Tajusin juuri, miltä näytän
Sovitin huomisille syntymäpäiväjuhlille ostamiani vaatteita. VOI ITKU JA INHOTUS!! Olen todella lihavassa kunnossa ja näytän kamalalta. V*tuttaa.
Huomisen vedän raa'alla tahdonvoimalla läpi. Kolttu niskaan, korkkarit jalkaan ja olen ajattelematta ulkonäköäni. Ei päivänsankarikaan ehkä toivo, että sinne mennään märisemään kiloja. Mutta sen jälkeen... Olen iskussa, nyt loppui mässäily!! Motivaatiota kyllä löytyy!
Ihan hirveetä, kuinka ihminen syö itsensä tämmöiseksi :O
Kommentit (6)
Oletko aikaisemmin laihduttanut? Paljonko aiot pudottaa ja millä aikataululla?
Kovasti tsemppiä elämänmuutokseen täältäkin!
164cm ja painoa en tiedä tarkkaan, edellisen kerran punnittaessa oli 87kg. Arvelen, että voisi olla kymmenen kiloa enemmän tällä hetkellä.
Tavoitetta en ole vielä ehtinyt miettiä, kun vasta päätin laihduttaa! Kolme vuotta sitten painoin 72 ja se oli ihan hyvä. Urheilin paljon ja olo oli mahtava. Jos tuohon pääsisin, eli -25kg? Kai siihen täytyy varata rutkasti aikaa, vuosi? Olen jojoillut, mutta tahattomasti elämäntilanteiden mukaan. Nyt muutan tapani, niin ei erot ja rakastumiset sun muut vaikuta niin suoraan painoon.
Mahtava olo, kun olen tehnyt tämän päätöksen!
Vuosi on fiksu vauhti. Ehdit sopeutua muutoksiin ja opetella uuden elämäntavan!
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 01:04"]
164cm ja painoa en tiedä tarkkaan, edellisen kerran punnittaessa oli 87kg. Arvelen, että voisi olla kymmenen kiloa enemmän tällä hetkellä.
Tavoitetta en ole vielä ehtinyt miettiä, kun vasta päätin laihduttaa! Kolme vuotta sitten painoin 72 ja se oli ihan hyvä. Urheilin paljon ja olo oli mahtava. Jos tuohon pääsisin, eli -25kg? Kai siihen täytyy varata rutkasti aikaa, vuosi? Olen jojoillut, mutta tahattomasti elämäntilanteiden mukaan. Nyt muutan tapani, niin ei erot ja rakastumiset sun muut vaikuta niin suoraan painoon.
Mahtava olo, kun olen tehnyt tämän päätöksen!
[/quote]
Ei kannata miettiä kuinka kauan laihdutukseen menee, vaan tärkeintä on että suunta on oikea. Mulla onnistui laihdutus vasta, kun lakkasin asettamasta aikatavotteita. Yleensä kävi niin, että päätin laihduttaa vaikkapa jouluun mennessä 10kg ja sitten stressasin, jos oli vaikkapa tiedossa juhlia ja niissä syömiset sekä juomiset hankaloittivat tavoitteen saavuttamista tavoiteajassa. Siinä tuli helposti olo, että ihan sama nyt mässäillä vaikka kuukausi putkeen, kun en kuitenkaan ehdi sinne jouluun mennessä tavoitteeseen. Tässä hyvä artikkeli aiheesta: http://kiloklubi.fi/artikkelit/Unohda-aikatavoitteet/1084/
"Asetetut tavoitteet ovat kovat ja tiukalla, ja niistä kun pari kertaa lipsut niin maali alkaa kadota tavoittamattomiin – näin käy liki aina ennemmin tai myöhemmin ja loppuajalle jäljellä on kaksi huonoa vaihtoehtoa: luopua tavoitteesta ja kokea itsensä epäonnistuneeksi tai sitten kiristää vyötä niin, että tavoitteessa pysytään varmasti loppuaikaa."
Tsemppiä!