Onko prinsessa Victoria viimein raskaana? (Kuva)
Mitä veikkaatte, onko Vickan siunatussa tilassa vai onko sillä esim. ärtynyt suoli joka laittaa mahan pömpöttämään?
http://stoppapressarna.se/kungligt/visar-victoria-vaxande-babybulan
Kommentit (86)
Erikoista, ettei hovi ole tiedottanut asiasta, kun mahan koon perusteella näyttäisi olevan jo lähellä puoliväliä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:53"]
Erikoista, ettei hovi ole tiedottanut asiasta, kun mahan koon perusteella näyttäisi olevan jo lähellä puoliväliä.
[/quote]
Mikä tarkoittaa, ettei Vickan ole raskaana. Kyllä mäkin saan tollasen mahan aikaiseksi kun kenotan taaksepäin kuten noissa kuvissa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:54"]
Sehän on ollut lehtien mukaan viimeiset neljä vuotta raskaana.
[/quote]
Niin on, mutta nuo kuvat on vähän eri tasoa kuin ne aiemmat joilla on koitettu raskautta todistella. Noissa se näyttääkin siltä että voisi olla raskaalta, aiemmissa kuvissa ei.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:55"]
Mikä tarkoittaa, ettei Vickan ole raskaana. Kyllä mäkin saan tollasen mahan aikaiseksi kun kenotan taaksepäin kuten noissa kuvissa.
[/quote]
Kenottaa taaksepäin? Millä silmällä oikein katsot noita kuvia? Esim. noissa 4. kuvissa se ei todellakaan kenota mihinkään taaksepäin.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:58"]
[/quote]
Kenottaa taaksepäin? Millä silmällä oikein katsot noita kuvia? Esim. noissa 4. kuvissa se ei todellakaan kenota mihinkään taaksepäin.
[/quote]
Eikä hän tuossa ensimmäisessäkään kuvassa TAAKSEPÄIN kenota.
Just siitä oli timmit bikinikuvat st. Tropezin rannoilta. Koska noi kuvat on oikein otettu? Photoshopattu luulen mä. Järkkyä nämä vuositolkulla jatkuvat "raskausuutiset". Mahtaa olla rankkaa heillekin.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:58"]
[/quote]
[/quote]
Eikä hän tuossa ensimmäisessäkään kuvassa TAAKSEPÄIN kenota.
[/quote]
eikä varsinkaan kuvassa jossa Estelle ja Daniel mukana... Kireä pömppö näkyy t-paidan alta ja muuten on kyllä todella hoikassa kunnossa...
Just siitä oli timmit bikinikuvat st. Tropezin rannoilta. Koska noi kuvat on oikein otettu? Photoshopattu luulen mä. Järkkyä nämä vuositolkulla jatkuvat "raskausuutiset". Mahtaa olla rankkaa heillekin.
[/quote]
Sekoitat varmaankin Victorian ja Sofian. Ei Victoria (ja Daniel) edes ollut St. Tropezissa kuninkaan ja kuningattaren kanssa tässä hiljan, siellä oli Carl-Philip ja Sofia.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:00"]
[/quote]
Sekoitat varmaankin Victorian ja Sofian. Ei Victoria (ja Daniel) edes ollut St. Tropezissa kuninkaan ja kuningattaren kanssa tässä hiljan, siellä oli Carl-Philip ja Sofia.
[/quote]
Oli Vickankin jossain mukana, tosi upea bikinikroppa oli.
Just siitä oli timmit bikinikuvat st. Tropezin rannoilta.
[/quote]
Tässä http://stoppapressarna.se/kungligt/victorias-soliga-sommarsemester kuvia ko. paikasta (12. elokuuta julkaistu juttu). Tosin Victoria ei keiku siellä biksuissa vaan löysissä vaatteissa ja mahansa peittäen kun on menossa veneelle.
[/quote]
Saatko myös napasi pullahtamaan ulos taaksepäin nojaamalla?
[/quote]
Yksi bikinikuva edestä päin ja siinäkin näytti raskausvatsalta. Täällä siitä keskusteltiin.
Minä epäilen kyllä raskaudeksi. Onhan hänellä voinut vaikka olla joku keskenmeno tässä välissä ja sen vuoksi ei halua tiedottaa asiasta vielä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:08"]
Just siitä oli timmit bikinikuvat st. Tropezin rannoilta.
[/quote]
Tässä http://stoppapressarna.se/kungligt/victorias-soliga-sommarsemester kuvia ko. paikasta (12. elokuuta julkaistu juttu). Tosin Victoria ei keiku siellä biksuissa vaan löysissä vaatteissa ja mahansa peittäen kun on menossa veneelle.
[/quote]
Noissakin kuvissa vielä yrittää piilotella vatsaansa! :) Laukkua edessä ja muuta.
Ja siinä bikinikuvassakin oli pömppö vatsa!
Toivottavasti on. Haluaa ison perheen eikä mikään kuninkaallinen perhe jättäytyä yksilapsiseksi tahallaan
Ihanaa. Toivottavasti on.