Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cheek on niiiiin huono

Vierailija
22.08.2015 |

Nyt kun sitä taas valitettavasti tulee radion täydeltä, niin ei voi kuin ihmetellä, miten tuota on joskus mennyt stadionillinen kuuntelemaan? Ihan kamalaa kuraa.

Kommentit (34)

Vierailija
22/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 07:49"]

Cheek pystyy syöttämään ja juottamaan hyvin lehti-, radio ja tv-toimittajat. Nytkin vapaaliput lehdille saapuivat jo ennen kesälomia.

[/quote]

Suomipop ainakin tuntuu olevan pelkkää maksettua Cheekin mainosta koko kanava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sanoo että Cheekillä ei ole musiikillisia lahjoja todistaa ettei kuuntele/ymmärrä räppiä. Sanoituksista voi olla montaa mieltä, mutta erittäin taitava artisti teknisesti (flow ja riimit).

Vierailija
24/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:43"]Enemmän mua ihmetyttää se, että miten joitakin voi ärsyttää niin paljon ko. tyyppi. Mulla on monta artistia joista en tykkää yhtään, mutta mä olen ratkaissut asian niin, että en kuuntele heitä eikä mua kiinnosta lukea heitä koskevia uutisia ym. Ja vielä vähmmän mua kiinnostaa tehdää heistä avauksia av:lle.

Jokseenkin käsittämätöntä tämä jatkuva todistelu toisille, että mä en tykkää Cheekistä, kun se on niin paskaa ja paskat ihmiset kuuntelee sellasta paskaa. Blaa blaa blaa. Jos joku tykkää Cheekistä, niin ei ole multa pois, eikä sulta. Siinäpähän tykkää.
[/quote]
Suhteellisen naivia ajatella, että kun itse ei seuraa ja kuuntele, ei kuulu ja näy.
Fb huutaa omaa cheek kakofoniaansa ja naapurin teinit huudattaa sitä paskaa jatkuvasti. Mutta kun lapsen pitää saada fanittaa, idolius on tärkeetä.
Jne.

Vierailija
25/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek on hyvännäköinen, menestyvä, eläytyvä, empaattinen, yhtä aikaa nöyrä ja määrätietoinen.

vihaajat vihaa.. ne kateelliset

Vierailija
26/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:17"]Se, että sanoo että Cheekillä ei ole musiikillisia lahjoja todistaa ettei kuuntele/ymmärrä räppiä. Sanoituksista voi olla montaa mieltä, mutta erittäin taitava artisti teknisesti (flow ja riimit).
[/quote]
No, ei ole lahjakas. Ei ainakaan flown ja riimityksen suhteen. Hyvä äänen väri sillä on.
Kuuntelen räppiä ja Cheek ei sitä ole.

Vierailija
27/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:17"]Se, että sanoo että Cheekillä ei ole musiikillisia lahjoja todistaa ettei kuuntele/ymmärrä räppiä. Sanoituksista voi olla montaa mieltä, mutta erittäin taitava artisti teknisesti (flow ja riimit). [/quote] No, ei ole lahjakas. Ei ainakaan flown ja riimityksen suhteen. Hyvä äänen väri sillä on. Kuuntelen räppiä ja Cheek ei sitä ole.

[/quote]Huonous kuuluu räppiin, mitä huonompi sitä parempi. Innovaatiot on perseestä.

Vierailija
28/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:21"]Cheek on hyvännäköinen, menestyvä, eläytyvä, empaattinen, yhtä aikaa nöyrä ja määrätietoinen.

vihaajat vihaa.. ne kateelliset
[/quote]kateellisuuskortti nostettu esiin!

Vierailija
29/34 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 07:49"]Cheek pystyy syöttämään ja juottamaan hyvin lehti-, radio ja tv-toimittajat. Nytkin vapaaliput lehdille saapuivat jo ennen kesälomia.
[/quote]

Iltapäivälehtien toimittajat jo odottavat pääsevänsä kuvaamaan innokkampia faneja levykaupan oven edessä kun tuo huippu AO levy ilmestyy.

Onhan se levykin ollut jo jaossa parhaille kanaville ja toimittajille.

Vierailija
31/34 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No v.tun köyhä se ainakin on! Sen tietää jopa miljonääri-Antti.

Vierailija
32/34 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommariwoke ei tykkää, Erika on sitten parempi😂😂😂Ei widdu hyvää päivää😂👍👍

Vierailija
33/34 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No v.tun köyhä se ainakin on! Sen tietää jopa miljonääri-Antti.

Ja sinä olet ääliö, nostat esiin 10 vuotta vanhan aloituksen.

Vierailija
34/34 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommariwoke ei tykkää, Erika on sitten parempi😂😂😂Ei widdu hyvää päivää😂👍👍

LAITA KORKKI JO KIINNI, E.V. EI LIITY TÄHÄN VANHAAN ALOITUKSEEN MITENKÄÄN.