Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako viedä kirpparille

Vierailija
30.09.2006 |

dvd-levyjä joihon poltettu 3-4 elokuvaa per levy. ei tekis mieli roskiinkaan heittää, niissä sentään laatuleffoja. hinnaksi laittaa vaikka 0.20e per levy. ovat olleet kotikäytössä ja vain itselle poltettuja. maasta muuton vuoksi ollaan omaisuus myymässä pois, mutta kuten totesin ei tee mieli laittaa mitään roskiin, vaan laittaa kierrätykseen.

onko se laitonta? voiko saada miten sakkoja tms?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakkoja kai.

Yritä saada DVD:t tuttavapiiriisi menemään ilmaiseksi. Rahaa et saa niistä ottaa.

Vierailija
2/4 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laitontahan polttelu on, mutta on eri asia jaksaako kukaan kiinnostua lakiasioista kirpputorilla. Eli, varmasti olisivat tuotteenne myyvää kamaa korkeammallakin hinnalla, mutta sakkojen tms. riskin otatte itse. Luulen kyllä, että minkäänlaisten rangaistuksien mahdollisuus on minimaalinen. Eiköhän kirpputorin ylläpitäjä mainitse jos hänellä on jokin suuri periaate asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sakkoja kai.

Yritä saada DVD:t tuttavapiiriisi menemään ilmaiseksi. Rahaa et saa niistä ottaa.

Vierailija
4/4 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pariin otteeseen nähnyt itsepalvelukirppareilla olevan myynnissä kopioituja tallenteita. Olen asiasta huomauttanut kassoille, jotka ovat olleet hyvillään kun olen käräyttänyt laittoman tavaran myyjän. Tietääkseni siitä ei ole sen suurempaa juttua tullut, kuin että ovat informoineet myyjää siitä, ettei ko. tallenteita saa myydä, eli eivät ole tehneet mitään rikosilmoituksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme