistä on läskejä. Se kaljamaha ja tisulit eivät auta naisen saamisessa.
Tämä! Olen hiljattain muuttanut takaisin Suomeen, ja ihmettelen, miten suomalaiset miehet ovat niin lihavia. Samaa ihmettelevät ulkomaalaiset ystävänikin, jotka käyvät Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hoikka, etten sanoisi urhelullisen kropan omaava. - Mutta luultavasti ihan liian monelle naiselle todennäköisesti liian lyhyt ja kun palkkani ei ole samaa luokkaa kuin kanssani suunnilleen saman pituisella Tom Cruisella, niin arvatkaa vain onko ollut vientiä nais -rintamalla. - No uhriututumsiella sitä pilaisn loputkin mahdollsuuteni....
Suomalaiset miehet eivät jotenkin tykkää naisista yhtä paljon kun ulkomaalaiset.
Anna jonkun fiksun miehen opettaa sinulle enää -sanan oikeinkirjoitus.