Black mask mustapäänaamio
Onko kellään kokemusta mustapäänaamiosta? Poistaako kaikki mustapäät? Entäs valkopäät ja finnit?
Yritin löytää, mutta näitä ei ole Helsingissä missään myynnissä. Pitäisi mennä Espooseen tai maksaa johonkin verkkokauppaan postimaksut. Olen opiskelija niin rahaa ei ole ylimääräiseen. Tämä oli vähän aikaa sitten myynnissä edullisesti Grouponilla. Haluaisiko joku laittaa oman käyttämättä jääneen putelin myyntiin vaikka huuto.netin kautta?
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:12"]Muakin kiinnostaisi tietää mistä saa ja miten hyvin lähtee kaikki inhotukset naamasta :D
[/quote]
Mä olen ainakin nähnyt niitä myytävän wish -sovelluksessa
Itse olen ostanut kyseisen linkin tuotteita useasti, pahimmat lähtee, mutta ainakin omalla kohdallani tarvittaisiin syväpuhdistusta että saisin kaikki pois. Eivät ole ainakaan itselleni tai tutuilleni aiheuttanut mitään iho-oireita :)
Näyttäisi olevan mustapäänaamio Grouponilla taas myynnissä. Toimiiko kyseinen tuote oikeasti? Kellään kokemusta?
Hei minulla on kokemuksia black maskin kanssa.Se poistaa vain mustapäät itse tilasin wish:istä.Finnit menevät aika vaikeesti pois.
Tämän luvataan hoitavan myös aknea ja auttanut kyllä itselläni https://www.bellando.fi/tuotemerkit/kepro-5/the-black-mask-puhdistusnaa…
Huippu!!
On kuivattanut punoittavia näppylöitä ja rauhoittanut tulehdusta. työntää sitä tulehdusta aiheuttavaa kuonaa ulos
Vierailija kirjoitti:
On kuivattanut punoittavia näppylöitä ja rauhoittanut tulehdusta. työntää sitä tulehdusta aiheuttavaa kuonaa ulos
Jep! toiminut mullakin. Tappaa vissiin bakteereja ja sit' kautta ehkäisee ja hillitsee tulehdusta :)
ihotautilääkäri suositellut mulle joskus tuommoista. Tosin itselläni herkkä iho että miten tarttuu kiinni..
Kiinnostaa myös, tarttuuko miten tiukasti kiinni ihoon tuo Bellandon mainostama maski? edellinen kokeilemani oli liian "kevyt" eikä tehny oikeestaan yhtään mitään. Eka kokemusoli taas se teki tosi kipeetä. Tosin puhdisti kyllä myös.
Luin että ei se talin poisnyppäisy auta mitään, ihohuokonen on muotoutunut ja arpeutunut sellaiseksi kuin on ja täyttyy vaan uudestaan ajan kanssa. Korkeintaan suurentaa niitä ihohuokosia entisestään.
Yhtä tyhjän kanssa.
Olen testannut useat naamiot, maskit ynnä muut, mutta ainoa mikä on auttanut on mustapäärauta ja sen jälkeen ihohuokosia puhdistava ja supistava kasvovesi.
se on vaan ihan paras! toinen purkki jo käytössä ihan loveee <3 <3<3
se on vaan ihan paras! toinen purkki jo käytössä ihan loveee <3 <3<3
Törmäsin juuri blogiin mikä liittyi ilmeisesti juuri kyseiseen maskiin? Mielenkiintoista http://www.beauty-highlights.fi/2017/12/the-black-mask-kivuttomampi.html
Muakin kiinnostaisi tietää mistä saa ja miten hyvin lähtee kaikki inhotukset naamasta :D