Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse Nordea-pankkiin sisälle

Vierailija
22.08.2015 |

Mistä ihmeestä voi kiikastaa etten pääse tunnareillani sisään? Olen kokeillut laittaa 80. luvun kortista, mutta sieltä ei tule mitään. Pitääkö soittaa pankkiin vai pyytää suosiolla uudet tunnarit?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kait käyttökatko meneillään

Vierailija
2/9 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla Fobba jos tähän aikaan yrittää pyrkiä pankkiin sisälle. Maanantaina sit paremmalla onnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttökatko. Piti kyllä alkaa vasta kolmelta ja luvattiin, että 12.00 loppuu päivällä.

Vierailija
4/9 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ollut vasta 23.8, näin olin lukevinani?

Vierailija
5/9 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahdoin juuri Nordeasti Danske bankkiin, kulut tippuvat huomattavasti. Nordealla tuntuu olevan jatkuvasti murheita pankkijärjestelmien kanssa. Tuo S- pankki vaikuttaa myös mielenkiintoiselta

Vierailija
6/9 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 06:26"]Vahdoin juuri Nordeasti Danske bankkiin, kulut tippuvat huomattavasti. Nordealla tuntuu olevan jatkuvasti murheita pankkijärjestelmien kanssa. Tuo S- pankki vaikuttaa myös mielenkiintoiselta
[/quote]
Itse vaihdoin pois Danske Bankista, kun käyttömaksut kasvoivat törkeästi ja palvelua ei enää saanut. Mm. luottokortin käytöstä alettiin veloittaa vuosimaksun lisäksi.

Vierailija
7/9 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pääse..
Sillä minulla ei edes ole nordean tiliä

Vierailija
8/9 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 08:39"]En minäkään pääse..
Sillä minulla ei edes ole nordean tiliä
[/quote]

Ai että oletkin hauska ja noheva. Anna nyt itsellesi iso hali vuoden parhaasta heitosta.

Vierailija
9/9 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla meikäläisellä aamukahvin paikka: käsitin otsikon ensin niin, ettet pääse Nordean pankkikonttoriin sisälle ja mietin, että aika painavat perusteet täytyy olla, jos saa porttikiellon pankkiin :D Epäonnistunut aiempi ryöstöyritys tai vastaava :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme