Haluaisin missikisoihin, mutta
Olen vain n. 156cm Pitkä! Voih, miten harmittaa. Olisipa minulle suotu enemmän pituutta. Uskoisin ulkonäollisesti muuten pärjäävän. Onko muilla tullut pituus vastaan jossakin haaveessa?
Kommentit (12)
Onko kääpiöiden missikisoja? Jos ei ole, voit itse perustaa sellaisen.
Minäkin haluaisin missiksi mutta naama on ruma. Kroppani puolesta kyllä pärjäisin.
Mua monet tutut käski missikisoihin nuorena... Ei toivoakaan kun oon 164cm ja nykyisin liian vanha :D
Mulla olis myös täydet edellytykset missikisoihin, koska olen nuhteeton Suomen kansalainen. Harmi vain, että olen yli-ikäinen, minulla on lapsia, en ole kaunis eikä minulla ole hyvä kroppa. Mutta siis muuten olisin perfect.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:19"]
Minäkin haluaisin missiksi mutta naama on ruma. Kroppani puolesta kyllä pärjäisin.
[/quote]
haha. opettele meikkaamaan niin voit osallistua vaikka naama olisi hirveä ( tai jotain muuta eläintä)
Ei kannata mennä kun ken voittaa aina.
Ken on heistä kaikkein kaunein....
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:08"]
Jos olet kaunis, niin hae mainosmalliksi.
[/quote]
Ehkäpä yritän touteuttaa haaveitani fittneksen puolella ja menestyä sillä saralla. Joitakin fittnesmallin juttuja voisin jopa tällä pituudella saavuttaa? ;p
Kiva viettää aikaa lauantai-iltana täällä palstalla teidän kanssa jutellen viisaista ja vähemmän viisaista aiheista. Yritän samalla tehdä työhakemukseni valmiiksi! :)
-ap
Jos olet kaunis, niin hae mainosmalliksi.