Rakastelevatko ihmiset suurin piirtein samalla tavalla
Kertokaa te joilla on kokemusta monista seurustelu- ja seksisuhteista.
Kommentit (29)
Eksäni suuttui kun pumppasin häntä kyljellään, hieron hänen rintojaan ja sitten kuiskasin, että ostan ensi viikolla uuden auton. Kuului huluhulu, kostea moiskahdus ja kulli oli sen illan osalta lopullisesti ulkona. Jäin meisseli pystyssä odottamaan että tulisiko uni. Ei tullut niin kävin runkkaamassa vessassa ja palasin sitte eksvaimon viereen.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:57"]Miksi aina kalunkoko näihin? Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus eikä mikään esine.
[/quote]
Juu, KOKOnaisuus on...
Juu ei todellakaan. Mulla on ollut viisi miespuolista seksikumppania, ja kaikki ovat olleet keskenään aivan erilaisia. Tämän nykyisen kanssa vasta synkkaa ja seksi on monipuolista.
Iso musta on paras. Once you go black you will never go back...
Minä tykkäisin, jos miehellä olis pienempi vehje. Sattuu, jos painaa kokonaan sisään, ja mun oleminen päällä on tosi hankalaa, kun koko ajan pitää varoa eikä voi rentoutua ja "istua". Lisäks on niin paksu, että jos en oo litimärkä, niin sisään laittaminen sattuu. Siks onkin nykyään joka kerralla liukuvoidetta mukana. Mulla on siis lääkitys, joka aiheuttaa emättimen kuivumista :/ Eli ei se iso mikään automaattisesti paras ole... Jonkun mielestä toki, mutta yksilöitähän me ollaan kaikki, ja mulle sopisi fyysisessä mielessä joku, jolla olisi pienempi. Tuskin tuo mieskään voi täysillä nauttia, kun ei voi koskaan "antaa vaan mennä" ja rynkyttää, vaan aina pitää varoa satuttamasta.
Paljonkin eroa, niin kuin ihmisissä yleensäkin.
Riippuu kyllä ihan omista tunteista, millaista arkea elää, kumppanin esileikeistä, tekeekö aloitteita, koosta/tiukkuudesta tietysti myös, huomioimisesta ja siitä, osaako partneri lukea toista reaktioista jne.
Ihan sama kuin kysyisi onko seurustelu aina samanlaista :D
Vetäkää vittu päähänne!