Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yöllä heräsin yllättäen kesken energiahoidon.

Vierailija
15.03.2022 |

Ilmeisesti siis tuli johonkin tarpeeseen yllättäen. Onko muilla käynyt näin? Taustaa siis on etäeneegiahoidoista mutta yleensä se hoito tapahtuu silloinkin sen haluaa vastaanottaa mutta tällä kertaa edellisestä pyydetystä välityksestä on aikaa kuukausia. Kuulostaa hullulta mutta tietäjät tietää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua pelota pelleillä henkivaltojen ja demoneiden kanssa?

Vierailija
2/13 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota mutta en toivoisi yllättyksiä se on outoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hullu hoitoon.

Vierailija
4/13 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kai ymmärrät että energiahoito on huuhaata?

Vierailija
5/13 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä siinä siis tapahtui?

Vierailija
6/13 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee parannus, satanisti!

Vierailija
7/13 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havahduin viime yönä hoiteluun. Ehdin vähän nukahtaa siinä välissä.

Vierailija
8/13 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas koin hypnoosin yks vuosi ja palasin lapsuuteeni unessa.

Vierailija
9/13 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiahoito pitää itse kokea ja sitten päättää onko huuhaata. Näen energiat väreinä ja tunnen energian liikkumisen kehossa. En osaa itse välittää mutta vastaanotan. Ja hei en muuten ole hurahtanut mihinkään hihhulitouhuihin mutta tätä ei voinut järjellä selittää. Siksi ymmärrän että jonkun mielestä huuhaata enkä siitä aio kinata sen enempää.

Vierailija
10/13 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko kellonaikaa?

Minä eilen illalla noin puolen yön aikaan keskityin kovasti lähettämään rakkautta, valoa ja rauhaa maailmanlaajuisesti. Se oikein pursusi sydämestäni se tunne kun pyysin sitä kaikkien ihmisten elämään jotta maailma rauhottuisi. Tunsitkohan sen minun lähettämän energian :)

Vierailija
11/13 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No "näen" musiikin ja monta muuta asiaa väreinä. Ilmeisesti jokin oikosulku aivoissa. Vaan en ole niitä värejä muille saanut lähetettyä missään muodossa. Eivät tunnu miltään. Se on vain synestesiaa.

Vierailija
12/13 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko sen välttämättä olla ollut energiahoitoa juuri silloin? Voihan vastaavia tuntemuksia kokea muulloinkin, ja varsinkin jos ottaa vastaan enrgiahoitoja säännöllisemmin. Tapahtuuhan sitä liikettä ja prosessointia myös niiden hoitojen välillä. Ja ainakin minä koen muutenkin hyvin rentotuneessa tilanteessa joskus saman tyyppisiä juttuja kuin energiahoidoissa.

Vierailija
13/13 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseeko sen välttämättä olla ollut energiahoitoa juuri silloin? Voihan vastaavia tuntemuksia kokea muulloinkin, ja varsinkin jos ottaa vastaan enrgiahoitoja säännöllisemmin. Tapahtuuhan sitä liikettä ja prosessointia myös niiden hoitojen välillä. Ja ainakin minä koen muutenkin hyvin rentotuneessa tilanteessa joskus saman tyyppisiä juttuja kuin energiahoidoissa.

Rentoutuneessa tilassa siis piti kirjoittaa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän