Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto kun ihmiset ei tarkista tuota Facebookin viestien Muut -kansiota!!!

Vierailija
22.08.2015 |

Jos en oo kaveri niin viestit menee sinne Muut -kansioon. Ja jos kännykällä käyttää facebookkia niin sitä ei pääse näkemään ollenkaan (?).

Oon tässä kahdelle ihmiselle kirjoittanut viestiä jo kauan sitten ja kumpikaan ei ole nähnyt/avannut viestiä vielä. No, ne on tietenkin menneet sinne eri kansioon kun ei olla kavereita. Ja harmittaa kun ei löydä heidän e-mailia mistään niin ei voi sitäkään laittaa! Täytyy vaan odottaa ja toivoa että he jonain päivänä avaavat sen kansion.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 15:47"]

Mulla ei oo koskaan tuntemattomille asiaa. Mun miestä akat siellä yrittäny vikitellä, ja ukko poistaa vaan viestit, ilman et ees lukee. Mulle tulee vaan ulkomaisilta urvoilta viestiä.

[/quote]

Kyllä joskus voi olla ihan asiallistakin asiaa tuntemattomalle ihmisille.

[/quote]Mun miehelle laittoi juuri tuntematon nainen viestiä, että oletko pikkuserkkuni. Selvisi, ettei ollut, oli serkun lapsi. 

Vierailija
2/16 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:06"]

Mä käytän facea miltei pelkästään kännyllä ja mä saan yhellä klikkauksella muut-kansion auki. Mulla on ihan normi motorola känny eikä edes mikään kallis harvinaisuus. Millä puhelimella ei muka saa viestikansion muut osioo auki?

[/quote]

Ainakaan Samsung Trendin kanssa ei saa auki, jos käyttää facebook sovellusta. Uusimmat päivitykset on. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 15:50"]

Mulla ei oo koskaan tuntemattomille asiaa. Mun miestä akat siellä yrittäny vikitellä, ja ukko poistaa vaan viestit, ilman et ees lukee. Mulle tulee vaan ulkomaisilta urvoilta viestiä.

[/quote]

[/quote]Mun miehelle laittoi juuri tuntematon nainen viestiä, että oletko pikkuserkkuni. Selvisi, ettei ollut, oli serkun lapsi. 
[/quote] miksi ne koettaa vääristellä asioita, mun miehelle on laittanut monikin bimbo yritystä, mutta turhaan.

Vierailija
4/16 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:06"]

Mä käytän facea miltei pelkästään kännyllä ja mä saan yhellä klikkauksella muut-kansion auki. Mulla on ihan normi motorola känny eikä edes mikään kallis harvinaisuus. Millä puhelimella ei muka saa viestikansion muut osioo auki?

[/quote]

Ainakaan Samsung Trendin kanssa ei saa auki, jos käyttää facebook sovellusta. Uusimmat päivitykset on. :/
[/quote] kyllä saa

Vierailija
5/16 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:06"] Mä käytän facea miltei pelkästään kännyllä ja mä saan yhellä klikkauksella muut-kansion auki. Mulla on ihan normi motorola känny eikä edes mikään kallis harvinaisuus. Millä puhelimella ei muka saa viestikansion muut osioo auki? [/quote] Ainakaan Samsung Trendin kanssa ei saa auki, jos käyttää facebook sovellusta. Uusimmat päivitykset on. :/ [/quote] kyllä saa

[/quote]

Miten? En oo löytänyt ollenkaan

Vierailija
6/16 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Facebookia vain puhelimella ja mulla on Messenger. Siihen ainakin tulee viestit myös sellaisilta, joiden kaveri en Facebookissa ole. En sitten tiedä, vaikuttaako se, että on yhteisiä kavereita kuitenkin eikä kyseessä ole ihan joku tuntematon.

Vierailija
7/16 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 15:37"]

Käytän Facebookia vain puhelimella ja mulla on Messenger. Siihen ainakin tulee viestit myös sellaisilta, joiden kaveri en Facebookissa ole. En sitten tiedä, vaikuttaako se, että on yhteisiä kavereita kuitenkin eikä kyseessä ole ihan joku tuntematon.

[/quote]

Ilmeisesti kaverien kaverien viestit tulee vielä läpi normaalisti

Vierailija
8/16 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulle koskaan ole sinne mennyt kun ainoastaan jotkut ulkomaalaiset miehet jotka laittanu viestiä

Vierailija
9/16 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/16 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
11/16 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. Yritän tavoittaa sukulaisia, olisi todella kiinnostavaa tavata USA:n sukulaisia, mutta eivät huomaa viestejäni. Samoin vanhoja ulkomaantuttuja, joiden sähköpostiosoitteita ei löydä mistään. Harmi!!

Vierailija
12/16 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 15:53"]

Mulla sama ongelma. Yritän tavoittaa sukulaisia, olisi todella kiinnostavaa tavata USA:n sukulaisia, mutta eivät huomaa viestejäni. Samoin vanhoja ulkomaantuttuja, joiden sähköpostiosoitteita ei löydä mistään. Harmi!!

[/quote]

Mulla sama juttu :(

Vierailija
13/16 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oon tehnyt sillee jos näkee onko ihminen samassa ryhmässä, esim. Kirpputori ryhmä nii siellä merkannu ja laittanu et yvtä olisi. Pari kertaa toiminut

Vierailija
14/16 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi pyytää ensin kaveriksi, sitten voit lähettää myös viestiä.

Vierailija
15/16 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 15:58"]

Etkö voi pyytää ensin kaveriksi, sitten voit lähettää myös viestiä.

[/quote]

Joillakin on asetukset niin että vain sitten pystyy laittamaan kaveripyynnön jos on yhteisiä kavereita.

Vierailija
16/16 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset