Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Black mask mustapäänaamio

Vierailija
21.08.2015 |

Onko kellään kokemusta mustapäänaamiosta? Poistaako kaikki mustapäät? Entäs valkopäät ja finnit? 

Yritin löytää, mutta näitä ei ole Helsingissä missään myynnissä. Pitäisi mennä Espooseen tai maksaa johonkin verkkokauppaan postimaksut. Olen opiskelija niin rahaa ei ole ylimääräiseen. Tämä oli vähän aikaa sitten myynnissä edullisesti Grouponilla. Haluaisiko joku laittaa oman käyttämättä jääneen putelin myyntiin vaikka huuto.netin kautta? 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaisi tietää mistä saa ja miten hyvin lähtee kaikki inhotukset naamasta :D

Vierailija
2/17 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:12"]Muakin kiinnostaisi tietää mistä saa ja miten hyvin lähtee kaikki inhotukset naamasta :D
[/quote]
Mä olen ainakin nähnyt niitä myytävän wish -sovelluksessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ebay.com/itm/Mineral-Mud-Nose-Blackhead-Pore-Clean-Cleaner-Removal-Membranes-Strips-Sales-L-/380961517839?var=&hash=item58b313710f

Itse olen ostanut kyseisen linkin tuotteita useasti, pahimmat lähtee, mutta ainakin omalla kohdallani tarvittaisiin syväpuhdistusta että saisin kaikki pois. Eivät ole ainakaan itselleni tai tutuilleni aiheuttanut mitään iho-oireita :) 

Vierailija
4/17 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi olevan mustapäänaamio Grouponilla taas myynnissä. Toimiiko kyseinen tuote oikeasti? Kellään kokemusta?

Vierailija
5/17 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! :)

Vierailija
6/17 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minulla on kokemuksia black maskin kanssa.Se poistaa vain mustapäät itse tilasin wish:istä.Finnit menevät aika vaikeesti pois.

Vierailija
7/17 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän luvataan hoitavan myös aknea ja auttanut kyllä itselläni https://www.bellando.fi/tuotemerkit/kepro-5/the-black-mask-puhdistusnaa…

Huippu!!

Vierailija
8/17 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttanut akneen..? Really?

Vierailija
9/17 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuivattanut punoittavia näppylöitä ja rauhoittanut tulehdusta. työntää sitä tulehdusta aiheuttavaa kuonaa ulos

Vierailija
10/17 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuivattanut punoittavia näppylöitä ja rauhoittanut tulehdusta. työntää sitä tulehdusta aiheuttavaa kuonaa ulos

Jep! toiminut mullakin. Tappaa vissiin bakteereja ja sit' kautta ehkäisee ja hillitsee tulehdusta :)

Vierailija
11/17 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihotautilääkäri suositellut mulle joskus tuommoista. Tosin itselläni herkkä iho että miten tarttuu kiinni..

Vierailija
12/17 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa myös, tarttuuko miten tiukasti kiinni ihoon tuo Bellandon mainostama maski? edellinen kokeilemani oli liian "kevyt" eikä tehny oikeestaan yhtään mitään. Eka kokemusoli taas se teki tosi kipeetä. Tosin puhdisti kyllä myös. 

Vierailija
13/17 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että ei se talin poisnyppäisy auta mitään, ihohuokonen on muotoutunut ja arpeutunut sellaiseksi kuin on ja täyttyy vaan uudestaan ajan kanssa. Korkeintaan suurentaa niitä ihohuokosia entisestään.

Vierailija
14/17 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä tyhjän kanssa.

Olen testannut useat naamiot, maskit ynnä muut, mutta ainoa mikä on auttanut on mustapäärauta ja sen jälkeen ihohuokosia puhdistava ja supistava kasvovesi.

Vierailija
15/17 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vaan ihan paras! toinen purkki jo käytössä ihan loveee <3 <3<3

Vierailija
16/17 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vaan ihan paras! toinen purkki jo käytössä ihan loveee <3 <3<3

Vierailija
17/17 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin juuri blogiin mikä liittyi ilmeisesti juuri kyseiseen maskiin? Mielenkiintoista http://www.beauty-highlights.fi/2017/12/the-black-mask-kivuttomampi.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän