pitäisikö aloittaa tupakointi
Olen 20vuotias ja olen pitkään miettinyt että voisi aloittaa taas tupakan polton. Olen siis polttanut joskus 14-15vuotiaana viimeksi. Mitä mieltä olette. Kaipaan sitä tunnetta mikä tulee tupakan poltosta.
Kommentit (16)
Juuri tämän takia toivon etten olisi koskaan maistanutkaan tupakkaa. Ei sitä tunnetta voi korvata muulla ja silloin kun tekee mieli tupakkaa, niin tekee mieli tupakkaa. Jos taas tekee mieli esim. Sähkötupakkaa niin silloin tekee mieli sähkötupakkaa eikä sitä voi muulla korvata.
Okei, näiden kannustavien kommenttejen ansiosta voisin kyllä aloittaa. :)
Ap
Haluatko sairastua 30 vuoden päästä syöpä tms? Niin voi käydä jos tupakoit pitkää.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 12:18"]Juuri tämän takia toivon etten olisi koskaan maistanutkaan tupakkaa. Ei sitä tunnetta voi korvata muulla ja silloin kun tekee mieli tupakkaa, niin tekee mieli tupakkaa. Jos taas tekee mieli esim. Sähkötupakkaa niin silloin tekee mieli sähkötupakkaa eikä sitä voi muulla korvata.
[/quote]
jep, sitä mielihalua ei vaan pääse pakoon kun sen muistaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 12:19"]Okei, näiden kannustavien kommenttejen ansiosta voisin kyllä aloittaa. :)
Ap
[/quote] hopi hopi ärrälle sit!
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 12:19"]Haluatko sairastua 30 vuoden päästä syöpä tms? Niin voi käydä jos tupakoit pitkää.
[/quote]
Nykyään melkein kaikesta tulee syöpä. Muista varoa aurinkoa!
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 12:20"]Ap ootko nainen?
[/quote]
Olen, kuinka niin?
Ap
Mietin joskus samaa kun olen luonnostaan tissiposki. Tupakalla ja auringolla tulee badassin näköiseksi. Mutta tupakointi maksaa niin paljon, etten malta enää. Niinpä pysyn tissiposkena :D
Vaikka polttaisit 10 vuotta niin syöpä riski on mitättömän pieni toisinkuin vaikka ilman saasteet.
Naisilla syntyy voimakkaampi riippuvuus, kuin miehillä ja jos tulet raskaaksi. Sulla on vaikeaa. T.9
Kannattaa ehdottomasti! Tupakka maistuu niiin hyvälle ja saa sinut näyttämään coolilta, filmitähdeltä suorastaan.