minkäs värisiä silmiä av:laisilla on? :)
ja minkä väriset haluaisitte jos haluaisitte eri väriset? mulla on ihan kirkkaan vihreet ja tykkään vihreistä silmistä kyllä ihan sikana!
ja tällänen info jos joku ei tienny nii maailmassa on vihreä silmäsiä vaan noin 2% :) aika ihmeellistä
Kommentit (37)
Ihan tummanvihreät. En muuttaisi väriä, tykkään näistä.
Kirkkaan siniset :) ja pitkät ripset luonnostaan. Ihon sävyni on keskivertosuomalaista tummempi,oliivinen. Muille sisaruksilleni periytyi tumman ruskeat silmät, ja joskus itsekin haaveilin ruskeista nappisilmistä,mutta nyt parikymppisenä olen saanut kehuja "jääsilmistäni" :D
En oikein osaa edes sanoa, minkä väriset silmäni ovat. Vaalean vihertävänsiniharmaat, onko se edes väri? Siis ne eivät ole kunnolla siniharmaat, vaan vähän vihertävän sävyiset. Nuorempana ne olivat mielestäni enemmän vihreät.
Vihreänsinertävänharmaat. Inhoan ja käytänkin ruskeita piilareita.
Ruskeat on. Joskus haaveilin kirkkaan sinisistä (silloisella työparilla, nykyisellä aviomiehellä on), mutta nyt oon ihan tyytyväinen. Ei mulle luultavasti edes sopisi siniset.
Keskeltä keltaiset, reunoilta harmaat. Näyttävät valosta riippuen joko vihreiltä tai harmailta, joskus jopa kellertäviltä. Olis kiva että voisi yhdellä sanalla kuvailla minkä väriset nää on, kamala sekamelska. Tummanruskeat olisi ihanat.
Mikä "yllätys" että melkein jokaisella mahtavan upean väriset, erikoiset, ripset tummat ja pitkät ja kaartuvat luonnostaan eiks niin. Niin ja kauheesti hei tulee kehuja silmien väristä joka päivä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:19"]
Mikä "yllätys" että melkein jokaisella mahtavan upean väriset, erikoiset, ripset tummat ja pitkät ja kaartuvat luonnostaan eiks niin. Niin ja kauheesti hei tulee kehuja silmien väristä joka päivä.
[/quote]
Ilmeisesti sulle ei tuu. ;)
Vihreät silmät löytyy täältäkin! :) olen tyytyväinen. Jos vaihtaisin, niin ruskeat ottaisin :)
Todella tummat vihreät, joissa sininen ohut ulkorengas ja paksu keltanen rengas pupillien ympärillä. Erikoiset on, joten tykkään. Sais olla ehkä vaaleempi vihreä, mutta nää tummatkin kelpaa.
Kirkkaan siniset, tai vanhemmiten tuntuu että ne on vähä vaalentuneet. Yksi vuotiaalla pojallani on tosi kirkkaan siniset myös :-). Toivottavasti pysyy sellaisena
Vihreät. En tykkää. Rusketuksen kanssa väri erottuu paremmin sillon näyttää ihan kivalta mutta muuten sinisiä silmiä aina toivonu
Tummanvihreät, reunalla tummantumma rinki ja keskelläpäin taas keltasta..rumat on ja vaihtaisin heti sinisiin jos voisi
Silmäni ovat todella tummanruskeat. Pupillia ei edes erota kunnolla. Voisipa melkein sanoa että ovat mustat. Moni luulee että minulla värilliset piilarit.
Harmaat tylsät ei minkään väriset. Vihreät tahtoisin.