Ystäväni mies soittaa hänelle jatkuvasti, kun olemme yhdessä jossain.
Ystäväni on 30 ja hänen miehensä on 35, lapseton pari ovat toistaiseksi. Naimisissa ovat.
En voi TAJUTA, miksi tämä mies pommittaa ystävääni koko ajan puhelimella, kun olemme esim. viettämässä iltaa yhdessä tai hän on minun luonani kyläilemässä. Mies saattaa olla soittanut esim. 14 kertaa, jos olemme olleet tunnin poissa puhelimen vierestä. Ja siis tilanne on sama muuallakin, ei minusta johdu mitenkään (luulisin). Sellaisenkin olen todistanut, että ystävä puhuu puhelua kotiinsa ja hänen miehensä yrittää sillä aikaa saada häntä kiinni, ja saattaa soittaa tauotta (eli koputtaa ystäväni korvaan) niin kauan että nainen vastaa.
Minusta tuo on SAIRASTA, mutta en ole viitsinyt sanoa suoraan. Minun mieheni ainakin soittaa tasan yhden kerran ja soitan sitten takaisin myöhemmin. Sama toisinpäinkin. Musta tuntuu, että ystävän mies on sairaalloisen mustasukkainen, asiasta on niin monta muutakin merkkiä kuin tämä puhelinterrori.
Kommentit (8)
Heillä on yksi yhteinen ja sitten vanhoista suhteista lapsia, eli tälläinen uusioperhe.
Jos ollaan kaverini kanssa jossain niin tää mies soittaa vähän väliä. Mun käsityksen mukaan mies ei vaan jaksa eikä viitsi olla lasten kanssa yksin pitkää aikaa. Ottaa todella päähän tollanen ilonpilaaja!
Kaverinikin käy tosi harvoin ilman lapsia missään, mies kyllä menee, eikä edes pahemmin ilmoittele menemisistään. No, se on muutenkin ällö naisenhakkaaja!
sen verran pimeältä ja ystävääsi sitovalta tilanne vaikuttaa.
Ja kaveri vielä kehtaa vastata!! Joo mä tuun äkkiä kotiin makaan sohvalle sun viereen... PRKL
Mariannelle terkut..
tosi rasittavaa. En oikein voi ymmärtää sellaista riippuvuutta toisesta ihmisestä. Itse en kestäisi tai hyväksyisi sellaista lainkaan.
Kaverini ihmetteli asiaa, mut tiesin, että oli ollut todella kauan ihastunut mieheeni eli kateuttakin oli, koska se ilmeni monesta eri asiasta. Kaverillani ei tällöin ollut miestä.
inhottavaa...Itelläni on tilanne se, että tuntuu, että mihkään ei saa mennä!!! jos mene, niin mies laittaa kellon ajan,koska pitää olla kotona. Syyksi sanoo, että ei tarvii olla AINA loppuun asti. Sitten kun pääsen menemään,niin riitahan siitä aina syntyy... Niin rasittavaa. En kuitenkaa haluu elää neljän seinän sisällä koko loppu elämää. Nyt mietinkin,että miten saan sen tajuamaan... kun ei tunnu millään tajuavan...
Ei siinä ollut kyse mustasukkaisuudesta eikä siitä, etten olisi saanut mihinkään mennä, meille vain kehittyi sellainen tapa pitää yhteyttä. Tiedettiin ihan koko ajan, missä toinen on ja mitä on päivän aikana tapahtunut. Kun asuttiin yhdessä, saatettiin silti päivän aikana töistä / opinnoista lähettää toiselle pari sähköpostia ja soittaa monta kertaa päivässä. Se oli aika kätevääkin, pystyi tekemään yllätystreffejä vaikka lounaan tai kahvittelun merkeissä, kun oltiin sattumalta joskus samalla suunnalla.
Jos en vastannut puhelimeen, mies soitti uudestaan kunnes tavoitti. Muistan yhden kerran, kun tuli puolessa tunnissa seitsemän puhelua. Ja eräs juhlapyhä, kun riideltiin. Mies joi itsensä humalaan eikä päässyt bileisiin, joihin olimme menossa. Lähdin silti ja hän soitteli mulle muutaman minuutin välein kunnes laitoin kännykän kiinni. Sitten hän alkoi soitella yhteisten, bileissä myös olleiden kavereiden kännyköihin...
Mutta noin kaikkinensa, minusta se ei suurimmaksi osaksi ollut rasittavaa, erityistilanteissa vain. Sellaiseen tottuu, enkä tajunnut mitä kaverini valittivat siitä, että mies soittelee. Se nyt vain oli meidän tapa pitää yhteyttä.
mutta en tajua tota, että pitää soittaa 100 kertaa putkeen jos toinen ei heti vastaa, kyllähän kännyköihin jää näkyviin, että puhelu on tullut?
Meillä suuri riita on miehen kanssa tullut siitä, että eräänä iltana jolloin olin ystävieni kanssa ulkona alkoi hän juuri noin käsittämättömästi pommittaa minua puheluilla. Sitten kun minulta loppui akku hän alkoi soitella samallailla kaikille ystävilleni :O Argh! Todella rasittavaa.